Powodzenia Robson ;)
raczej dobra decyzja skoro kierowca forda zdobył 2 miejsce w generale, a to był kierowca z mniejszym doświadczeniem w wrc, czyli ktoś lepszy od niego mógłby być nawet 1, co do citroena to możliwe że super auto, bo Loeb zawsze nim wygrywał, nawet teraz jeżdżąc okazjonalnie w 3 rajdach wygrał 2 i raz na podium był, gdyby jechał cały sezon pewnie by znów wygrał mistrzostwo, w rajdach umiejętności kierowców mają większe znaczenie
No to czekamy na pierwsze zwycięstwo Roberta w WRC :)
@ Adakar - Czasami czytając Twoje wywody można mieć wrażenie, że jesteś strasznym frustratem. Ta "...niedoinwestowana 3-letnia maszyna..." w niczym nie ustępuje Citroenowi, którego objechał Neuville mający za sobą rok pełnych startów w WRC. Owszem talent, ale jeszcze nie tak oszlifowany i doświadczony jak kierowcy konkurencji. M-Sport od lat przygotowuje rajdowe auta dla Forda, firma mająca ciągle "ciche" wsparcie Forda, i kto wie, czy od 2015r znów nie będzie występować jako Ford WRT. Zasięgnij najpierw faktów, poczytaj o historii, sprawdź jacy ludzie odpowiadają za stronę techniczną w tej ekipie i jakie mają zaplecze...Fiesta WRC jest ciągle rozwijana i to jest fakt. Fachowa prasa pisała nie tak dawno, że Księgowi Forda postanowili o wycofaniu zespołu z rajdów w momencie, gdy ten zbudował najlepsze auto ostatnich lat. I ja wierzę im, a nie twoim domysłom. To była decyzja polityczna, mająca iść w parze ze zwalnianymi pracownikami fabryk, w ciężkim okresie restrukturyzacji Forda, by nie zarzucano im, że bawią się w drogie rajdowanie, podczas gdy ludzie trafiają na bruk. Wyjściem z sytuacji jest "prywatny" M-Sport ciągle wspierany przez koncern i jeśli Ty piszesz takie głupoty, to znaczy że nie masz pojęcia o tematyce rajdowej. Porównujesz punkty, tylko gdzie ciągle wypadającemu z tras Novikowowi, czy Ostbergowi do składu VW...takie tendencyjne porównywanie wynika tylko z braku obiektywizmu.
zefu, 13.12.2013 18:06 | ![zgłoś do moderacji [!]](../forum/styles/subsilver2/imageset/pl/icon_post_report.gif) | |
Zaraz zaraz, to ile tych punktów już można wpisać za zwycięstwa na wszystkich asfaltach... ;)
Oby cały sezon był z możliwie najmniejszą liczbą awarii i innych nieprzewidzianych zdarzeń, wtedy będzie dobrze.
@sasza82 - zgadzam się z tobą. Uważam, że M-sport to dobry wybór. Nie wiem czy lepszy niż Citroen, ciężko powiedzieć. Citroen też od jakiegoś czasu przebąkuje o wycofaniu się.
Co zaś do hyundaia. Przecież to kompletna nie wiadoma. Jeżeli auto nie będzie dobre to Thierry nic nie poradzi. VW miał doświadczenie skody i z dakaru. Ponadto Ogier pracował cały rok wcześniej przygotowując samochód i już wtedy było wiadomo, że jest materiałem na mistrza, co pokazał wynikami jeszcze w Citroenie.
Hyundai już raz debiutował accentem WRC i jakoś nie wyszło. Oby tym razem było inaczej.
armi, 13.12.2013 18:57 | ![zgłoś do moderacji [!]](../forum/styles/subsilver2/imageset/pl/icon_post_report.gif) | |
Kubica zawdzięcza to fatalną jazdą w Rajdzie Walii. W przeciwnym wypadku miałbym miejsce w Citroenie.
Następny znawca, który nie zauważa ewidentnego konfliktu interesów Lotosu, mającego dwuletnią umowę z Robertem i francuskiego Total...niby dlaczego mieliby rezygnować z Kubicy w momencie, gdy teraz zbierają profity.
@armi
powiedział co wiedział,
Kubica wybrał M-sport, ponieważ w tym układzie ma największe możliwości ucieczki do wyścigów
Świetna wiadomość. Mamy rajd Polski w WRC, mamy i kierowcę w WRC.
Trudno mi jednak ocenić formę zespołu. Citroen był na pewno na poziomie VW, ale zabrakło im kogoś takiego, jak Loeb. Neuville zdobył natomiast wicemistrzostwa Świata z M-Sportem, ale nie wygrał żadnego rajdu.
Trochę mnie martwi, że Neuville opuszcza całkiem dobrego i sprawdzonego Forda i idzie w nieznane do Hyundaia. Ale może patrzy długoterminowo, co może się opłacić, ale patrząc po Accencie WRC, nie musi.
Drugim zmartwieniem jest brak w składzie Nassera Al Attiyah. Po wycofaniu się Forda to on był głównym źródłem finansowania zespołu.
@Adakar
Nie martw się, że Fiesta będzie już trzyletnia. Vw też ogłosił, że będą ścigali się tymi samymi Polo, co w tym sezonie, po drobnych modyfikacjach. Citroen również nie będzie już inwestował przesadnie w WRC, swoje siły wyraźnie przerzucili na WRC.
M-Sport chyba nie liczy równorzędną na walkę z "fabrykami". Hyundai to teoretycznie niewiadoma, ale Vw pokazał, że można być silnym od początku, przy odpowiednim "zapleczu" finansowym.
Zresztą, Wilson ma swój wymarzony skład - Hirvo i Kubica. Do tego Evans, będzie ciekawie. Może Evans błyśnie na miarę Neuville`a. Kubica dotychczas był szybszy od Walijczyka i mam nadzieję, że to się nie zmieni. Solidnym punktem odniesienia będzie Hirvonnen.
Cytat : Od jego debiutu w WRC bardzo chcieliśmy mieć go na pokładzie i myślę, że możemy się po nim spodziewać wspaniałych rzeczy
M-Sport lepiej niech odkłada sporo kasy na naprawę samochodów, które Robercik rozwali w tych wszystkich rajdach :]
@Adakar A jak Bozia mózgi dawała, to przegapiłeś? Widzę, że znasz się na wszystkim,co dotyczy Kubicy-byle wbić szpilę. Zżera cię zawiść i zazdrość zakompleksiony człowieczku:D
Aha,żeby nie offtopować- podpisuję się pod postem Sasza82:) Cieszę się na taki rozwój sytuacji:)Go Robert!
Co do przewidywanych wyników, sądzę że możliwe będą jakieś podia,ale zwycięstwa to w 2015. Życzę ich Robertowi z całego serca,ale patrzę realnie na świat rajdów.
@McLuke Skoncz wasc i wstydu sobie oszczedz.
@Adakar
W temacie Roberta jestes ostatnia wiarygodna osoba, ktora moze i powinna sie tu wypowiadac. Tak samo jak przepowiadales, ze Robert jest SKONCZONY, ze 4 ligowe wloskie rajdziki to jego max mozliwosci i tak pozostanie, ze w F1 jest skonczony (posada u Mercedesa w takich a nie innych warunkach to porazka, rzeczywiscie). Zluzuj majty człowieku i odpusc sobie. Czytam twoje posty na inne tematy i ciezko sie z Toba nie zgodzic bo widac, ze posiadasz wiedze ale w temacie Roberta K. ktos chyba Ci cos przelacza w mozgu i zamiast rzeczowych i prawdziwych argumentow wylewasz swoj jad.
Głosujmy na Roberta w Plebiscycie Przeglądu Sportowego!!!
Czytając wypowiedzi Adakara mam wrażenie, że w piątek dostał jedynkę z jakiegoś przedmiotu w gimnazjum i musi się chłopak wyładować. Wydaje się, że trzeba zrozumieć jego ciężka sytuacje. Kiedyś dzwonił do organizatora rajdu, aby dowiedzieć się, że Robert nie startuje w rajdzie w którym wystartował. Może teraz nas zaskoczy zaskoczy i zadzwoni do Malcolma
Póki co fabryczne zespoły zaczynają "pękać"...
Volkswagen właśnie wysłał protest w sprawie stosowania w przyszłym roku w samochodzie Kubicy łopatki do zmiany biegów. A przecież wiemy, że łopatka posiada mechanizm spowalniający - w efekcie Kubica zmienia biegi łopatką wolniej niż kierowca ze zdrową ręką normalną dźwignią - więc czego się VW boi?
@modlicha Fałwej się zesrał ze strachu:) Czego się po niemcach spodziewałeś? Im chodzi o to, że bez łopatek, będzie zmieniał jeszcze wolniej! Już to widzę, że FIA robi pod górkę osobowości roku! Buahahaha. Prędzej zezwolą wszystkim na łopatki. A jak uwzględnią taki protest, to sami sobie strzelą w stopę!
|