F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Boullier: Pozyskanie Prodromou było "ostatnim elementem układanki"

Francuz przyznaje też, że McLaren musiał zerwać z dawnymi nawykami pracy.
Nataniel Piórkowski, 22 grudnia 2014, wyświetlenia: 2165<< | lista | T- | T+ | >>
Eric Boullier zdradził, że pozyskanie Petera Prodromou było ostatnią częścią układanki, jaką McLaren kompletował w celu restrukturyzacji i powrotu do ścisłej czołówki Formuły 1.

We wrześniu Prodromou oficjalnie rozpoczął pracę na stanowisku głównego inżyniera stajni z Woking. Wcześniej, przez osiem lat Brytyjczyk pełnił funkcję szefa działu aerodynamiki w Red Bullu. Według Boulliera wzmocnienie to było ukoronowaniem procesu restrukturyzacji McLarena.

„Na pewno było to kluczowe porozumienie. Cały dział aerodynamicznym został zrestrukturyzowany mając na uwadze pojawienie się u nast. Petera. Wiedzieliśmy, że jego pozyskanie będzie swego rodzaju wisienką na torcie. Prodromou jest bardzo znany w alei serwisowej i wniósł dużo świeżości oraz dobrego przywództwa w działach aero i technicznym. Wszystko było gotowe. Czekaliśmy tylko aż przybędzie mistrz. Teraz wszystko złożyło się w jedną całość, a my dysponujemy silną grupą dowodzoną przez Petera. Jest ostatnią częścią układanki” – powiedział Francuz dziennikarzom magazynu Autosport.

Boullier dał do zrozumienia, że chociaż proces restrukturyzacji jakim zajął się po rozpoczęciu pracy w McLarenie dobiegł końca, w grę wchodzi dalsze wzmacnianie pionu technicznego. „Chciałem bardzo mocnego, przegrupowanego, współdziałającego zespołu. Myślę że zbudowaliśmy solidne fundamenty na kolejnych dziesięć lat. Dlatego dołączyło do nas kilka osób ze ścisłego kierownictwa. Nie możemy jednak zapominać o pozostałych ludziach, którzy zasilili nasze struktury i są w cieniu nazwisk sław tego sportu. Przyszły rok będzie okresem dogrania i zapewnienia, że będziemy trzymali się dyscypliny związanej z nowymi metodami pracy. Jeśli spojrzymy na trend, to idziemy w górę, a nie w dół. Chcemy radzić sobie lepiej od innych, więc w przyszłym roku spodziewam się dużej poprawy”.

Boullier ujawnił również, że największym wyzwaniem było dla ekipy zerwanie ze starymi nawykami pracy, tak aby umożliwić udaną realizację planu powrotu do walki o zwycięstwa i tytuły mistrzowskie. „Każda firma na świecie przyzwyczaja się do wykonywania swojej pracy w określony sposób, zwłaszcza w sektorze związanym z wyścigami. Ludzie muszą się tam ciągle pytać sami siebie: «Co mamy zrobić?». Czasem muszą też przyznać: «To co robimy, nie jest wystarczająco dobre». Największym błędem w wyścigach jest utwierdzanie się w przekonaniu, że to co robisz jest najlepsze, przy jednoczesnym braku szacowania tego, co czynią inni. Prawda jest taka, że ciągle musimy być na topie. Jeśli chcemy wygrywać i dominować, musimy być najlepsi pod każdym względem”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
19.04.2024  Norris: Dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
19.04.2024  Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa
18.04.2024  Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024
Tagi:
McLaren
Boullier E.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
SilverX, 22.12.2014 13:48[!]
Kopiowaniem Red Bulla na pewno będą dominować...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca