F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Sainz: Nadal nie wiem dla kogo będę startował w sezonie 2025

Sanchez zostanie dyrektorem technicznym Alpine?

11.04.2024

Alonso: Perspektywa współpracy z Hondą działa na mnie motywująco

Lista startowa na sezon 2025

Alonso: Starty dla Astona są moim życiowym projektem

Fernando Alonso pozostanie kierowcą Astona do 2026 roku

10.04.2024

Andretti dokonał oficjalnego otwarcia europejskiej siedziby

Bayer: Tsunoda mentalnie jest w tym roku na innym poziomie

Autosport: Plan aktywnej aerodynamiki będzie wymagał zmian

Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine

Plan spalony na panewce - powrót Vettela z emerytury

08.04.2024

Alpine liczy się z utratą Ocona i Gasly'ego po sezonie 2024

GP Korei Południowej powróci do kalendarza?

Autosport: Aston oferuje Sainzowi posadę u boku Lance'a Strolla

07.04.2024

Norris: Byliśmy z góry skazani na porażkę w walce z Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Toyota zaprezentowała poprawioną TS040 Hybrid

Tymczasem Kobayashi został kierowcą rezerwowym ekipy.
Paweł Zając, 27 marca 2015, wyświetlenia: 3248<< | lista | T- | T+ | >>
Toyota zaprezentowała dziś poprawioną wersję TS040 Hybrid, która ma pozwolić ekipie na obronę tytułu w Długodystansowych Mistrzostwach Świata.

Japończycy zdecydowali się pozostać w klasie sześciu megadżuli odzyskiwanej energii, choć rozważali możliwość zwiększenia mocy hybrydy.

Ostatecznie jednak zapadła decyzja o pozostaniu przy wcześniejszej wersji systemu i jego dalszej optymalizacji, co zdaniem Toyoty przyniesie lepsze skutki. Pozostałe elementy samochodu zostały natomiast mocno zmodyfikowane, choć jest to bardziej ewolucja, niż rewolucja, względem zeszłorocznej maszyny. „To poprawki i dalszy rozwój w praktycznie każdym aspekcie” – powiedział Pascal Vasselon,dyrektor techniczny TMG. „Auto wygląda podobnie do poprzednich, jednak przeprojektowaliśmy jakieś 80% części”.

Główne zmiany objęły aerodynamikę oraz zupełnie nowy przód, w który wlicza się nowa struktura zderzeniowa. Japończycy zmienili także zawieszenie, które ma pomóc w odpowiednim obchodzeniu się z oponami oraz zredukować masę.

Warto również dodać, że podczas prezentacji nowego prototypu Toyota zdradziła personalia swojego tegorocznego kierowcy testowego, którym został Kamui Kobayashi. Były kierowca Saubera, Caterhama i właśnie Toyoty, będzie łączył obowiązki testera w LMP1 wraz ze startami w Super Formula. „Wspaniale jest wrócić do Toyoty i jestem wdzięczny za szansę. Znam wiele osób jeszcze z czasów Formuły 1, więc czuje się jakbym wracał do domu” – stwierdził Kobayashi.

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.11.2023  Kubica przystąpi do WEC w sezonie 2024 z AF Corse
05.11.2023  Kubica mistrzem świata WEC w klasie LMP2
15.09.2023  Media: Schumacher prowadzi rozmowy z Alpine ws. startów w WEC
03.02.2023  Kubica dołącza do ekipy LMP2 WRT w WEC
20.03.2022  Alpine wygrywa 1000 Mil Sebring
Tagi:
Kobayashi K.
Toyota
WEC

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 27.03.2015 11:50[!]
TS040 był najszybszym prototypem w poprzednim sezonie więc zamiany głównie kosmetyczne, ale cały czas pozostaje przy swoim, że dopóki nie wystawią trzeciego prototypu w Le Mans to prawdopodobieństwo ich wygranej znacznie spada.
Gzehoo92, 27.03.2015 12:12[!]
Mimo że mam taki wewnętrzny sentyment do Porsche (z powodu Need For Speeda) to jednak kibicuję w WEC Toyocie. Poza tym... fajna kolorystyka pojazdu.
rolnik sam w dolinie, 27.03.2015 12:21[!]
Z ciekawszych informacji o Toyocie trzeba dodać, że:
-zostają w WEC minimum do końca sezonu 2017,
-pracują już nad innym rozwiązaniem hybrydy w celu przejścia na 8MJ,
-od wyścigu na Silverstone zmienia się szef zespołu, z funkcji ustępuje Yoshiaki Kinosh-ita (musiałem rozbić nazwisko bo cenzurowało.... to taki charakterystyczny Japończyk w okularach), a nowym zostanie Toshio Sato - w czasach startów Toyoty w F1 pracował w dziale silnikowym.

W przeciwieństwie do F1 w trakcie testów działa LT - http://live.fiawec.com - Zeszłoroczny najlepszy czas dla LMP1H to 1:41:2, a Rebellion robił 1:44:8 (to tak dla porównania Kollesa i najszybszych LMP2).
SirKamil, 27.03.2015 17:04[!]
Rasowa maszynka. Trzeba obiektywnie przyznać, że Nissan wygląda przy trzech konkurentach jak szuflada.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca