F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Abiteboul: Renault udało się zapewnić odpowiedni budżet na program F1

Francuz jest bardzo ostrożny w ocenie szans swego zespołu w sezonie 2016.
Nataniel Piórkowski, 24 grudnia 2015, wyświetlenia: 1677<< | lista | T- | T+ | >>


Renault udało się zapewnić odpowiednio duży budżet dla swojej reaktywowanej fabrycznej stajni F1, który ma pozwolić jej na rywalizację z potęgami, takimi jak Ferrari i Mercedes.

W ostatnich dniach francuski koncern dopiął wszelkich formalności związanych z przejęciem Lotusa. Dyrektor zarządzający projektu Renault Sport F1 – Cyril Abiteboul zaznacza, że rada nadzorcza Renault była w pełni świadoma kosztów, jakie wiążą się z zapewnieniem zespołowi możliwości rywalizacji w ścisłej czołówce sportu i zdecydowała się zapewnić ku temu odpowiednie fundusze.

Zapytany o to, czy jego zdaniem Renault udało się zapewnić odpowiedni budżet, Abiteboul przyznał: „Sądzę, że pod tym względem pracowało dla nas wielu doradców, którzy zdają sobie sprawę z tego, na co się narażają. Myślę, że mamy bardzo dobry biznesplan, bardzo solidny biznesplan, przynajmniej na początkowym okresie, pozwalający nam na realizację zadań, jakie sobie narzuciliśmy”.

„W temacie dostania się do czołówki, mówiliśmy o trzech latach i musimy obrać pragmatyczne nastawienie. Wiemy, że realizacja naszych celów zajmie trochę czasu. Z drugiej strony marketing nie czeka. Sądzę, że nasza współpraca z Red Bullem była bardzo udana. Wcześniej odnieśliśmy sukces prowadząc konkurencyjny zespół, a z marketingowego punktu widzenia, analizując powiązania między F1 i pozostałą częścią naszego biznesu, jeszcze nigdy nie były one tak mocne” – kontynuował.

„Nie powinniśmy więc czekać z przekształceniem tego, co robimy na torze, w konkretne wartości marketingowe dla grupy i marki. To coś bardzo istotnego, coś co da nam konkretne możliwości – także możliwości finansowe i czasowe – pozwalające stać się jednym z dużych graczy” – wyjaśniał.

Mówiąc o celach na kolejny sezon, Francuz zaznaczył: „Celem nie jest wyłącznie zdobywanie punktów. Musimy być bardzo skromni w naszych oczekiwaniach związanych z nadchodzącym sezonem. W przyszłym sezonie musimy wypracować dużo ważniejsze rzeczy, niż tylko punkty w klasyfikacji generalnej. Jak uda nam się zintegrować strukturę, ludzi i całą organizację? Jak uda nam się stworzyć połączenia pomiędzy dwoma podmiotami? Jak poradzimy sobie z odmienną kulturą, różnymi tokami myślenia? W jaki sposób zapewnimy sobie dobre osiągi silnika? Chcemy jednostki, która będzie całkowicie niezawodna na starcie sezonu i już od pierwszych testów. Chcemy dokonywać stopniowych postępów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
30.11.2023  Alpine otwarte na współpracę z Andrettim
Tagi:
Renault
Abiteboul C.
Mercedes
Ferrari

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca