F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Lauda: Ferrari dysponuje większym potencjałem do rozwoju bolidu

Austriak uważa, że kluczowe znaczenie dla mistrzostw będą miały trzy pierwsze wyścigi sezonu 2016.
Nataniel Piórkowski, 29 grudnia 2015, wyświetlenia: 1842<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor niewykonawczy MercedesaNiki Lauda przyznał, że Ferrari będzie dysponowało większym potencjałem do rozwoju swego bolidu w sezonie 2016.

Ferrari było w tym roku jedynym zespołem, jaki pokrzyżował szyki kierowcom Srebrnych Strzał, zdobywając z Sebastianem Vettelem zwycięstwa na torach w Kuala Lumpur, Budapeszcie oraz Singapurze. Zdaniem byłego trzykrotnego mistrza świata F1, w sezonie 2016 przewaga Mercedesa może ulec skurczeniu z uwagi na mniejsze możliwości prowadzenia rozwoju w porównaniu do Scuderii.

„W porównaniu do nas, Ferrari będzie w stanie łatwiej prowadzić rozwój podwozia, aerodynamiki i silnika. Mercedes ciężko pracował nad przygotowaniem swojej jednostki napędowej do nowej ery w sporcie, ale w tej chwili nasz potencjał rozwojowy zostanie ograniczony. W Maranello zawsze przekonywali, że mieliśmy większe doświadczenie z systemami hybrydowymi od rywali i właśnie ta przewaga pozwoliła nam utrzymać przewagę aż do samego końca sezonu” – wyjaśniał na łamach La Gazetta dello Sport.

Austriak sądzi, że pierwsze trzy wyścigi nowego sezonu pokażą, czy Ferrari rzeczywiście będzie w stanie nawiązać walkę o mistrzostwo świata. „Uważam, że trzy pierwsze wyścigi będą kluczowe w zrozumieniu, w jakim kierunku zmierzają losy tytułu. Ferrari powróciło do konkurencyjnej formy. Wystarczy tylko spojrzeć na postępy, jakich dokonało pomiędzy 2014 i 2015 rokiem. Są na drodze prowadzącej do dalszego progresu. Vettel dał nam sporo do myślenia. To szybki kierowca, wygrał wiele wyścigów, a jego pragnienie odnoszenia kolejnych triumfów wzrastało przez cały ostatni sezon”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.04.2024  Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach
18.04.2024  AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją
18.04.2024  Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem
15.04.2024  Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?
06.04.2024  Hamilton: Skończyłem z przypadkowymi zmianami w ustawieniach
Tagi:
Mercedes
Ferrari
Lauda N.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
RY2N, 29.12.2015 15:20[!]
Cytat :
w sezonie 2016 przewaga Mercedesa może ulec skurczeniu z uwagi na mniejsze możliwości prowadzenia rozwoju w porównaniu do Scuderii.

Cytat :
W porównaniu do nas, Ferrari będzie w stanie łatwiej prowadzić rozwój podwozia, aerodynamiki i silnika

A może jakieś argumenty merytoryczne panie Lauda?
Nie neguję tego twierdzenia z góry ale chciałbym się dowiedzieć dlaczego tak jest.
ENDR, 29.12.2015 21:13[!]
@RY2N Zaczyna się teraz takie wichrowanie rzeczywistości i uszlachetnianie swojego dorobku.
No bo jeśli w tym sezonie Ferrari dogoni albo wyprzedzi Merca, to wyłącznie dlatego, że taki gigantyczny koncern, jak Ferrari, który pali w piecach banknotami, rzucił tyle pieniędzy w fabrykę (taki "brute force"), że byłoby fizycznie niemożliwym, żeby nowy bolid wyszedł im słaby.
Za to taki malutki zespół, jak Mercedes, z zasobami niewiele większymi od jakiegoś prywatnego zespołu, taka malutka i bezbronna łupinka na oceanie formuły 1 może zawdzięczać swoje zwycięstwa TYLKO niezwykłej kreatywności i ciężkiej pracy inżynierów i kierowców.
Teraz, mając cały świat przeciw nim, będzie im baardzo trudno rozwijać bolid i utrzymać się na szczycie. Za to wystarczy, że w Ferrari dorzucą trochę ojrasów do pieca i od razu ich dogonią.

I już masz przygotowane wytłumaczenie ewentualnej porażki w przyszłym sezonie: "my mieliśmy taaaaaaaaaaaaaak trudno a oni mieli taaaaaaaaaak łatwo...".
Kamikadze2000, 30.12.2015 10:51[!]
Najwiekszy potencjal do rozwoju posiada McLaren... bo maja najwiecej do nadrobienia. ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca