F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Button: Przykład Ferrari może być inspiracją dla McLarena i Hondy

Brytyjczyk wierzy w osiągnięcie znacznego progresu przed sezonem 2016.
Nataniel Piórkowski, 31 grudnia 2015, wyświetlenia: 1934<< | lista | T- | T+ | >>


Jenson Button uważa, że postępy dokonane przez Ferrari minionej zimy, pokazują, że McLaren oraz Honda także są w stanie dokonać olbrzymiego progresu przed startem sezonu 2016.

Po rozczarowujących mistrzostwach z 2014 roku, stajnia z Maranello przeszła proces gruntownej reorganizacji. W kończącym się roku Ferrari było już najbliższym rywalem Mercedesa, a Sebastaian Vettel okazał się jedynym kierowcą, jaki był w stanie pokrzyżować szyki Lewisowi Hamiltonowi i Nico Rosbergowi, wygrywając wyścigi w Malezji, na Węgrzech i w Singapurze.

„Dobrze było zobaczyć, że Ferrari tak bardzo poprawiło swoje osiągi. Słyszałem plotki mówiące o tym, że przez zimę udało się im znaleźć sto koni mechanicznych. Nie wiem, czy jest to prawdą, ale tak czy owak był to olbrzymi progres, dzięki któremu wiele razy udawało się im nawiązywać walkę z Mercedesem. Oczywiście my potrzebujemy jeszcze większych postępów, aby tego dokonać, ale wierzymy, że jesteśmy w stanie dokonać tego tej zimy” – komentował mistrz świata z 2009 roku.

Button nie obawia się, aby okres przygotowań do nowego sezonu miał negatywnie przełożyć się na partnerstwo McLarena i Hondy z uwagi na różnicę kultur, mającą poważny wpływ na metodologię pracy. „Sądzę, że jeśli pojawiają się jakieś problemy, to zawsze winne są temu obydwie strony. Nie wydaje mi się jednak, że cała wina spadła na Hondę. W ogóle tak nie uważam”.

„Mieliśmy w tym roku wiele problemów i musimy uporać się z nimi tak szybko, jak to tylko możliwe, ponieważ od kolejnego sezonu nie dzieli nas zbyt wiele czasu. Przed nami długa, ciężka zima, ale będzie to jednocześnie bardzo ekscytujący okres” – zakończył Brytyjczyk.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
29.01.2024  Button rozbawiony nową nazwą zespołu z Faenzy
27.09.2023  Jota Porsche potwierdza rozmowy z Vettelem ws. startu w Le Mans
04.05.2023  Button: Hamilton nie zamierza odchodzić z F1
03.03.2023  Norris: Nie żałuję przedłużenia kontraktu z McLarenem
01.11.2022  Button: Mam wątpliwości, czy Ricciardo zdoła wrócić w sezonie 2024
Tagi:
Button J.
McLaren
Ferrari
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Protonek, 31.12.2015 11:20[!]
Przykład Ferrari powinien być inspiracją dla tego duetu, ale rok temu powinni byli robić to co teraz Haas z Ferrari, a nie iść na żadne dżentelmeńskie porozumienia. W tym sporcie co nie jest zabronione jest dozwolone, ale nie ma co użalać się nad rozlanym mlekiem. Powodzenia panie Button w 2016.
rno2, 31.12.2015 12:36[!]
@Protonek pisząc ,,robić to co teraz robi Haas" masz na myśli trzymanie się Mercedesa jako dostawcy silników?
Problem jest taki, że Haas nie ma (póki co) mistrzowskich aspiracji. Zapewne środek stawki będzie dla nich sukcesem. W związku z tym dla Ferrari amerykański zespół to miły partner biznesowy, który regularnie będzie opłacał należności za silniki.
Natomiast pomimo kiepskich ostatnich 3 sezonów, McLaren nadal jest topowym zespołem z potencjałem na mistrza. Trzymanie się Mercedesa nie miałoby sensu, bo jeśli McLaren zacząłby mocno naciskać na czołówkę, wtedy by się okazało, że Mercedes nie nadąża z produkcją silników w najnowszej specyfikacji.
Z Hondą zaryzykowali, póki co jest to niewypał, ale w końcu to zacznie jakoś funkcjonować. Nie wierzę w te zapowiedzi o walce o podia już w kolejnym sezonie, ale punktowane pozycje w każdym wyścigu są jak najbardziej realne.
Protonek, 31.12.2015 12:59[!]
@rno2 Nie chodzi mi o trzymanie się Mercedesa, tylko testowanie silnika Hondy bez ograniczeń narzuconych przez regulamin, bowiem Hondy nie obowiązywały te przepisy. Honda poszła na dżentelmeńskie porozumienie. O to mi chodzi. Dla Mercedesa od 2010 byli tylko klientem, dla Hondy są priorytetem, poza tym w 2013 podpisali umowę z Hondą. McLaren jest silnym zespołem, tylko w kryzysie, z którego kiedyś wyjdą.
rno2, 31.12.2015 13:06[!]
@Protonek W takim razie źle zinterpretowałem Twoje słowa :-) Honda faktycznie pokpiła sprawę, ale ogólnie sami przyznają, że zadebiutowali z tym silnikiem o rok za wcześnie.
Co do współpracy McLaren-Mercedes - Pod koniec ery V8 rozwój silników był zamrożony, więc wszyscy klienci otrzymywali jednakowy produkt.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca