F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Verstappen bezkonkurencyjny w Grand Prix Chin

20.04.2024

Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2015
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Horner: Sezon 2015 wzmocnił Red Bulla

Brytyjczyk odniósł się także do nastawienia do F1 właściciela zespołu - Dietricha Mateschitza.
Nataniel Piórkowski, 31 grudnia 2015, wyświetlenia: 1539<< | lista | T- | T+ | >>


Problemy i fala kontrowersji z sezonu 2015 wzmocniły Red Bulla – uważa Christian Horner.

W ubiegłym roku austriacka ekipa nie odniosła żadnego zwycięstwa, a prócz tego – po nieudanych negocjacjach prowadzonych z Mercedesem, Ferrari oraz Hondą – została zmuszona do nieoficjalnego kontynuowania współpracy silnikowej ze swym dotychczasowym partnerem – kocnernem Renault.

Zdaniem Hornera przeciwności, z jakimi mierzył się Red Bull, pozytywnie wpłynęły na integrację ekipy.

„Będę zupełnie szczery. To był dla nas trudny rok. Czasem jednak przeciwności pozwalają grupie zbliżyć się do siebie. Czuję, że cały zespół jest dziś mocniejszy niż kiedykolwiek wcześniej, więc ogólnie z perspektywy całej naszej ekipy nie sądzę, że był to dla nas zły sezon. Byliśmy bardzo mocni na płaszczyźnie strategicznej. Nasze pit-stopy były najlepsze w całej alei serwisowej” – powiedział Brytyjczyk.

„Dysponujemy lepszym podwoziem w stosunku do naszych rywali, a w Monako, na Węgrzech oraz w Singapurze wykorzystywaliśmy pojawiające się szanse, przy dwóch okazjach stając na drugim stopniu podium. Analizując osiągnięcia zespołu, mogę śmiało powiedzieć, że wykonaliśmy bardzo dobrą pracę. Pewne rzeczy były poza naszą kontrolą, ale z drugiej strony zawsze należy się martwić o te sprawy, które zależą wyłącznie od siebie samych” – dodał kierujący pracami teamu z Milton Keynes.

Horner zaznaczył, że wydarzenia z sezonu 2015 negatywnie przełożyły się na zaangażowanie Dietricha Mateschitza w sprawy związane z prowadzeniem zespołu i całym sportem.

„Dietrich stał się dość mocno rozczarowany Formułą 1, co jest zresztą w pełni zrozumiałe. Doprowadziły do tego dwie kwestie: kierunek w jakim zmierza sport oraz osiągnięte porozumienia, o których wierzył że obowiązują, a z których później się wycofywano. Myślę, że był bardzo zdenerwowany obrotem spraw, ale jeśli spojrzymy na to, ile zainwestował w Formułę 1, w dwa zespoły, tor, programy wspierające młodych kierowców, to wszystko pokazuje, że jest wielkim fanem sportu” – wyliczał.

„Myślę, że w pewnym momencie poczuł, że został po ludzku wystawiony. Jeśli ludzie nie chcą Red Bulla w F1, to dlaczego miałby być dalej zaangażowany w sport i finansować grupę, która ma takie a nie inne zdanie? Widzi jednak nasze zaangażowanie i koniec końców jest wojownikiem. To człowiek kochający konkurencję, który chce ujrzeć, jak jego team wraca na czoło stawki. Z uwagi na całą sekwencję zdarzeń z lata tego roku, jego motywacja związana z F1 mocno osłabła” – wyjaśniał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Verstappen: Bolid jechał jak po szynach
20.04.2024  Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie
19.04.2024  Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie
07.04.2024  Verstappen: To Grand Prix nie mogło ułożyć się dla nas lepiej
06.04.2024  Marko: Postępy Pereza konsekwencją zbliżających się rozmów
Tagi:
Red Bull
Horner C.
Renault
Mateschitz D.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 31.12.2015 12:51[!]
Może i się wzmocnili jako zespół, ale problem z silnikami pozostał. Na 2017 rok żaden topowy dostawca im nie zapewni silników w najnowszej specyfikacji.
Renault pewnie też się skupi na swoim zespole.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca