F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC

Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Sainz: Nadal nie wiem dla kogo będę startował w sezonie 2025

Sanchez zostanie dyrektorem technicznym Alpine?

11.04.2024

Alonso: Perspektywa współpracy z Hondą działa na mnie motywująco

Lista startowa na sezon 2025

Alonso: Starty dla Astona są moim życiowym projektem

Fernando Alonso pozostanie kierowcą Astona do 2026 roku

10.04.2024

Andretti dokonał oficjalnego otwarcia europejskiej siedziby

Bayer: Tsunoda mentalnie jest w tym roku na innym poziomie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Taffin: Słaby start sezonu 2015 dobił Renault

Francuz ujawnił, iż koncern znalazł się wówczas w położeniu, w którym nie wiedział co dalej robić.
Mateusz Szymkiewicz, 26 grudnia 2016, wyświetlenia: 1676<< | lista | T- | T+ | >>


Remi Taffin nadzorujący rozwój jednostki napędowej Renault, przyznał, iż problematyczny start sezonu 2015 praktycznie „dobił” francuskiego producenta.

Po wprowadzeniu hybrydowych silników V6 w sezonie 2014, producent z Viry przez pierwsze dwa lata nie był w stanie opracować na tyle konkurencyjnego pakietu, by na równi walczyć z Mercedesem oraz Ferrari. W dodatku układy napędowe Renault prezentowały wysoki poziom zawodności i niewiele brakowało, by wieloletni partner jakim jest Red Bull, zaprzestał współpracy po sezonie 2015.

„Start sezonu 2015 nas dobił” – powiedział Remi Taffin. „Po prostu wszystko zatrzymaliśmy. Pod względem technicznym oraz politycznym było dla nas ciężko. Nie wiedzieliśmy czy zamierzamy kupić zespół, jeżeli będziemy posiadać klientów. Gdy złoży się to w jedną całość, to życie zostało utrudnione każdemu z nas. Druga część sezonu 2015 pokazała jednak, iż jesteśmy w stanie przetrwać oraz znów wykonywać dobrą pracę”.

Mimo przełomowego sezonu 2016, w którym Red Bull wygrał dwa wyścigi dysponując jednostkami Renault, Taffin przyznał, iż firma w kryzysowym momencie utraciła kierunek rozwoju. „Ludzie się nie zmienili, wciąż mamy odpowiednie oraz dobre osoby. To kwestia organizacji. To coś, co straciliśmy w tamtym momencie. Przy pewnych obszarach silnika uruchomiliśmy procedury, by upewnić się, że to co zrobiliśmy w fabryce sprawdzi się na torze. Będę szczery jeżeli powiem, że w tym roku mieliśmy jedną lub dwie niespodzianki. To normalne, ale mogliśmy zareagować i byliśmy na to przygotowani. Musisz być gotowy, a także należy mieć rozwiązanie, jeżeli coś pójdzie nie tak lub potoczy się inaczej niż zakładałeś”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sztuka1988, 26.12.2016 12:41[!]
Ah te tłumaczenia z Google Translate
bartoszcze, 26.12.2016 20:58[!]
Cytat :
Po wprowadzeniu hybrydowych silników V6 w sezonie 2014, producent z Viry przez pierwsze dwa lata nie był w stanie opracować na tyle konkurencyjnego pakietu, by na równi walczyć z Mercedesem oraz Ferrari.

W 2014 silniki Renault lały Ferrari, aż równo puchło.
Zresztą w tekście, na którym to jest bazowane, wyraźnie piszą że problemem były zmiany wprowadzone w zimie 2014/2015.
Taffin przyznaje też, że z rocznym opóźnieniem wprowadzili właściwą technologię.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca