F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2024

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Verstappen bezkonkurencyjny w Grand Prix Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Nowi właściciele F1 nie powinni eksperymentować na fanach

Szef Mercedesa uważa, że wszystkie zmiany należy dokładnie przemyśleć.
Łukasz Godula, 26 stycznia 2017, wyświetlenia: 1177<< | lista | T- | T+ | >>


Zdaniem szefa Mercedesa, Toto Wolffa, nowi właściciele Formuły 1 nie powinni eksperymentować na obecnych fanach w celu zwiększenia oglądalności.

Przejęcie F1 przez Liberty Media zostało sfinalizowane w poniedziałek, wraz z odsunięciem od władzy Berniego Ecclestone'a. Jednakże Wolff ostrzega, że każda zmiana mająca na celu zmianę widowiska powinna być dokładnie przemyślana i nie może mieć na celu pozbycia się obecnej widowni.

„Myślę, że musimy brać pod uwagę, iż Formuła 1 jest technicznym sportem, więc zawsze będą różne opinie” – powiedział w wywiadzie Wolff. „Jedni ludzie będą ją nienawidzili, a drudzy kochali. To jest normalne. Jedno jest jednak pewne, nie powinniśmy na nich eksperymentować. Nie powinniśmy mieszać przy naszych lojalnych fanach i naszej widowni, poprzez wprowadzanie zasad i regulacji, które nie są odpowiednio przemyślane. Powinniśmy użyć danych z naukowym podejściem i zobaczyć co działa w innych sportach i innych platformach rozrywkowych, a później porównać to z mocnymi stronami Formuły 1”.

Jako część przejęcia sportu przez Liberty, były szef Mercedesa Ross Brawn został umieszczony na stanowisku dyrektora odpowiedzialnego za aspekty sportowe, Chase Carey zastąpił Ecclestone'a. a Sean Bratches będzie pracował nad stroną biznesową. Wolff uważa również, że błędną diagnozą jest twierdzenie, iż F1 jest zupełnie zepsuta, a głosy takie podnoszą się przez dominację Mercedesa. Mimo wszystko według Austriaka niektóre aspekty mogą ulec poprawie.

„Biorąc pod uwagę, że jako zespół spisywaliśmy się bardzo dobrze w ostatnich latach, widownia rozwijała się w pozytywnym kierunku” – przyznał. „Kilka ostatnich wyścigów zanotowało rekordową oglądalność na niektórych rynkach. Pojawiło się wiele głosów, że F1 nie radzi sobie dobrze. Właściwie to spisywała się bardzo dobrze, biorąc pod uwagę, że rynek znacząco się zmienił”.

„Wątpię, że młodsze pokolenie siądzie przed tradycyjnym telewizorem o drugiej po południu w niedzielę. Oczekują możliwości oglądania na urządzeniach mobilnych i w mediach społecznościowych. Niemniej jednak nasza widownia trzyma się całkiem dobrze. Nie możemy ciągle poniżać tego sportu i mówić, że jest zepsuty”.

Sceptycyzm Ecclestone'a co do cyfrowych platform był jednym z najbardziej krytykowanych zachowań 86-latka, a Wolff zgadza się, że jest to niewykorzystany obszar F1. Mimo to uważa, że Liberty musi oceni szanse przed zmienianiem balansu pomiędzy mediami społecznościowymi, a obecnymi umowami komercyjnymi.

„Media społecznościowe są bardzo ważnym narzędziem marketingowym, by przyciągnąć widownię. Zarówno obecną, jak i przyszłą” – uważa. „Jednak musimy być lojalnymi partnerami stacji telewizyjnych, które transmitują sport od długiego czasu i pomogły w zwiększeniu przychodów zespołów. Nie można tego zaoferować za darmo w cyfrowym świecie. Można postrzegać to jako narzędzie marketingowe, ale nie jako magiczną różdżkę, która rozwiąże wszystkie problemy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.04.2024  Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena
21.04.2024  Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami
28.03.2024  Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem
27.03.2024  Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić
22.03.2024  Wolff: Zmiany w ustawieniach zemściły się w drugim treningu
Tagi:
Liberty Media
Wolff T.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca