F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Formuła 1 nie może zbyt szybko zrezygnować z hybrydowych silników

Austriak uważa, że w ciągu najbliższych 10-15 lat będzie możliwe przejście na elektryczny napęd.
Mateusz Szymkiewicz, 30 stycznia 2017, wyświetlenia: 2331<< | lista | T- | T+ | >>


Toto Wolff uważa, że Formuła 1 nie powinna zbyt pochopnie rezygnować z hybrydowych jednostek napędowych.

Austriak stoi na czele Mercedesa, który w głównej mierze dzięki silnikowi V6 absolutnie zdominował trzy ostatnie sezony Formuły 1. Taki stan rzeczy ma jednak zły wpływ na zainteresowanie sportem, a hybrydowa technologia wymaga wysokich nakładów finansowych, które odstraszają nowe koncerny przed zaangażowaniem się w F1.

Jak zdradził nowy dyrektor zarządzający ds. sportowych Formuły 1 – Ross Brawn, pomysł zmiany przepisów w zakresie układów napędowych powinien zostać mocno wzięty pod uwagę przed 2020 rokiem. Ze zdaniem Brytyjczyka nie zgadza się jednak Toto Wolff, który uważa, że F1 będzie mogła w ciągu najbliższych 10-15 lat przejść na w pełni elektryczne silniki.

„Powinniśmy zastanowić się jak uwolnić jeszcze więcej mocy z tych hybrydowych silników. Formuła 1 to najszybsze laboratorium na świecie i nie można się poddać. W stu procentach elektryczny napęd w ciągu 10-15 lat jest możliwy do wyobrażenia” – stwierdził szef Mercedesa.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2024  Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem
27.03.2024  Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić
22.03.2024  Wolff: Zmiany w ustawieniach zemściły się w drugim treningu
21.03.2024  Susie Wolff wytoczyła pozew przeciw FIA
18.03.2024  Wolff nie spodziewa się załamania formy Red Bulla
Tagi:
Wolff T.
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
marios76, 01.02.2017 09:20[!]
@enstone Wyścigi trolejbusow :) A w miejscach gdzie wyprzedzanie jest trudne lub niebezpieczne- brak siatki ;) podnoszona przy żółtych flaga, tez eliminowala by zapędy niektórych kierowców :) Spore możliwości w razie flag niebieskich :D itd itp ;)
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca