Nico - klasa na torze i po za nim, brawo!!!
Według mnie tylko Renault lub Ferrari było by zainteresowane.
Renault sporo zawdzięcza Robertowi i mogli by w ramach podziękowania coś zorganizować.
Niestety nie występując w czterech wyścigach Robert nie znajdzie pracodawcy.
Ktoś wie o jakie 20 % torów Kubicy chodzi?
Monaco i Japonia , Kanada? i ... coś jeszcze ?
singapur, i raczej nie japonia i kanada
rno2, 08.02.2017 18:33 | | |
@paymey852
Zacznijmy od tego, że Robert nie szuka pracodawcy. Powiedział w wywiadzie, że jest gotów na test. Wyraźnie zaznaczył, że chodzi tylko o test.
Po co robić zamęt, szukać mu miejsca w stawce.
Robert sam potrafi rozróżnić pojedynczy test od etatu w F1 i każdy, kto ma jakieś pojęcie o tym spircie, również powinien wiedzieć tą różnicę.
@paymey852
Ciężko zgadywać. Problemem (jeśli dobrze rozumiem wcześniej dawkowane informacje) są ciasne lewe, takie jak np. Fairmont. Nasuwa się Singapur z zakrętami 3 i 13, nawrót w Japonii, sekcja stadionowa w Meksyku, COTA...
Cytat paymey852 : Ktoś wie o jakie 20 % torów Kubicy chodzi?
Obstawiam Monte Carlo, Baku, Marina Bay, Yas Marina.
Cytat paymey852 : Renault sporo zawdzięcza Robertowi
Jeden sezon, w którym nie wywalczył ani jednego zwycięstwa, to sporo?
Wiem, że Kubica był w 2010 znakomity, ale Renault "sporo" może zawdzięczać Alonso czy nawet Prostowi, który bił się o tytuł w Renault. Tak że bez przesady.
I wiedziałem, że po wypowiedzi Kubicy wrócą hasła o jego powrocie do stawki. Ludzie, TROSZECZKĘ trzeźwego spojrzenia. Teraz będzie siódmy rok, jak nie jeździ w F1. W międzyczasie wielkie zmiany, rewolucja aerodynamiczna, silnikowa. Siódmy.
R31 to się z powietrza wzięło? Potencjał tego bolidu widzieli wszyscy, podium w dwóch pierwszych wyścigach też nie było dziełem przypadku czy kunsztu Petrova i Heidfelda. Bez tych 30 punktów Renault by kończyło sezon na ogonie stawki. Dokładnie tak jak przez ostatnie 3 lata, kiedy to nie mieli topowego kierowcy w składzie. Druga połowa sezonu 2011 natomiast idealnie obrazuje, czym jest rozwój bolidu, kiedy Roberta nie ma na pokładzie (dla kontrastu rok 2010).
@Yurek
Akurat rewolucja aerodynamiczna to poniekąd powrót do stanu przed 2009, więc nic tu dlań nowego (choć raczej nie jest przygotowany fizycznie na F1). Silnikowa prędzej, ale jeśli wpuszczali go do symulatorów, to pewnie sporo wie o nowej generacji, a największa zagadka to sprawność w obsłudze pokręteł na kierownicy.
I tak, też nie zakładam że wróci do stawki, zbyt wiele sezonów już ta myśl gniotła.
Cytat : R31 to się z powietrza wzięło?
Zaraz się okaże, że Robert zaprojektował ii zbudował R31 :D
Spokojnie zastapi Raikkonena w Ferrari ;)
|