|
|
|
|
|
|
Hasegawa: Nowy silnik spalinowy jest dużym ryzykiem |
Szef projektu F1 Hondy obawia się, że inżynierowie nie zdołają uwolnić całego potencjału jednostki. |
|
•Mateusz Szymkiewicz, 14 lutego 2017, wyświetlenia: 1912 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Yusuke Hasegawa uważa, że nowy silnik spalinowy Hondy szykowany na sezon 2017 jest wielkim ryzykiem.
Japoński producent po rozczarowujących sezonach 2015 oraz 2016, zdecydował się na przygotowanie całkowicie nowego projektu jednostki napędowej. Dla poprawy osiągów kluczowy ma być silnik spalinowy, który w niczym nie będzie przypominał swojego poprzednika. Jak zdradził szef projektu F1 Hondy, wprowadzenie nowego układu wiąże się ze sporym ryzykiem, ponieważ inżynierowie mogą nie być w stanie uwolnić w tym roku pełnego potencjału.
„Koncept jest całkowicie inny” – powiedział Yusuke Hasegawa. „To wielkie ryzyko, nie wiemy wielu rzeczy na jego temat. Zdajemy sobie sprawę, że zapewni nam on dużą poprawę osiągów, lecz największe ryzyko wiąże się z tym, czy wydobędziemy potencjał jeszcze w tym roku. Musimy skoncentrować się w tym sezonie na silniku spalinowym. Jeżeli poprawimy go, to oznacza to lepsze wykorzystanie spalin oraz turbiny, ponieważ w innym wypadku nie będziemy na tym samym poziomie w zakresie rozwoju. Wciąż mamy do wykonania kilka testów, podczas których podejmiemy się pewnych prób i pojawią się błędy. Mam nadzieję, iż zrozumiemy nasz kierunek oraz elementy, które wymagają koncentracji. Niełatwo będzie połączyć te wszystkie rzeczy, by potem uznać, iż poprawa silnika jest ukończona”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|