F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC

Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Sainz: Nadal nie wiem dla kogo będę startował w sezonie 2025

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Boullier: F1 powinna rozważyć powrót aktywnego zawieszenia

Zdaniem Francuza pozwoliłoby to zakończyć spór w kwestii interpretacji przepisów.
Nataniel Piórkowski, 14 lutego 2017, wyświetlenia: 1461<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor wyścigowy McLarena – Eric Boullier uważa, że Formuła 1 powinna rozważyć ponowne dopuszczenie do użytku aktywnego zawieszenia.

Korzystanie z tej technologii zostało zakazane na początku sezonu 1994 roku. W trakcie ubiegłotygodniowego spotkania dyrektorów technicznych zespołów z FIA, aktywne zawieszenie pojawiło się jako jedna z kilku propozycji przerwania impasu dotyczącego interpretacji przepisów technicznych.

W dalszym ciągu bowiem nie udało się osiągnąć porozumienia w sprawie legalności projektów zawieszeń bolidów czołowych ekip F1, których efekty pracy pozwalały na odwzorowanie korzyści, jakie do połowy 2014 roku zapewniało korzystanie z systemu FRIC. Przed końcem miesiąca organ zarządzający powinien wydać dyrektywę techniczną, która w założeniu ma nakreślić jasne wytyczne w zakresie zawieszenia.

„Zawieszenie to zabawny temat. Być może pewnego dnia powinniśmy z tym skończyć i zastosować rozwiązanie popularne w samochodach drogowych, a więc aktywne zawieszenie, ponieważ przynajmniej zamknęłoby to całą tę debatę”- powiedział Boullier cytowany przez portal motorsport.com.

„Obecnie wszystko sprowadza się do interpretacji regulaminu. Wtedy możesz naciskać na zastosowanie jednej koncepcji, której interpretacja może bardzo różnić się od innej” – zaznaczył.

„To właśnie stara się zrobić Ferrari. Próbują przepchnąć swoją opinię lub interpretację, aby uzyskać akceptację ze strony FIA. Znajdujemy się w samym centrum sporu i prawdę mówiąc w sprawie tej kontaktowała się z nami większość zespołów. Ferrari ma inną interpretację tego, co można zrobić i stara się przepchnąć swoją opinię, co w oczywisty sposób nie zadowala kilku innych teamów” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
19.02.2024  Alonso: Zimowe testy powinny być dłuższe
16.02.2024  Brown: Relacje Red Bulla z RB są niepokojące
05.02.2024  Komisja F1 przyjęła nowy harmonogram Grand Prix ze sprintem
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Przepisy
Boullier E.
F1 ogólnie
Ferrari
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mariusz0608, 14.02.2017 23:21[!]
Niemoc i miotanie się Ferrari jest żenujące.
Żenujący jest sposób ich działania. To niegodne dla tej stajni.
Zachowują się niemal jak w ostatnich konwulsjach przed zejściem.
Kur*a, ale się stoczyli...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca