F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Gasly: idziemy we właściwym kierunku

Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu

GP Chin: wyniki kwalifikacji

Verstappen znów najszybszy w kwalifikacjach

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hamilton: Nie widzę żadnych problemów we współpracy z Bottasem

Brytyjczyk odniósł się na Twitterze do swoich krytycznych opinii na temat dzielenia się danymi.
Nataniel Piórkowski, 20 lutego 2017, wyświetlenia: 1800<< | lista | T- | T+ | >>


Lewis Hamilton podkreślił, że jego opinie na temat dzielenia się danymi pomiędzy kolegami z zespołu nie są krytyką wymierzoną w Valtteriego Bottasa.

W trakcie rozmowy odbytej przy okazji imprezy promocyjnej partnera Mercedesa – UBS, Hamilton dał jasno do zrozumienia, że nie popiera praktyki wymiany danych pomiędzy zespołowymi kolegami.

„Drugi kierowca ma naturalnie do dyspozycji takie same możliwości, jak ty, ale ze względu na wymianę danych może cię po prostu skopiować. "Och, tutaj hamuje pięć metrów później niż ja, więc wyjadę na tor i też będę hamował pięć metrów później". Tego właśnie naprawdę nie lubię. To umożliwia twoim rywalom zbliżenie się do ciebie. W kartingu tak nie było. Liczył się wyłącznie twój wrodzony talent. To mi się podobało” – powiedział w ubiegłym tygodniu trzykrotny mistrz świata.

W poniedziałek Brytyjczyk napisał jednak na swoim Twitterze: „Chciałbym coś wyjaśnić – w żadnym wypadku nie uderzam w mój zespół. Mój punkt widzenia na praktykę dzielenia się danymi to wyłącznie osobiste odczucia związane z ogólnym obrazem sportu. Jestem tego zdania od początku mojej kariery w Formule 1. Pomimo upływu dziesięciu lat nic się pod tym względem nie zmieniło. Nie mam żadnych problemów z moim zespołem, żadnych problemów z [Valtterim] Bottasem”

W trakcie wywiadu udzielonego UBS, Hamilton odniósł się także do samego faktu podpisania przez Mercedesa kontraktu z Bottasem i perspektyw współpracy z fińskim kierowcą. „Znam go w bardzo niewielkim stopniu, ale jestem bardzo ciekawy co nas czeka. Tego jaki będzie, jak szybkie tempo będzie prezentował, jak szybko się dostosuje, jak będzie radził sobie z presją. Ciekawią mnie tego typu rzeczy”.

„Jestem skłonny powiedzieć, że najbardziej fascynującą rzeczą są umysły moich rywali, ich bariery. Niektórzy będą w stanie sprzedać własną mamę, by wygrać wyścig, zaprzedać swoją duszę, a niektórzy będą podchodzić do tego zupełnie inaczej. Jestem ciekawy, w którym kierunku pójdzie Valtteri. Finowie są z reguły bardzo przyjacielscy, bardzo spokojni i zrelaksowani. Jak widzicie nawet z samego faktu, że Valtteri jest Finem wypływa już wiele pozytywów” – dodał były kierowca McLarena.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.04.2024  Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1
19.04.2024  Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach
06.04.2024  Hamilton: Skończyłem z przypadkowymi zmianami w ustawieniach
05.04.2024  Kierowcy Mercedesa zadowoleni z tempa bolidu na Suzuce
04.04.2024  Hamilton: Vettel byłby niesamowitą opcją dla Mercedesa
Tagi:
Hamilton L.
Mercedes
Bottas V.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
cichy, 20.02.2017 13:57[!]
ależ będzie płacz :)
macieiii, 20.02.2017 14:54[!]
się nauczył od Rosberga podpuszczać rywala. Bottas? taki kotek do głaskania...
exxxile, 20.02.2017 15:47[!]
Asekuracja. Jak przegra to powie, że przez te cenne dane co nimi musiał się dzielić ; )
mariusz0608, 20.02.2017 20:40[!]
F1 to przede wszystkim mistrzostwa kierowców.
Klasyfikacja konstruktorów jest w tle, tak na otarcie łez.
Przekazywanie przez zespół drugiemu kierowcy szczegółów techniki jazdy tego pierwszego, jest zwykłą kradzieżą.
To nie setup, to odzieranie wręcz zawodnika z jego wyłącznej własności.
marrcus, 20.02.2017 21:41[!]
mariusz0608, to jakby gwałt :O
exxxile, 20.02.2017 22:01[!]
@mariusz0608 powiedz ładującym kasę w F1 producentom jak Mercedes, że F1 to przede wszystkim mistrzostwa kierowców...
AleQ, 20.02.2017 22:25[!]
Cytat :
F1 to przede wszystkim mistrzostwa kierowców.


No ba, szczególnie, że głównie to bolidy, projektowane przez KONSTRUKTORÓW, kreują kierowców. Niektórym "kibicom" Hamiltona już naprawdę palma odbija. Jeszcze Snickers niezjedzony po Abu Zabi?

Cytat :
Przekazywanie przez zespół drugiemu kierowcy szczegółów techniki jazdy tego pierwszego, jest zwykłą kradzieżą.


Ty wgl. siebie słyszysz? Ręce opadają... Jak cały piąteczek ominie z jakiś względów ( np. problemy ze skrzynią, choroba, inne losowe czyniiki), to rozumiem, że zespół ma mieć gdzieś swojego jednego z podopiecznych? Dla twojej wiedzy wymiana danych między ROS, a HAM miała miejsce, bo zespół maksymalizuje swoje szansę na odniesienie sukcesu. Niestety patrzysz tylko na pryzmat celebryty. Idąc Twoją głupią logiką, to tak naprawdę zespoły powinny wystawiać teamy z jednym kierowcą .
Satch, 20.02.2017 22:33[!]
Cytat mariusz0608 :
Przekazywanie przez zespół drugiemu kierowcy szczegółów techniki jazdy tego pierwszego, jest zwykłą kradzieżą.
To nie setup, to odzieranie wręcz zawodnika z jego wyłącznej własności.

Przepraszam, czy to Hamilton zatrudnia Mercedesa czy może jednak Mercedes zatrudnia Hamiltona?

Na szczęście w zespołach F1 nie pracują idioci tylko ludzie, którzy wiedzą, że trzeba wykorzystać każdy legalny sposób na poprawę czasów kierowców, a odpowiednia analiza danych telemetrycznych z obu samochodów w celu uzyskania możliwie optymalnych sposobów przejazdu okrążeń to jeden z podstawowych przykładów.
Z tego co wiem Valtteri Bottas jest człowiekiem a nie jakimś zaawansowanym algorytmem sztucznej inteligencji, przez co oczywiste jest, że nie przejedzie okrążenia identycznie jak Hamilton
Kamikadze2000, 20.02.2017 23:01[!]
@mariusz0680 - bzdura. F1 to przede wszystkim sport zespołowy, a klasyfikacja kierowców to dodatek. Nie da się ukryć - prestiżowa sprawa. Ale w kontekście sportowym jego wartość wątpliwa (bo co to za rywalizacja, zwłaszcza kiedy mamy tak duże rozpiętości w osiągach). :P Poza tym kierowca to jeden z pracowników i to nie najważniejszym. Hamilton bez Merca nie istnieje, Merc i owszem. Dlatego też ma się dostosować i jego gadka to tylko czcza gadanina.
mich909090, 20.02.2017 23:38[!]
@K2000
Kibiców przyciągają kierowcy - wielkie nazwiska. Klasyfikacja konstruktorów jest ważna dla zespołów, przeciętny kibic ma w nosie tą klasyfikację. Dlatego Hamilton zarabia więcej od prezesa całego Mercedesa bo on ma więcej fanów niż jest fanów Mercedesa. Więc gdyby Hamilton np. odszedł z Merca to zainteresowanie tym zespołem na pewno znacząco by spadło.
peritas, 21.02.2017 08:47[!]
chwila moment ,a zespoły dostaja kasę za swoje wyniki w klasyfikacji zespołów czy kierowców? Więcej kasy dostaną za 3 miejsce w klas konst i mistrzostwo Hamiltona oraz 8 Bottasa czy zwycięstwo w klas konstr nawet kosztem niewywalczenia indywidualnych sukcesów kierowców?.Więc klasyfikacja konstruktorów jest ważniejsza dla zespołów szczególnie fabrycznych ,bo to jest reklama ;droga ale zawsze reklama ich produktów. Gdyby były tylko prywatne teamy i równy podział nagród to wtedy rzeczywiście to kierowca przyciagałby sponsorów i fanów jak kilkanascie/dzisiat lat temu
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca