|
|
|
|
|
|
Marko: Sainz jest w praktyce rezerwowym kierowcą Red Bulla |
Konsultant RBR uważa, celem Toro Rosso na sezon 2017 powinna być walka o piąte miejsce w tabeli. |
|
•Nataniel Piórkowski, 22 lutego 2017, wyświetlenia: 1163 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Helmut Marko przyznał, ze nie jest skłonny do zwolnienia Carlosa Sainza do konkurencyjnego zespołu, argumentując, iż Hiszpan jest w praktyce kierowcą rezerwowym Red Bulla.
W 2016 roku Hiszpan znalazł się na celowniku teamu Renault, jednak ostatecznie, przed Grand Prix Austrii, zgodził się na warunki umowy przedłużającej jego współpracę z Toro Rosso na sezon 2017.
Wielu obserwatorów jest przekonanych, że przed nadchodzącą kampanią Sainz będzie chciał odejść z juniorskiej ekipy Dietricha Mateschitza i związać się z bardziej perspektywicznym zespołem.
Konsultant Red Bulla – Helmut Marko, zaznaczył jednak: „Mamy długoterminowy kontrakt z Carlosem. Wydarzenia do jakich doszło w Mercedesie pokazują, jak istotne znaczenie odgrywa posiadanie kierowców rezerwowych. Sainz jest w oczywisty sposób naszym kierowcą rezerwowym na wypadek nieoczekiwanych zdarzeń w RBR”.
„Toro Rosso musi w tym sezonie osiągnąć lepszy rezultat, więc ich celem musi być piąte miejsce w klasyfikacji konstruktorów. Dzięki dobremu projektantowi w osobie Jamesa Keya, dysponują odpowiednim potencjałem. Pozytywnie oceniamy też utrzymanie niezmiennego składu kierowców, bo zapewnia to stabilność. Toro Rosso to dobry zespół ze środka stawki, a oferta jaką otrzymał Carlos od Renault nie była lepsza niż nasza. Być może nawet była gorsza” – dodał Austriak w rozmowie z dziennikiem AS.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|