F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Sainz: Ten sezon jest dla mnie jak jazda kolejką górską

Verstappen: To było jak jazda z zaciągniętym hamulcem ręcznym

GP Australii: najszybsze okrążenia w wyścigu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Informacja Pirelli przed testami F1 w Barcelonie

Włoski koncern przywozi do Barcelony ponad 3500 opon.
Informacja prasowa, 23 lutego 2017, wyświetlenia: 903<< | lista | T- | T+ | >>

Mediolan, 23 lutego 2017 - Pirelli przywozi do Barcelony ponad 3500 opon na pierwsze osiem dni testowych z samochodami najnowszej generacji na sezon 2017. Dwie sesje odbędą się od 27 lutego do 2 marca i następnie od 7 do 10 marca.

Od sierpnia do listopada zeszłego roku ekipy Mercedes, Red Bull i Ferrari przeprowadziły serię testów ze zmodyfikowanymi samochodami: auta z sezonu 2015 zmodyfikowano tak, aby symulować zwiększony docisk gwarantowany przez przepisy techniczne na sezon 2017. Pozostałe zespoły miały pełny dostęp do danych z testów zmodyfikowanych samochodów, a sesje testowe w Hiszpanii będą dla nich pierwszą okazją do sprawdzenia nowych, szerszych opon na sezon 2017. Przednie opony poszerzono z 245 milimetrów do 305 milimetrów, a tylne z 325 milimetrów do 405 milimetrów. Średnica obręczy pozostaje bez zmian i wynosi 13 cali.

TEST DESZCZOWEGO OGUMIENIA. Podczas nadchodzących testów jeden dzień będzie poświęcony jazdom po mokrej nawierzchni, by skupić się na przejściowych i deszczowych oponach na sezon 2017 – jak dotąd wykonano ograniczone prace z tymi rodzajami ogumienia. Testy w takich warunkach zaplanowano na 2 marca, czyli na ostatni dzień pierwszej sesji. Może to jednak ulec zmianie (po spotkaniu z zespołami), jeśli podczas któregoś z poprzednich trzech dni będzie zanosiło się na deszczową pogodę.

DOSTĘPNE MIESZANKI. Do Barcelony zabrano wszystkie mieszanki, w tym nowe opony przejściowe i deszczowe. Wszystkie są zupełnie nowe na ten sezon, a konstrukcje też są całkowicie nowe. Przy ich opracowywaniu realizowano wspólny cel FIA i zespołów, polegający na dostarczeniu opon o lepszych osiągach i niższej degradacji, na których kierowcy będą mogli naciskać w każdej fazie wyścigu.

JAK WYGLĄDA PRZYDZIAŁ MIESZANEK? Na testy w Barcelonie zespoły zamówiły 810 zestawów opon w specyfikacji 2017. Tak wygląda przydział z rozbiciem na mieszanki:
• Twarda – 23 komplety
• Pośrednie – 263 komplety
• Miękkie – 287 kompletów
• Supermiękkie – 74 komplety
• Ultramiękkie – 51 kompletów
• Przejściowe – 67 kompletów
• Deszczowe – 45 kompletów

OPCJA ZAPASOWA. Podczas testów w Hiszpanii możliwe będzie także przetestowanie mieszanek zapasowych. Są to opony o konstrukcji i mieszankach z sezonu 2016, które Pirelli udostępni w razie potrzeby, jeśli rzeczywiste obciążenia i osiągi okażą się niższe od przewidywanych. Zespoły zamówiły 70 zestawów takich opon na testy.

PIRELLI SPONSOREM TYTULARNYM. Pierwsza odsłona nowej Formuły 1 w Montmeló to także idealna okazja do ogłoszenia, że Pirelli będzie sponsorem tytularnym Grand Prix Hiszpanii, rozgrywanej w dniach 12-14 maja. To pierwszy z trzech wyścigów, w których Pirelli pełni taką rolę: kolejne to odbywająca się pod koniec lipca Grand Prix Węgier oraz rozgrywana pod koniec sierpnia Grand Prix Belgii.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca