F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.10.2022

Russell: F1 powinna przemyśleć projekty niektórych torów

Aston Martin zdziwiony podejrzeniami o złamanie limitu budżetowego

Zhou: Latifi musi częściej patrzeć w lusterka

Leclerc zaskoczony tempem Pereza z końcówki wyścigu

02.10.2022

Perez ukarany, ale zachowuje zwycięstwo w GP Singapuru

Hamilton rozczarowany błędem z siódmego zakrętu

Verstappen tłumaczy słaby start do wyścigu o GP Singapuru

Horner broni Pereza prze oskarżeniami o naruszenie zasad SC

Binotto: Perez zasługuje na dwie kary czasowe

Perez zdezorientowany dochodzeniem sędziów

Latifi z karą przesunięcia na starcie do Grand Prix Japonii

GP Singapuru: wyniki wyścigu

GP Singapuru: najszybsze okrążenia w wyścigu

Sergio Perez zwycięzcą deszczowego thrillera w Singapurze

RN365: De Vries podpisał kontrakt z AlphaTauri

Start wyścigu o GP Singapuru zostanie opóźniony (akt.)

Alonso: Deszczowy wyścig może dać nam szansę na podium

Verstappen radzi rywalom, by trzymali język za zębami

Russell rozpocznie wyścig z Singapurze z alei serwisowej

Seidl: Dwa teamy prowadziły agresywną politykę rekrutacyjną

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Key: W ostatnich latach silniki były piętą achillesową Toro Rosso

Dyrektor techniczny stajni z Faenzy odniósł się także do programu rozwojowego STR12.
Nataniel Piórkowski, 27 lutego 2017, wyświetlenia: 901<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor techniczny Toro Rosso – James Key, ma nadzieję, że dzięki silnikowi Renault w bieżącej specyfikacji jego zespół dokona w tym roku dużych postępów.

Po sporze na linii Red Bull-Renault, do jakiego doszło w trakcie sezonu 2015, Toro Rosso zostało zmuszone do podpisania rocznej umowy na dostawy jednostek napędowych Ferrari w starszej specyfikacji. Już w maju, podczas GP Monako, stajnia z Faenzy poinformowała jednak, że w trakcie kolejnych mistrzostw powróci do współpracy z francuskim producentem.

„Toro Rosso potrzebuje dwóch rzeczy: stabilności dostaw i konkurencyjnych osiągów jednostki napędowej. Gdy spojrzymy na trzy ostatnie lata, ze względu na niefortunne okoliczności, zawsze cierpieliśmy na deficyt po stronie silnika. To odbijało się na naszym tempie i zdobyczach punktowych” – powiedział James Key przy okazji najnowszej konstrukcji Toro Rosso, STR12.

„To był frustrujący okres, bo nasi ludzie z działu aerodynamicznego wykonywali fantastyczną pracę, podwozie bardzo poprawiło się w wielu obszarach. Byliśmy lepsi na płaszczyźnie operacyjnej i coraz lepiej rozumieliśmy zachowanie opon. Po zwrocie o 180 stopni, dokonanym przez Renault w ubiegłym roku i zupełnie innym podejściu jakie teraz prezentują, mamy nadzieję dysponować naszą najlepszą jednostką napędową w erze turbo. W końcu mamy dużo bardziej konkurencyjny silnik”.

Key dodał, że kluczowym czynnikiem przy rozwoju bolidu będzie doświadczenie Kwiata i Sainza. „Wyobraźcie sobie sytuację, w której w tym roku zespół ma w swoich samochodach dwóch nowicjuszy. Nie byłoby jakichkolwiek punktów odniesienia. Nasz program rozwojowy jest w tym roku większy niż zazwyczaj, bo zostawiliśmy sobie wiele możliwości. Podejrzewam, że czeka nas pracowity sezon, w trakcie którego będziemy w stanie znacząco poprawić swój potencjał”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.02.2021  Perez może przetestować Toro Rosso z 2018 roku na Silverstone
30.12.2019  Kwiat: To był jeden z moich najlepszych sezonów w Formule 1
05.12.2019  GPToday.net: Gazprom rozważa zaangażowanie w Formułę 1
30.11.2019  FIA potwierdziła zmianę nazwy Toro Rosso
29.11.2019  Ricciardo odczuwa rosnącą presję ze strony Toro Rosso
Tagi:
Toro Rosso
Key J.
Renault

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca