|
|
|
|
|
|
Ricciardo: Przerywaliśmy jazdy ze względów bezpieczeństwa |
Australijczyk przyznał, że Red Bull nie chciał uszkodzić nowej jednostki Renault. |
|
•Mateusz Szymkiewicz, 27 lutego 2017, wyświetlenia: 1371 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Daniel Ricciardo przyznał, że Red Bull dwukrotnie przerwał jazdy, by zapobiec uszkodzeniu nowej wersji jednostki napędowej Renault.
Niedługo po rozpoczęciu zajęć Australijczyk zatrzymał RB13 za wyjazdem z trzeciego zakrętu ze względu na niepokojące informacje pochodzące od jednego z sensorów. Kolejna przerwa miała miejsce po południu, kiedy zespół zauważył problemy z ładowaniem baterii.
Jak zdradził Daniel Ricciardo, który dzisiaj pracował nad rozwojem bolidu, ekipa obawiała się poważnej awarii i stąd zapadały decyzje o zakończeniu jazdy. „Nie martwię się. Oczywiście, miło byłoby wykonać o wiele więcej okrążeń, ale decydowaliśmy się na przerwy ze względów bezpieczeństwa. Zatrzymaliśmy bolid przez kłopoty z sensorem, który wysyłał ostrzeżenia. Szczególnie ze względu na silnik spalinowy zachowaliśmy się bezpiecznie, by nie uszkodzić go pierwszego dnia. To był główny cel. Podczas dwóch ostatnich godzin wykonaliśmy kilka niezłych przejazdów i mam nadzieję, że tak będzie do końca testów. Liczę, iż Max wykona jutro 200 okrążeń”.
Mimo, że Renault nie wydobyło całego potencjału ze swojego układu napędowego, 27-latek przyznał, że pierwsze okrążenia za kierownicą RB13 były zachęcające. „Po południu byliśmy w stanie nieco złapać oddech i to było pozytywne. To nowy bolid i czuć w nim kilka różnic. Podczas kilku przejazdów zapoznaliśmy się z nim i z czasem powinno być coraz lepiej, natomiast ostatnie godziny dodały nam pewności przed jutrem”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|