F1 20221  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

03.10.2022

Russell: F1 powinna przemyśleć projekty niektórych torów

Aston Martin zdziwiony podejrzeniami o złamanie limitu budżetowego

Zhou: Latifi musi częściej patrzeć w lusterka

Leclerc zaskoczony tempem Pereza z końcówki wyścigu

02.10.2022

Perez ukarany, ale zachowuje zwycięstwo w GP Singapuru

Hamilton rozczarowany błędem z siódmego zakrętu

Verstappen tłumaczy słaby start do wyścigu o GP Singapuru

Horner broni Pereza prze oskarżeniami o naruszenie zasad SC

Binotto: Perez zasługuje na dwie kary czasowe

Perez zdezorientowany dochodzeniem sędziów

Latifi z karą przesunięcia na starcie do Grand Prix Japonii

GP Singapuru: wyniki wyścigu

GP Singapuru: najszybsze okrążenia w wyścigu

Sergio Perez zwycięzcą deszczowego thrillera w Singapurze

RN365: De Vries podpisał kontrakt z AlphaTauri

Start wyścigu o GP Singapuru zostanie opóźniony (akt.)

Alonso: Deszczowy wyścig może dać nam szansę na podium

Verstappen radzi rywalom, by trzymali język za zębami

Russell rozpocznie wyścig z Singapurze z alei serwisowej

Seidl: Dwa teamy prowadziły agresywną politykę rekrutacyjną

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2022  |  2021  |  2020  |  2019
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ricciardo: Przerywaliśmy jazdy ze względów bezpieczeństwa

Australijczyk przyznał, że Red Bull nie chciał uszkodzić nowej jednostki Renault.
Mateusz Szymkiewicz, 27 lutego 2017, wyświetlenia: 1355<< | lista | T- | T+ | >>


Daniel Ricciardo przyznał, że Red Bull dwukrotnie przerwał jazdy, by zapobiec uszkodzeniu nowej wersji jednostki napędowej Renault.

Niedługo po rozpoczęciu zajęć Australijczyk zatrzymał RB13 za wyjazdem z trzeciego zakrętu ze względu na niepokojące informacje pochodzące od jednego z sensorów. Kolejna przerwa miała miejsce po południu, kiedy zespół zauważył problemy z ładowaniem baterii.

Jak zdradził Daniel Ricciardo, który dzisiaj pracował nad rozwojem bolidu, ekipa obawiała się poważnej awarii i stąd zapadały decyzje o zakończeniu jazdy. „Nie martwię się. Oczywiście, miło byłoby wykonać o wiele więcej okrążeń, ale decydowaliśmy się na przerwy ze względów bezpieczeństwa. Zatrzymaliśmy bolid przez kłopoty z sensorem, który wysyłał ostrzeżenia. Szczególnie ze względu na silnik spalinowy zachowaliśmy się bezpiecznie, by nie uszkodzić go pierwszego dnia. To był główny cel. Podczas dwóch ostatnich godzin wykonaliśmy kilka niezłych przejazdów i mam nadzieję, że tak będzie do końca testów. Liczę, iż Max wykona jutro 200 okrążeń”.

Mimo, że Renault nie wydobyło całego potencjału ze swojego układu napędowego, 27-latek przyznał, że pierwsze okrążenia za kierownicą RB13 były zachęcające. „Po południu byliśmy w stanie nieco złapać oddech i to było pozytywne. To nowy bolid i czuć w nim kilka różnic. Podczas kilku przejazdów zapoznaliśmy się z nim i z czasem powinno być coraz lepiej, natomiast ostatnie godziny dodały nam pewności przed jutrem”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.10.2022  Ricciardo: Funkcja trzeciego kierowcy najbardziej realna w sezonie 2023
29.09.2022  Ricciardo: Nie mam problemu z brakiem poprawek w moim bolidzie
23.09.2022  Ricciardo otwarty na rok przerwy w startach w Formule 1
06.09.2022  Ricciardo otwarty na funkcję trzeciego kierowcy w sezonie 2023
05.09.2022  Ricciardo: Webber przeprosił mnie za okoliczności związane z Piastrim
Tagi:
Ricciardo D.
Red Bull
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rubensbariczello, 27.02.2017 21:27[!]
Czyli silnik Renault to chyba szrot...pytanie kto dostał lepszy czy zespół fabryczny czy Rb...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca