F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.04.2024

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC

Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Sainz: Nadal nie wiem dla kogo będę startował w sezonie 2025

Sanchez zostanie dyrektorem technicznym Alpine?

11.04.2024

Alonso: Perspektywa współpracy z Hondą działa na mnie motywująco

Lista startowa na sezon 2025

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Renault wprowadzi pierwszy duży pakiet poprawek na GP Kanady

RBR liczy, że wraz z rozwojem silnika i podwozia będzie mógł nawiązać walkę z Ferrari i Mercedesem.
Nataniel Piórkowski, 29 marca 2017, wyświetlenia: 1980<< | lista | T- | T+ | >>


Red Bull Racing oczekuje, że będzie mógł skorzystać z pierwszego dużego pakietu poprawek jednostki napędowej Renault w trakcie czerwcowego Grand Prix Kanady.

Stajnia z Milton Keynes, zimą wymieniana jako jeden z kandydatów do walki o mistrzowskie tytuły, ma za sobą wymagający start sezonu w Melbourne. Max Verstappen ukończył kwalifikacje na piątym miejscu, ze stratą blisko 1,3s do pole position, a następnie dojechał do mety na tej samej lokacie, za bolidami Ferrari i Mercedesa. Strata Holendra do zwycięzcy, Sebastiana Vettela, wyniosła około 30 sekund.

Konsultant Red Bulla do spraw sportów motorowych – Helmut Marko, zdradził iż nadal oczekuje, że Renault wprowadzi pierwsze poprawki do swego silnika przed Grand Prix Hiszpanii. Na duży pakiet zmian konstrukcyjnych jednostki R.E.17 jego zespół będzie musiał jednak poczekać miesiąc dłużej.

„Tempo wyścigowe sprawia, że możemy myśleć pozytywnie, ale jest wiele do zrobienia, zarówno po naszej stronie jaki i Renault. Montreal będzie ich największym krokiem naprzód. Mniejszy pakiet jest planowany na Barcelonie, ale pierwszy znaczący progres powinien nadejść w Montrealu” – powiedział.

W obawie przed ewentualnym powtórzeniem się problemów z testów, Renault powróciło przed startem sezonu do korzystania z silnika-generatora energii kinetycznej (MGU-K) w specyfikacji z 2016 roku.

Zapytany o to, czy poprawki przygotowywane przez francuską firmę będą wystarczające, by zapewnić Red Bullowi możliwość walki z Ferrari i Mercedesem, Marko odparł: „Mamy taką nadzieję, jeśli uda nam się bardzo mocno poprawić nasze podwozie. Sądzą tak nasi inżynierowie i wynika to także z symulacji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
07.04.2024  Verstappen: To Grand Prix nie mogło ułożyć się dla nas lepiej
06.04.2024  Marko: Postępy Pereza konsekwencją zbliżających się rozmów
06.04.2024  Alonso sugeruje dalsze starty z Astonem w sezonie 2025
06.04.2024  Verstappen: Moje okrążenie nie było perfekcyjne
04.04.2024  Alonso: Szanse na odejście Verstappena z Red Bulla są zerowe
Tagi:
Red Bull
Renault
Marko H.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 29.03.2017 18:43[!]
Ostatnimi czasy to chyba Marko został również konsultantem Renault - gdyż to on co chwila wypowiada się o poprawkach silnika, kiedy zostaną zastosowane i ile poprawią się na okr.
A sam zespół Renault siedzi cicho w tym temacie .....
Andryj Kapusta, 30.03.2017 02:02[!]
Red Bull tracący 1,3 sekundy na okrążeniu to masakra na miarę roku 2015.
Perez ograł oba Torro Rosso bolidem który jest przeciążony i ma dużo większe chłodnice. Pozatym Torro Rosso to jedno z najkrótszych nadowozi a FI jest zaraz po Merolu. Hulk w fabrycznym Renalut miał tak słabe tempo że jechał na 2 Pit Stopy gdy wszyscy jechali na 1 poza Kwiatem ale to wynikało z jakiś problemów.
gumek73, 30.03.2017 08:02[!]
Wydaje mi się, że głównym problemem Redbulla jest właśnie silnik, ale nie chcą powiedzieć tego wprost, przed obawą o zaostrzenia relacji z renault. I chyba ten zeszłoroczny ERS też o tym świadczy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca