F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

Źródła Autosportu potwierdzają odejście Newey'a z Red Bulla

AMuS: Adrian Newey wkrótce ogłosi odejeście z Red Bulla

Vowles: Kara dla Sargeanta w Chinach była właściwa, choć surowa

Marko zadowolony z występu Ricciardo w Szanghaju

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Monako

Szerokie okno różnych strategii jednego postoju i temperatura sięgająca 50°C.
Informacja prasowa, 28 maja 2017, wyświetlenia: 763<< | lista | T- | T+ | >>


Monako, 28 maja 2017 – Sebastian Vettel z Ferrari wygrał Grand Prix Monako, stosując zgodną z przewidywaniami strategię jednego pit stopu, według schematu ultramiękkie/supermiękkie. Wykonał dłuższy pierwszy przejazd szybszym tempem niż zespołowy partner Kimi Raikkonen, który po starcie z pole position zajął drugie miejsce.

Taką samą strategię „nadcięcia” zastosował Daniel Ricciardo z Red Bulla, nadrabiając dwa miejsca w porównaniu z pozycją startową i zdobywając miejsce na podium. Jenson Button z McLarena i Pascal Wehrlein z Saubera pokusili się o wykonanie wczesnego pit stopu, by spróbować zyskać pozycje na torze.

Większość kierowców zastosowała strategię jednego pit stopu, chociaż niektórzy spróbowali alternatywnego podejścia. Podczas neutralizacji, ogłoszonej około 15 okrążeń przed metą, Max Verstappen z Red Bulla założył jeszcze drugi komplet opon ultramiękkich, próbując powalczyć o pozycję z Valtterim Bottasem z Mercedesa.

Lewis Hamilton z Mercedesa wystartował z 13. pola i wykonał długi pierwszy przejazd na ultramiękkich oponach, zdobywając punkty za siódme miejsce na mecie. Podczas wyścigu odnotowano kilka przebitych opon z powodu problemu z nawierzchnią toru na wyjściu z pierwszego zakrętu.

Pomijając okres neutralizacji, była to jedna z najszybszych edycji Grand Prix Monako. Najlepszy czas okrążenia, uzyskany przez Sergio Pereza z Force India, był szybszy o ponad trzy sekundy od analogicznego osiągnięcia z sezonu 2016 (poprawionego już na drugim okrążeniu dzisiejszego wyścigu).

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Chociaż było jasne, że strategia jednego pit stopu jest optymalna, to w grę wchodził szereg różnych rozwiązań jeśli chodzi o moment zjazdu, o czym mogliśmy przekonać się w trakcie wyścigu. Zgodnie z przewidywaniami, poziomy zużycia i degradacji były minimalne, zatem możliwe było wykonanie długich przejazdów nawet na ultramiękkiej mieszance, mimo że temperatura nawierzchni była dość wysoka jak na Monako. Gratulacje dla Ferrari za wywalczenie historycznego dubletu na tym bardzo wyjątkowym torze”.

NAJDŁUŻSZE PRZEJAZDY W WYŚCIGU
SUPERMIĘKKA – Perez – 47
ULTRAMIĘKKA – Wehrlein – 56

PRZEWIDYWALNOŚĆ NASZEJ PROGNOZY
Sebastian Vettel z Ferrari wygrał wyścig po jeździe na jeden pit stop, zgodnie z naszymi przewidywaniami. Wystartował na ultramiękkiej mieszance i zmienił ją na supermiękką na 39. okrążeniu, pięć okrążeń po startującym z pole position zespołowym koledze, Kimim Raikkonenie.

OPONY UŻYTE W WYŚCIGU

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca