F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Verstappen bezkonkurencyjny w Grand Prix Chin

20.04.2024

Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Steiner: Podwójny finisz w TOP10 to wynik rosnącej dojrzałości

Haas celuje w zakończenie sezonu na szóstym miejscu w tabeli konstruktorów.
Nataniel Piórkowski, 31 maja 2017, wyświetlenia: 1223<< | lista | T- | T+ | >>


Szef Haasa – Gunther Steiner przekonuje, że pierwszy podwójny finisz bolidów jego kierowców w czołowej dziesiątce nie był wyłącznie wynikiem szczęścia, ale także rosnącej dojrzałości zespołu.

W ubiegłą niedzielę Romain Grosjean oraz Kevin Magnussen zapewnili stajni z Kannapolis pięć "oczek" do klasyfikacji konstruktorów. W sześciu rozegranych jak dotąd wyścigach Haas zdobywał punkty w czterech eliminacjach: w Chinach, Bahrajnie, Hiszpanii i Monako.

„To wyłącznie kwestia dojrzałości. Musisz być lepszy, a z czasem udaje ci się poprawić wiele rzeczy. Nie od razu Rzym zbudowano. Był to dla nas historyczny dzień, ale zawsze chcesz spisać się lepiej. Takie jest życie. Wciąż będziemy miewać gorsze występy, ale przez ostatnie półtora roku nasza dojrzałość wzrosła” – powiedział Steiner po zakończeniu Grand Prix Monako.

„Pewnych rzeczy uczysz się z czasem. Nie można ich kupić. Trzeba popełniać błędy, wyciągać wnioski i reagować. Ostatniego weekendu byłem jednak pod bardzo dużym wrażeniem zespołu. Monako jest zawsze pracowitym Grand Prix z perspektywy ściany serwisowej, ale nawet pomimo tego, że dwa nasze bolidy walczyły o punkty, wszystko odbywało w bardzo kontrolowanym środowisku. Kilka razy dostaniemy jeszcze w kość, ale jestem przekonany, że zmierzamy w dobrym kierunku” – dodał.

Haas zajmuje obecnie ósme miejsce w klasyfikacji konstruktorów, tracąc piętnaście punktów do piątej w tabeli Scuderii Toro Rosso. Steiner przekonuje, że jego zespół będzie zadowolony z zakończenia sezonu na szóstej lokacie, którą obecnie zajmuje Williams.

„Nigdy się nie poddajesz, ale wygląda na to, że w tym sezonie Force India [czwarte miejsce z 53 punktami] znajdowało się we właściwym miejscu o właściwym czasie, zawsze z dwoma swoimi bolidami. To może się zmienić, doszło do tego zresztą w Monako – nie zdobyli punktów, a kilka takich wypadek może bardzo szybko pogorszyć ich pozycję w klasyfikacji. Jeśli powiem, że walczymy o piąte miejsce wyjdę na trochę zachłannego. Będę zadowolony z szóstej pozycji”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2024  Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024
19.03.2024  Steiner nie wyklucza powrotu do pracy w F1
14.03.2024  Hulkenberg: Odwdzięczę się Magnussenowi przy następnej okazji
11.03.2024  Haas: Bearman zasługuje na fotel w F1
26.02.2024  Plooij: Steiner oczekiwał udziałów w zespole Haasa
Tagi:
Haas
Steiner G.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 31.05.2017 17:08[!]
Steiner chciał doszyć zaletę (dojrzałość) do niewątpliwego sukcesu. Wątpię czy mu wyszło i czy to ktoś kupi. Zrozumiałe że sukces potrzebuje rozgłosu, jednak mogli urządzić libację i zaprosić Sutila ;)
dancom, 31.05.2017 17:42[!]
Ja liczyłbym na 5 miejsce.
Maciek znafca, 31.05.2017 23:45[!]
Na szóstym?? Jakby się spięli to na lajcie mogliby zakończyć ten sezon za Force India i to nawet podgryzając team z Silverstone. Mają tylko Toro Rosso za rywala, bo Williams jak wiemy ma tylko jednego kierowcę w tym sezonie.
Titheon, 01.06.2017 10:39[!]
Wnioskuję, że podwójny wybryk McLarena w kwalifikacjach też był wynikiem rosnącej dojrzałości? :) Co ci ludzie z kręgów F1 gadają, to się czasem w pale nie mieści. Wiadomo przecież nie od dziś, że Monaco to specyficzne GP, z którego nie należy wyciągać daleko idących wniosków...

Swoją drogą GP Monaco pokazało, że McLaren jest w stanie walczyć o czołowe miejsca. Jeśli tylko czynnikiem, który ma MNIEJSZY wpływ na rywalizację, jest silnik i jego moc. To z kolei pokazuje, że pakiet aero i cała reszta nie prezentuje się tragicznie. A jeśli Stoffel był w qualu tak wysoko, to gdzie byłby Alonso? McLaren ma potencjał, Honda nie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca