F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Grosjean: Problemy Haasa z hamulcami są nie do zaakceptowania

Francuz przyznał, że podczas weekendu w Baku obawiał się o swoje bezpieczeństwo.
Mateusz Szymkiewicz, 27 czerwca 2017, wyświetlenia: 1783<< | lista | T- | T+ | >>


Romain Grosjean przyznał, że problemy ekipy Haas z układem hamulcowym są dla niego „nie do zaakceptowania”.

Francuz już drugi sezon zmaga się z pracą tarcz hamulcowych w bolidach Haasa i w tym celu inżynierowie podejmowali próby zmian dostawców, lecz nie przyniosło to oczekiwanych rezultatów. Problem z układem szczególnie się nasilił podczas weekendu w Azerbejdżanie, przez co Grosjean dojechał w niedzielnych zmaganiach na ostatnim miejscu, odmawiając potem wypowiedzi dla mediów.

Mimo to francuska telewizja Canal+ zdołała uzyskać komentarz 31-latka, który jest rozgoryczony powtarzającymi się problemami Haasa. „Nie mieliśmy jakichkolwiek nadziei na dobry wynik w ten weekend. Teraz musimy sami sobie zadać pytania i znaleźć na nie odpowiedzi. To nie do zaakceptowania, że przez pięć weekendów wyścigowych nie możemy sobie poradzić z tym samym problemem. W pewnym momencie miałem wątpliwości, czy jestem bezpieczny. Ta sytuacja jest po prostu niebezpieczna” – powiedział Romain Grosjean.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.02.2023  Grosjean nie wyklucza powrotu do F1 z zespołem Andrettiego
20.12.2022  Grosjean: Vasseur może doprowadzić Ferrari do mistrzostwa świata
12.12.2022  Grosjean: Haas popełnił błąd zwalniając Schumachera
29.06.2022  Grosjean: Trudności Schumachera są czymś typowym dla Haasa
17.03.2022  Grosjean: Odrzuciłbym propozycję powrotu do Haasa
Tagi:
Grosjean R.
Haas

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 27.06.2017 12:17[!]
Wydaje mi się, że z hamulce są problemem Grosjeana, a nie Haasa. Jakoś Magnussen nie stęka przez radio na każdym okrążeniu, tylko jeździ.
---, 27.06.2017 12:39[!]
Lepiej niech uważa, bo niedługo jego stałe narzekanie na hamulce będzie nie do zaakceptowania.
melex, 27.06.2017 13:26[!]
Sugeruję Grosjeanowi przejście do McLarena - tam mają dobry hamulec (japońskiej marki)
Kazik, 27.06.2017 14:00[!]
To nie może być tylko problem Romaina. Nie kombinowaliby z innym dostawcą.
sneer, 27.06.2017 14:11[!]
Może Groszek ciśnie mocniej niż Kevin?
marios76, 27.06.2017 14:35[!]
Jak zmieniono dostawce i problem sie powtarza, to trzeba zmienic kierowce... :)
@sneer Jakos w wynikach tego nie widac...

@melex To bie hamulec, to silnik! :D
sneer, 27.06.2017 15:46[!]
To przez hamulce ;)

Tym niemniej IMO, i Groszek i Kevin są przereklamowani i to mocno.
RY2N, 27.06.2017 16:06[!]
Skoro duże problemy z hamulcami, i to niezaleznie od dostawcy hamulców, ma tylko jeden kierowca w zespole to trzeba by się przyjrzeć jego technice jazdy. Może GRO więcej niż MAG używa hamulca (lewa stopa) przy jednoczesnym dodawaniu gazu (prawa stopa) . Tak się kiedyś robiło w F1 żeby zbalansowac bolid, ale dawno nie słyszałem o tej technice. Skoro we wczesniejszych zespołach GRO nie miał z tym problemu to albo te bolidy miały lepsze hamulce albo słabsze silniki niż obecny Haas (a może jedno i drugie). Przy czym przez słabsze siniki w tym przypadku należy rozumieć takie o niższym momencie obrotowym.
kusza, 27.06.2017 17:41[!]
A nie jest czasem technika jednoczesnego naciskania hamulca i gazu zabroniona? Moze ktos obryty w przepisach wyjasni.
mcracer1993, 27.06.2017 19:47[!]
Niech lepiej Groszek już idzie do prawdziwego Ferrari i niech przestanie narzekać - wystarczy, że kilku kierowców strasznie na niego narzekało, a potem sędziowie mu dali zasłużonego bana... mam nadzieję, że od zespołu Haasa też dostanie "bana" jak nie zamknie buzi :P

@sneer Szczególnie Groszek jest mocno przereklamowany - antybohater z 2012 roku...
MairJ23, 27.06.2017 21:08[!]
Skoro sam Haas nie potrafi rozwiklac tej zagadki z hamulcami to pewnie jest cos zawilego jak silnik Hondy.
Ciekawe tez co sie z nimi tak na serio dzieje. Przegrzewaja sie - czy ktos cos mowil o tym ? czy wy cos wiecie ?
Yurek, 27.06.2017 23:35[!]
Cytat mcracer1993 :
antybohater z 2012 roku

Dzisiaj jest wtorek, 27 czerwca 2017
MairJ23, 28.06.2017 00:19[!]
@Yurek zostaw. Nie ruszaj...ja nie mogę tych wypowiedzi czytać. Wyglada jakby chłop pisał tylko po to zeby cos napisac. Nawet jak to będą bzdury. Szkoda gadać :) pozdro
mcracer1993, 28.06.2017 08:50[!]
Cytat :
Wyglada jakby chłop pisał tylko po to zeby cos napisac. Nawet jak to będą bzdury.
Przykro mi bardzo ale to nie są bzdury tylko prawda. Ten antybohater z 2012 roku ma mnóstwo rzeczy na sumieniu - tacy ludzie się nie zmieniają i są zimnymi draniami bez serca. Widać to na przykładzie Vettela. Bez pozdrowień.
sneer, 28.06.2017 09:53[!]
Ale Groszek nie jest psychopatą jak Vettel tylko miał problemy ze wzrokiem.
mcracer1993, 29.06.2017 09:16[!]
@sneer To tym bardziej nie powinien był jeździć w F1, jeśli ma, bądź miał problemy ze wzrokiem - albo niech jeździ w okularach - tak jak jego rodak Sebastien Bourdais. Ale jak mi to wyłumaczycie:
- spowodowanie kolizji na starcie w GP Monako
- spowodowanie karambolu na starcie w GP Belgii po którym wyleciał na 1 wyścig
- spowodowanie kolizji z Markiem Webberem na starcie w GP Japonii

Niby przeszedł przemianę. Ale dla mnie to jest nadal tykająca bomba, która może w każdej chwili wybuchnąć. A to już jest niebezpieczne.
marios76, 30.06.2017 07:37[!]
@mcracer1993 Co sie czlowieka czepiasz. Nie widzisz, ze sobie z hamulcami nie radzi? Jakby w kazdym z opisanych przypadkow bylo nieco wolniej... to nie bylo by o czym pisac, a teraz Alonso, Hamilton i Vettel mieli by po trzy tytuly mistrzowskie :)
Koledzy, moze faktycznie Grosjean ma ten problem od dawna?
@kusza nie sadze, by przepisy precyzowaly tak szczegolowo podobne zachowania? Niby tak latwe do sprawdzenia jak zastosowania- a zadnej draki o to nie bylo? Sama technika pozwala na lepsza kontrole bolidu np. w ciasnym zakrecie, bo hamuja bardziej przednie kola, a tyl juz " nadrabia" nawet z delikatna zmiana kierunku. Czasami wydaje mi sie ze stosuja ta technike. Przednie kola na powtorce pelna przyczepnosc, ale tylne szybciej sie kreca i z uslizgiem wychodza jeszcze sprzed szczytu zakretu. Ale jak podkreslam- wydaje mi sie, bo moze to wygladac (lub wlasnie nie) bardziej subtelnie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca