F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Lauda popiera decyzję o dochodzeniu FIA w sprawie Vettela

Austriak nie rozumie, dlaczego kierowca Ferrari nie chce przyznać się do popełnienia błędu.
Nataniel Piórkowski, 29 czerwca 2017, wyświetlenia: 1890<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor niewykonawczy MercedesaNiki Lauda, popiera decyzję FIA o wszczęciu dochodzenia w sprawie kolizji Sebastiana Vettela z Lewisem Hamiltonem, do jakiej doszło podczas GP Azerbejdżanu.

Tuż po zakończeniu rywalizacji Lauda wyrażał niezadowolenie z zachowania Vettela, który na jednym z restartów doprowadził do kolizji z Hamiltonem. Niemiec konsekwentnie przekonywał, że chwilę wcześniej zawodnik ze Stevenage z pełną świadomością spowolnił tempo na wyjeździe z piętnastego zakrętu.

Austriak, trzykrotny mistrz świata F1, zaznacza, że jest rozczarowany postawą Vettela, który nie zdecydował przyznać się do błędu i w pełni popiera decyzję organu zarządzającego o przeprowadzeniu dokładnej analizy incydentu. Lauda określił nawet decyzję sędziów Grand Prix Azerbejdżanu o nałożeniu na niemieckiego kierowcę 10-sekundowej kary stop/go mianem „żartu”.

„Najgorsze w tym wszystkim jest to, że Vettel zupełnie nie przyznaje się do winy, chociaż szczególnie mnie to nie dziwi. W jego przypadku zawsze tak jest. Jestem w stanie zrozumieć zdenerwowanie Lewisa. Ja także jestem zdenerwowany. Dlaczego Vettel nie mógł po prostu wyjść przed dziennikarzy i powiedzieć: "To był mój błąd, nawaliłem"?” – pytał Lauda.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.09.2023  Wolff: Komentarz na temat rekordów na Wikipedii nie był najmądrzejszy
17.11.2022  Vettel: Rozmawiałem z Laudą o przejściu do Mercedesa
10.02.2021  Wolff: Lauda za wszelką cenę przedłużyłby umowę z Hamiltonem
20.05.2020  Sześć tygodni piekła - historia wypadku Laudy na Nurburgringu
17.12.2019  Wolff: Rola szefa sprawia mniejszą przyjemność bez Laudy
Tagi:
Lauda N.
Vettel S.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca