F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.04.2024

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Verstappen bezkonkurencyjny w Grand Prix Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Mercedes wzmocni mocowanie zagłówków w swoich bolidach

Zespół nie chce dopuścić do powtórki problemu, który kosztował Hamiltona zwycięstwo w Baku.
Nataniel Piórkowski, 29 czerwca 2017, wyświetlenia: 1867<< | lista | T- | T+ | >>


Przed Grand Prix Austrii Mercedes wprowadzi zmiany w projekcie mocowania zagłówków w swych bolidach, aby uniknąć powtórki problemu, który przeszkodził Lewisowi Hamiltonowi w odniesieniu zwycięstwa w wyścigu w Baku.

W trakcie rywalizacji na ulicznym torze w Azerbejdżanie w bolidzie jadącego na pierwszym miejscu Hamiltona doszło do poluzowania się zatrzasków mocujących zagłówek.

Pomimo prób usunięcia usterki Hamilton został zmuszony do wykonania nieplanowanego zjazdu do alei serwisowej, gdzie mechanicy dokonali wymiany całego zagłówka. W efekcie Brytyjczyk ukończył wyścig dopiero na piątym miejscu – pozycję niżej od głównego rywala w walce o tytuł, Sebastiana Vettela.

Mercedes wykorzystuje dwutygodniową przerwę przed Grand Prix Austrii, aby ustalić dokładne przyczyny problemu. W celu uniknięcia powtórzenia się w przyszłości podobnej sytuacji, inżynierowie stajni z Brackley wzmocnią mocowania zagłówka. „Nigdy wcześniej nie mieliśmy podobnego problemu. Kołki mocujące umieszczane w otworze nie są zbyt duże” – przyznał Toto Wolff.

Z kolei dyrektor niewykonawczy Mercedesa – Niki Lauda, tłumaczył w rozmowie z gazetą Osterreich: „Zatrzaski mocujące zagłówek nie wskoczyły na swoje miejsce. Wszystko pogorszyły duże obciążenia wywołane przepływem powietrza przy wysokich prędkościach. Wprowadzimy zmiany w projekcie, aby już nigdy nie doszło do podobnej sytuacji – nie powinniśmy mieć z tym wielkich problemów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami
20.04.2024  Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1
19.04.2024  Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach
18.04.2024  AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją
18.04.2024  Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem
Tagi:
Mercedes
Wolff T.
Lauda N.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
slipstream, 29.06.2017 14:43[!]
W sumie już drugi przypadek w ciągu roku, jak z tym zagłówkiem jest coś nie do końca tak jak powinno. Przypominam zeszłoroczny dzwon Magnussena na Spa kiedy ten zagłówek po prostu wyleciał.
szajse, 29.06.2017 15:05[!]
Ten poluzowany zagłówek to ewidentna wina Vettela. Zatrzaski wyskoczyły po kontakcie. Niemiec powinien zostać cofnięty na starcie w Austrii o 10 pól startowych.
ergie, 29.06.2017 21:21[!]
szajse@ po 10 miejsc, za każdego poluzowanego kołka ;)
marios76, 29.06.2017 21:42[!]
Lata całe wszystko działało... Może mieli za mało czasu przed restartem, Kimi nawet kierownicy nie dostał :)
@slipstream Fakt, ale juz po uderzeniu. (Mocno mi się wydaje)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca