F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hasegawa: Zniesienie systemu tokenów pomaga Hondzie w odrabianiu strat

Japończyk jest zadowolony z wyników programu rozwoju jednostki napędowej.
Nataniel Piórkowski, 21 lipca 2017, wyświetlenia: 1954<< | lista | T- | T+ | >>


Szef programu Hondy w Formule 1 – Yusuke Hasegawa przyznaje, że rezygnacja z systemu tokenów pomaga jego koncernowi w odrabianiu strat do rywali na przestrzeni tegorocznego sezonu.

Po dwóch nieudanych sezonach współpracy z McLarenem, Honda wykorzystała wycofanie z przepisów systemu talonów i podjęła ryzyko związane ze zmianą ogólnej koncepcji silnika.

Pomimo tego, że japoński producent nadal doświadcza problemów z osiągami i niezawodnością, Hasegawa jest przekonany o tym, że w długoterminowej perspektywie wprowadzenie zupełnie nowego projektu zespołu napędowego okazało się właściwym posunięciem.

„Naszym celem jest rozwijanie tegorocznej koncepcji jednostki napędowej z myślą o sezonie 2018 i – mam nadzieję – także 2019. Masa silnika, środek ciężkości, proces spalania są podobne do rozwiązań stosowanych przez konkurencyjnych producentów” – zaznaczył Japończyk.

„Gdyby nadal obowiązywał system tokenów, nie moglibyśmy wprowadzić modyfikacji całego silnika, ani wdrożyć jego drugiej i trzeciej specyfikacji. Nie jestem w stanie policzyć, jak wiele tokenów potrzebowalibyśmy na tego typu udoskonalenia. Przy obowiązywaniu ubiegłorocznego systemu tokenów, byłoby dość ciężko dokonać modyfikacji i wprowadzić obecną trzecią ewolucję silnika. Redukujemy nasza stratę do czołówki. Z tego punktu widzenia dobrze oceniam nasze tempo rozwoju”.

Hasegawa dał do zrozumienia, że każde niepowodzenie Hondy z tego sezonu stanowi cenną lekcję w przygotowaniach do kolejnych kampanii. „Przed tym sezonem dokonaliśmy zmiany całej koncepcji silnika. Za rok będziemy jednak nadal z niej korzystać. Postępy dokonane w tym roku mają bezpośrednie przełożenie na kolejny sezon. To oznacza, że nie musimy przerywać obecnego programu rozwojowego. W praktyce już teraz realizujemy prace nad przyszłoroczną jednostką”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.03.2024  Aramco chce przejąć zespół Astona Martina?
15.03.2024  Czy Honda to gwarancja przyszłości dla Tsunody?
05.01.2024  Marko: Nie mamy żadnego planu B na 2026 rok
17.10.2023  Bin Sulayem: Andretti nie zostanie bez silnika
06.10.2023  Tsunoda potencjalnym następcą Strolla w Astonie Martinie?
Tagi:
Honda
Hasegawa Y.
McLaren
Przepisy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
benethor, 22.07.2017 00:04[!]
w czym?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca