F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Renault liczy na podwójny finisz w czołowej dziesiątce w GP Węgier

Jolyon Palmer będzie mógł korzystać przez cały weekend ze zmodyfikowanej podłogi R.S.17.
Nataniel Piórkowski, 23 lipca 2017, wyświetlenia: 3707<< | lista | T- | T+ | >>


Jolyon Palmer będzie mógł skorzystać podczas GP Węgier z nowej podłogi bolidu R.S.17, podczas gdy Renault ma nadzieję na podwójny finisz w czołowej dziesiątce.

Tydzień temu używający nowej podłogi bolidu Nico Hulkenberg zdobył na Silverstone wysokie szóste miejsce, podnosząc oczekiwania francuskiego koncernu przed rundą na krętym Hungaroringu.

Dyrektor zarządzający Renault – Cyril Abiteboul, liczy na to, iż Hulkenberg i Palmer dowiozą do mety punktowane pozycje w GP Węgier. „Na Silverstone pokazaliśmy, że dokonujemy stałych postępów. Poprawki techniczne, w szczególności nowa podłoga, spełniają oczekiwania, czego potwierdzeniem jest osiem punktów zdobytych przez Nico i mocne tempo obu kierowców w kwalifikacjach”.

„Niezwykle ważne jest, aby na fali tych poprawek oba nasze bolidy finiszowały wyścig na Węgrzech w czołowej dziesiątce. Chcemy zakończyć pierwszą połowę sezonu w pozytywny sposób. Musimy uporać się z problemami z niezawodnością. Znamy naszą sytuację i obszary, które wymagają większej uwagi”.

„Nasz cel pozostaje bez zmian: 30 lipca chcemy być szóstym zespołem stawki, a do końca sezonu pragniemy awansować na piąte miejsce. Podwójny finisz w punktach jest całkowicie w naszym zasięgu”.

Palmer, któremu nie udało się wystartować w GP Wielkiej Brytanii ze względu na awarię systemu hydraulicznego, powiedział: „Podczas pierwszego treningu na Silverstone miałem okazję sprawdzić nową podłogę. Pracowała bardzo dobrze, więc jestem zadowolony, że będę mógł korzystać z niej przez cały weekend w Budapeszcie. Nico pokazywał przez cały ostatni weekend, jak wymierne korzyści zapewnia nowa podłoga: pojechał mocne kwalifikacje i prezentował szybkie tempo w wyścigu. Cały zespół jest podekscytowany tym, że pokazaliśmy się z konkurencyjnej strony, kończąc rywalizację przed naszymi największymi rywalami ze środka stawki”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.04.2024  Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Renault
Abiteboul C.
Palmer J.
Hulkenberg N.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sgt Pepper, 23.07.2017 12:32[!]
Taaaaa. Z Palmerem mają to jak w banku.
bartoszcze, 23.07.2017 12:57[!]
Też liczę. Jeśli pech nie przeszkodzi...
gnt3c, 23.07.2017 13:11[!]
Zrobcie te strone responsive... Panowie mamy 2017 rok a nie 1997. Mam Wam to zrobić???
Pavlos Le Paul, 23.07.2017 13:20[!]
Cóż szanse są i przy braku błędów, dobrej strategii szczypcie szczęścia oraz fakt że jesteśmy na Hungaroringu, to ma szansę TOP 10.
domek, 23.07.2017 13:42[!]
chyba tylko podium uratuje Palmera przed utratą fotela przed Spa.
Mexi, 23.07.2017 16:18[!]
@domek Stawiam, że jeżeli coś jest na rzeczy to utrata fotela od Spa już dawno jest przesądzona. Zapewne nawet P1 go nie uratuje. Sama wypowiedź buduje presję na Palmerze i mam wrażenie, że tworzy grunt pod zmianę kierowcy.
KamBrillant, 23.07.2017 19:14[!]
Z Palmerem podwójny finisz w TOP 10 jest niemożliwy
macko93, 23.07.2017 19:26[!]
Cytat :
Renault liczy na podwójny finisz w czołowej dziesiątce w GP Węgier
Z Jolyonem Palmerem jest to niemożliwe - z kierowcą pokroju Roberta Kubicy czy Fernando Alonso, taka szansa by istniała. Zresztą sekundy Palmera w Renault już są policzone i nie ma już sensu mówić o tym, by dwa bolidy Renault miał dojechać do mety w punktach. Nie tylko na Węgrzech.
iceneon, 23.07.2017 19:45[!]
@macko93 a może raczej @mcracer93
Nie dotrzymujesz słowa. 15.07 było wielkie żegnam, a już 16.07 wielki powrót pod innym nickiem.
Matikson, 23.07.2017 20:48[!]
Renault zatrudni Roberta Kubicę, podwójne punkty zespołu będą jak najbardziej możliwe.
macko93, 23.07.2017 22:46[!]
Do Panów @iceneon i @---, a także pozostałych użytkowników - to mcracer już nie wróci, bo był idiotą, który leciał z bezsensownymi i irytującymi komentarzami (w ilości ponad 800), a macko jest jego przeciwieństwem. To mcracer 15.07 powiedział "żegnam" i to akurat słowo dotrzymuje - mam wezwać lekarza? Zresztą jako macko nie chcę czytać tych mało inteligentnych i trollujących komentarzy na swój temat. Zresztą Ci użytkownicy, którzy mnie atakują jak mogą, zostali ukryci, bo sprawiają wrażenie jakby mieli znacznie mniej lat niż tak naprawdę mają, a nie o to tutaj chodzi. Tutaj chodzi o komentarz zespołu Renault, który ma jasny cel na przyszłe lata ale nie ma odpowiednich ludzi, żeby to osiągnąć - do takich się zalicza Palmer.
WrobelGP, 23.07.2017 23:09[!]
Ja tylko przypomnę, że rok temu na Węgrzech Palmer dużo gorszym bolidem jechał niezły wyścig i miał szanse na punkty. Tak więc ja osobiście uważam że całkiem możliwe jest to, żeby obydwie Renówki zdobyły punkty na Hungaro. Z drugiej strony zgadzam się z przedmówcami - ewentualne punkty Palmerowi nie zaszkodzą, ale bardzo możliwe że wcale nie pomogą w utrzymaniu posady po wakacjach.
cravenciak, 23.07.2017 23:51[!]
Mexi trafił w punkt. Renault robi sobie alibi pod zmianę kierowcy, spójrzcie na to szerzej ;)
bartoszcze, 23.07.2017 23:52[!]
@macko93
Wygląda jak osobowość rozszczepiona czy coś w tym rodzaju, ale podoba mi się.
marios76, 24.07.2017 10:16[!]
@bartoszcze Jak dla mnie cos na wzor schizofrenii paranoidalnej. Uzytkownik byl niewrazliwy na krytyke przez dlugi czas, jak sam przyznaje pisal glupoty (czesto) i podjal meska decyzje- ktora byla dla mnie jednak jakims powaznym zachowaniem, przyznaniem sie do bledow i swego rodzaju dymisja. Szanowalem to. Przez jeden dzien! Powrot i jakies zapewnienia, ze kogos nie ma, ze starego nie bedzie nowy nie ten sam... Do mnie to nie przemawia. Mozna bylo czerpac z krytyki to co najcenniejsze, bo konstruktywna prowadzi do wyciagania wnioskow, rowniez co do swojego zachowania. Trzeba bylo bic sie w piers, przeprosic i pokajac obiecujac zmiane- co z czasem bysmy zauwazyli i pewnie docenili. Tymczasem co bylo, wraca w co drugim poscie i nie sposob o tym zapomniec. Slabe to jak dla mnie.

Co do marzen Renault- jest to wywieranie presji na kierowcy: masz tu dobry bolid, z nowa podlaga czy innymi czesciami, mielismy pol sezonu cierpliwosci, czas pokazac umiejetnosci lub zdac sobie sprawe z ich braku. W calej historii F1 zauwazylem jedno: trzeba co jakis czas wygrac z liderem teamu, bez wzgledu na to czy jest nim Senna, Prost, Schumacher, Vettel czy Hamilton. Jezeli tego nie robisz, jestes beznadziejnie cienki. A Hulkenberg jakims asem nie jest, a mimo to bezlitosnie w kazdym niemal wyscigu obnaza slabosc Brytyjczyka :/ Czas na reakcje, bo trzymac kogos tak slabego w FABRYCZNYM teamie po prostu nie przystoi.
PS Zdaje sobie sprawe, ze mnie tez nie wszyscy lubia (moze nikt) ale jak powiem dosc, to nie po to... by zalozyc nowe konto. Pozdrawiam.
Duif, 24.07.2017 14:09[!]
Cytat gnt3c :
Zrobcie te strone responsive... Panowie mamy 2017 rok a nie 1997. Mam Wam to zrobić???

To akurat nie takie proste jak Ci się wydaje w tym wypadku.

A finish w 10 jest możliwy i oby się im udało :)
bartoszcze, 24.07.2017 14:38[!]
@marios76
Ja tam nie mam problemu, żeby dać drugą szansę - jak zacznie nudzić jak poprzednio, to znów wygaszę i tyle.
A co to za schorzenie, to nie próbuję rozstrzygać, bom amator :)
marios76, 24.07.2017 15:35[!]
@bartoszcze Jakos przezyjemy- moze sie ogarnie. Tez miewam z forumowiczami roznice zdan, ale chyba w miare sensownie dokumentuje swoje teorie i z naleznym szacunkiem traktuje wszystkich. Niestety sa rzeczy ktorych nie cierpie (nie tylko ja i nie tylko tu) i czasem zdarzy mi sie krytykowac. Widzisz, swiata nie zmienie, wiem ale jak to sie robi za duzo syfu, to czasem trzeba ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca