no chyba sobie żarty robią
Tak się co poniektórzy z FE naśmiewali gdy powstawała, a tam coraz mocniejsza stawka się robi.
Gie, 24.07.2017 22:31 | | |
Czy od 2019/20 następuje jakaś zmiana zasad w FE? Teraz jest tam chyba wszystko standardowe to na czym miałoby polegać wejście fabryki do tej serii?
@Gie Tylko nadwozie jest standardowe. Całe układy napędowe to już pole do popisu dla koncernów (i nie tylko). Chyba tylko w pierwszym sezonie wszystko (nadwozie + napęd) było standardowe.
Stawka w FE robi się bardzo ciekawa - Audi, Renault, Jaguar, ma wejść BMW i Mercedes a do tego też ZF.
Mogliby jeszcze przejeździć ten 2019 w DTM-ach, bo w FE sezon zaczynał się w tym roku w listopadzie, a w przyszłym sezonie nawet później, bo w grudniu, więc 2019 to będzie dla nich tylko F1 :(
PS Mam nadzieję, że znajdzie się jakiś nowy producent typu Opel, bo znowu będzie jak do 2011, że będą tylko dwie marki...
@Pieczar Audi też od przyszłego roku ma wejść tak na poważnie, bo na razie to zespół wystawiał Abt z ich wsparciem. BMW już w tym sezonie oddelegowała Da Costę z dtm-ów do Andrettiego (z którym będą współpracować). Jaguar jak na razie jedna z gorszych ekip, poza Venturi. Co do producentów to jeszcze poza wymienionymi jest DS i Faraday Future (też tam jakieś elektryczne autka robią).
Jednak trzeba przyznać, że mocno rozwija się ta seria. Też wielu znanych kierowców tam jeździ, co niewątpliwie wpływa na jej popularność.
chyba zrozumieli, że bez nich Wehrlein zrobi karierę raczej w jakiejś innej serii ;)
kwmb, 25.07.2017 07:22 | | |
@Gie Od 2018/19 będzie nowe nadwozie, zniknie wymiana aut, bo będzie lepsza bateria
@woodywoods Jeszcze NIO, które zrobiło auto rekordzistę na Nordschleife. A Jaguar jest słaby, bo wybrali najgorszy możliwy projekt napędu (dwa motory elektryczne)
Być może te plotki o odejściu Mercedesa z F1 były przekręconym przeciekiem o tym, że Mercedes odchodzi z DTM :)
@mr_bean2000 kilka osób mocno tutaj piało o rychłym upadku serii. Dwa lata maksymalnie.
Ja oglądam tę serię od pierwszego wyścigu. Emocji wystarczająco.
BTW chciwy dziad też tak twierdził
http://www.f1wm.p...p/news_id-31402.html
no ale dla niego zawsze liczył się tylko zysk.
@kwmb
Aczkolwiek wymiana aut miała swój urok :)
nie da się zatrzymać postępu, FE dla producentów to możliwość reklamy i nowych technologii samochodów osobowych.
F1 będzie miała swoich fanów, ale staje się coraz bardziej nudna (dla przeciętnego kibica).
W tym roku mocji jak na lekarstwo, no chyba, że pada, trudniejszy tor, na którym słabsi całują bandy lub autko się psuje. Większość wyprzedzeń jest tym spowodowanych.
|