F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Honda zmieniła podejście do rozwoju swego silnika F1

Yusuke Hasegawa optymistycznie ocenia także ostatnie poprawki w zakresie MGU-H.
Nataniel Piórkowski, 22 sierpnia 2017, wyświetlenia: 2232<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Honda zmieniła podejście do oceny poprawek mających wpływ na rozwój swojego silnika Formuły 1 – przyznał szef projektu, Yusuke Hasegawa.

Po frustrującym starcie trzeciego sezonu od powrotu do rywalizacji w serii Grand Prix, Honda stopniowo poprawia niezawodność jednostki RA617H, próbując odbudowywać nadszarpnięte relacje z McLarenem.

W ubiegłym miesiącu Hasegawa zdradził, że jego firma miała duże problemy z korelacją danych z hamowni oraz toru. Teraz Japończyk stwierdził, że inżynierowie w Sakurze w mniejszym stopniu polegają na informacjach pozyskiwanych w trakcie testów w fabryce.

„Zmieniamy nasze podejście do prowadzenia rozwoju. Nie polegamy już tak bardzo na rozwoju prowadzonym na hamowni przy wykorzystaniu jednego cylindra. Oczywiście możemy sprawdzić pewne czynniki, elementy lub wiele koncepcji za pomocą jednego cylindra, ale rozumiemy, że musimy przetestować je w V6, aby sfinalizować specyfikację” – wyjaśniał Hasegawa.

„Nie polegamy już w zbyt dużym stopniu na wynikach testów z użyciem jednego cylindra. Tego typu badania są ważne, ale w celu poprawy osiągów musimy sprawdzać wyniki z V6” – dodał.

W tym sezonie Honda bardzo długo nie mogła uporać się z częstymi awariami generatora odpowiadającego za odzyskiwanie energii termicznej. Hasegawa uważa jednak, że udoskonalenia wprowadzone w trakcie GP Wielkiej Brytanii stanowią krok we właściwym kierunku. „Uporanie się z usterkami MGU-H zajęło nam bardzo dużo czasu. Mieliśmy wiele pomniejszych problemów z silnikiem. Ten obszar jest trudny do zrozumienia w testach na hamowni. Jesteśmy bliscy rozwiązania problemu z MGU-H, musimy to tylko potwierdzić na torze. Wprowadzona ostatnio specyfikacja MGU-H zawiera rozwiązania mające na celu wyeliminowanie problemu, więc uważam, że nasza sytuacja wygląda w porządku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026
12.04.2024  Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso
11.04.2024  Alonso: Perspektywa współpracy z Hondą działa na mnie motywująco
08.04.2024  Autosport: Aston oferuje Sainzowi posadę u boku Lance'a Strolla
21.03.2024  Aramco chce przejąć zespół Astona Martina?
Tagi:
Honda
McLaren
Hasegawa Y.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
JuJu_Hound, 22.08.2017 11:19[!]
Chłopaki z Hondy w koncu dojda do tego w czym problem ale F1 przejdzie juz na inne silniki i znowu zacznie sie od nowa
sneer, 22.08.2017 11:21[!]
Odkrywają koło w Hondzie...
Lejnus, 22.08.2017 11:30[!]
Czy oni urwali się z choinki? Takie wypowiedzi już nie są kompromitujące, a nieprawdopodobnie śmieszne :D
baron, 22.08.2017 11:45[!]
Oni już ze 100 razy zmieniali podejście w ciągu 3 lat... :D
Protonek, 22.08.2017 12:12[!]
@krzychol2000
W 2008 chciał uciec od Hamiltona, a jedyną opcją było Renault. Do Mercedesa myślę, że też nie przeszedł ze względu na Hamiltona, nie wydaje mi się, żeby Mercedes szczególnie go chciał.
macieiii, 22.08.2017 13:28[!]
dobry mają ten PR. Kolejne obiecywanie złotych gór, a ostatnie zdanie, że "sytuacja jest w porządku" to niezły żart.
marvin, 22.08.2017 15:41[!]
@krzychol2000
2015 to był rok inauguracyjny, wiadomo. W 2016 szło całkiem nieźle, ale w 2017 zmieniła się koncepcja silnika w Hondzie, zapewne wymuszona wieloma czynnikami, w tym wymaganiami McLarena na osiągi. Wspominał o tym Hasegawa w wywiadzie przed którymś z wyścigów w 2017. Nie da się skonstruować konkurencyjnej i niezawodnej jednostki w tak krótkim czasie, żaden z producentów tego nie dokona. To musi być stopniowy rozwój, zrównoważony, krok po kroku. A wejście do Formuły 1 zawsze jest bolesne.
Alonso mógł wywalczyć 2 tytuły w Ferrari, w 2010 i 2012, ale zespół skopał mu strategię i parę innych rzeczy poszło nie tak, RBR dominował w 2011 i 2013 i wtedy rzeczywiście nie mieli konkurencji. Ferdek ma po prostu pecha ;)
AleQ, 22.08.2017 20:01[!]
Cytat :
(...) i odrzucił propozycję od Mercedesa by zastąpić Rosberga. (...)


Może jakieś rzetelne źródło czy znowu bawisz się w wyliczanki bzdur, aby było wygodnie? Już widzę Hamiltona, który akceptuje angaż Hiszpana do Mercedesa :) ALO musiałby rozwiązać umowę i z giwery do Wolffa strzelać, aby mu dał deal w AMG.

Cytat :
Powinni być już piątą czy czwartą siłą w stawce.


Chciałeś powiedzieć trzecią z RBR. MCL32 to chyba najlepszy bolid od chyba MP4-27, ale who KERS?

Cytat :
Porzucił mistrzowskiego Mclarena w 2008


Mistrzami w 2008 byli Ferrari i Hamilton, a nie McLaren. Z twojego wywodu piszesz jakby Wokingowcy mieli WCC, co oczywiście jest kłamstwem.

Proponuję koledze zanim coś napisze, aby przeczytał swoje wypociny jeszcze raz. Pisanie aka Mcracer1993 czy macko93 pt. "Co język na ślinę przyniesie" jest niedorzeczne. Bawi was robienie z tego forum drugiego Onetu? No właśnie ...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca