F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Horner: Silniki Renault odbiegają jakością od swojej ceny

Szef Red Bulla nie kryje rozczarowania niezawodnością jednostki R.E.17.
Nataniel Piórkowski, 28 sierpnia 2017, wyświetlenia: 2448<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Christian Horner zakomunikował, że Renault musi uporać się z poważnymi problemami z niezawodnością, gdyż na chwilę obecną Red Bull otrzymuje silniki odbiegające jakością od swojej ceny.

Verstappen odpadł z wyścigu na torze Spa Francorchamps po pokonaniu ośmiu okrążeń. Chwilę przed zatrzymaniem bolidu na poboczu prostej Kemmel kierowca austriackiej ekipy plasował się na piątym miejscu. Z dwunastu rozegranych do tej pory wyścigach Verstappen nie ukończył sześciu – przy czterech okazjach ze względu na usterkę mechaniczną.

„Renault zdaje sobie sprawę z tego, że niezawodność i sam produkt nie stoją na odpowiednim poziomie. To do nich należy uporanie się z tym problemem. Płacimy im za dostawy i na tę chwilę spotykamy się z usługą poniżej oczekiwań ze względu na słabą niezawodność i usterki. Płacimy za te silniki niebotyczne sumy pieniędzy. Muszą to uporządkować. Obecna sytuacja szkodzi im zupełnie tak samo, jak nam. Na tym poziomie nie możesz sobie pozwolić na tego typu ciągle oglądane awarie”.

Podczas spotkania z dziennikarzami Horner potwierdził, że do wycofania się Verstappena z wyścigu doprowadził prawdopodobnie problem z sensorem lub świecą zapłonową. W sobotę mechanicy Toro Rosso zostali zmuszeni do zastąpienia nową całej jednostki napędowej w bolidzie Daniiła Kwiata, a u Verstappena i Palmera musiano wymienić silniki spalinowe. „Poziom niezawodności w tych trzech zespołach jest naprawdę straszny. Niespodzianki z turbo u Kwiata, wymiany silnika w dwóch bolidach od czasu gdy pojawiliśmy się na tym torze. To nic dobrego, daleko tu do czegoś dobrego. To nie poziom dostawcy silników, który chce być konkurencyjny w F1. Renault ciężko pracuje. Miejmy nadzieję, że dokonają zmian, aby uniknąć problemów, które obecnie oglądamy” – dodał Horner.

Po spotkaniu się z Verstappenem Brytyjczyk przyznał, że niezawodność bolidu 19-latka jest w tym sezonie tak zła, jak u Fernando Alonso. Jak możecie sobie wyobrazić Max jest niesamowicie sfrustrowany. Po raz kolejny jechał na dobrej pozycji i zupełnie nie z jego winy doszło do kolejnej awarii silnika. Max otrzymał przeprosiny ze strony Alaina Prosta [specjalnego doradcy Renault], przeprosiny nadejdą też od Renault, ale niestety nie zmieni to sytuacji.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.04.2024  Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena
20.04.2024  Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie
12.04.2024  Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu
26.03.2024  F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso
26.03.2024  New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin
Tagi:
Horner C.
Renault
Red Bull

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marcelo92, 28.08.2017 11:42[!]
I sie okazuje, ze dobre silniki maja raptem Ferrari z Mercedesem.
damian1987, 28.08.2017 16:40[!]
jak zwykle załosny red bull jak maja klopot z silnikiem to niech sami sobie go zbuduja
majkeljot, 28.08.2017 18:27[!]
Czy Horner nie powinien raczej wypowiadać się, że mają problem z niezawodnością napędu od Tag Heuer?
rno2, 28.08.2017 20:12[!]
@damian1987
Rozumiem, że jak kupisz sobie np. buty za kilkaset złotych i okażą się one bublem, który rozpada się po kilku dniach noszenia, to nie zwrócisz się do ich producenta z roszczeniami, tylko sam zaczniesz sobie produkować buty, tak?
---, 28.08.2017 20:48[!]
@rno2
Wiesz, jeśli buty się dalej rozpadają pomimo dziesięciu reklamacji, inni dostawcy butów mi nie chcą sprzedać, a ja mam własne możliwości finansowe by sobie buty wyprodukować, to raczej już zabierałbym się do tego.
rno2, 28.08.2017 21:46[!]
@---
A kto powiedział, że Red Bull ma możliwości finansowe by zaprojektować i zbudować swój silnik?
Koszt takiej inwestycji to setki milionów dolarów, może nawet coś około miliarda. Mateschitz to nie Bill Gates.
Poza tym, branie się za swój silnik w obecnej specyfikacji, w kontekście zmian na rok 2021 jest równie sensowne, jak palenie pieniędzmi w piecu.
RY2N, 28.08.2017 22:58[!]
Cytat rno2 :
Koszt takiej inwestycji to setki milionów dolarów, może nawet coś około miliarda.
a cały świat i władze F1 oczekują, że Ferrari i Mercedes powinni oddawać swoje silniki za grosze każdemu kto o taki silnik poprosi.
Niestety żeby wygrać trzeba być najlepszym we wszystkich obszarach, także w budowaniu silników. Red Bul jesli chce być firmą produkującą samochody wyścigowe powinien o tym powoli pomyśleć. A jeśli wolą skupić się na produkcji oranżady to niech zostaną sponsorem jakiegoś dobrego zespołu i tyle. A nie tak jak teraz - stoją w rozkroku i marudzą.
rno2, 29.08.2017 07:12[!]
@RY2N
Nie za grosze, tylko za grube pieniądze. Sam Horner przyznał, ze obecnie płacą za silniki Renault więcej, niż są warte.
Co do produkowania własnych silników - mam nadzieję, że jesteś konsekwentny i tego samego oczekujesz od Williamsa, Force India, Toro Rosso, Haasa oraz Saubera.
Skoro chcą się ścigać, to niech sobie zbudują silnik, albo niech spadają z F1, nie?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca