F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Alonso: Wybiłem dziurę w ścianie, gdy ujrzałem powtórkę kolizji z Singapuru

Hiszpan wierzy jednak, że w przyszłości otrzyma lepsze szanse walki o konkurencyjne wyniki.
Nataniel Piórkowski, 28 wrze?nia 2017, wyświetlenia: 4189<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Fernando Alonso przyznał, że w przypływie złości wybił dziurę w ścianie swego prywatnego pokoju w Singapurze, gdy zobaczył powtórkę wideo kraksy z pierwszego zakrętu wyścigu.

Hiszpan zapewniał, że gdyby nie feralny incydent, mógłby z powodzeniem walczyć o miejsce na podium – kierowca z Oviedo popisał się doskonałym startem i na wyjściu z pierwszego zakrętu znalazł się na wysokiej, trzeciej pozycji. Wtedy jednak został uderzony przez sunący po mokrym torze bolid Maxa Verstappena, który wziął udział w kolizji z Sebastianem Vettelem i Kimim Raikkonenem.

Chociaż dwukrotny mistrz świata był w stanie powrócić na tor z pobocza, wkrótce został zmuszony do wycofania się z rywalizacji z powodu poważnych uszkodzeń swego MCL32. W czwartek Alonso zdradził, że jego rozczarowanie przerodziło się w złość, gdy ujrzał powtórkę incydentu.

Zapytany o wybicie dziury w ścianie swojego pokoju, Alonso odparł: „Tak... Nadal tam jest! To była frustracja. Gdy zobaczyłem powtórkę, gdy zobaczyłem Vettela obracającego swój bolid po wyjeździe z trzeciego zakrętu... Znajdowaliśmy się tuż za Lewisem i mieliśmy w swoim bolidzie odpowiednie opony. Gdyby pojawiła się okazja, moglibyśmy nawet spróbować go wyprzedzić. Prawdopodobnie później stracilibyśmy jedną albo dwie pozycje, ale nie więcej, bo to tor uliczny. Nikt by nas nie wyprzedził. To podium mogło być jednym z największych osiągnięć mojej kariery. Niestety się nie udało”.

„Czasem jesteśmy wolni i niekonkurencyjni i nic nie możemy na to poradzić – było tak na przykład na Spa i Monzy. Czekamy na tych kilka torów, o gdzie stać nas na mocny występ, spadł deszcz, w zakręcie jechaliśmy na drugim lub trzecim miejscu. Mieliśmy pewne miejsce na podium. To byłoby prawdopodobnie moje największe osiągnięcie w całej ostatniej dekadzie. Nie udało nam się. Skłaniam się jednak jak zawsze do pozytywnego myślenia. Jeśli musiało do tego dojść w tym roku, to stało się tak dlatego, że takie jest przeznaczenie, że w przyszłości czekają na nas lepsze szanse”.

Pytany o to, czy wierzy w przeznaczenie, Alonso odparł: „Wierzę, że rzeczy dzieją się dlatego, że muszą się zdarzyć. Wszystko to, co zdarzyło się w wyścigu, w mistrzostwach, w twoim życiu – może za tym wszystkim kryje się pewien powód. Powód jest taki, że nadchodzą lepsze czasy. Wolę myśleć o tym w taki właśnie sposób”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.04.2024  Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu
20.04.2024  Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka
20.04.2024  Alonso ukarany za kolizję z Sainzem podczas sprintu
18.04.2024  AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją
18.04.2024  Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24
Tagi:
Alonso F.
McLaren

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Angulo, 28.09.2017 13:41[!]
Nie dziwie mu się w sumie. McLaren miał bardzo dobre tempo, o czym świadczy pozycja Stoffela.
JuJu_Hound, 28.09.2017 14:32[!]
Powód jest taki, że nadchodzą lepsze czasy. Wolę myśleć o tym w taki właśnie sposób

...z McLarenem Renault :)
Kto by pomyslał. Pod koniec 1993 Ron Dennis robił wszystko żeby stworzyć właśnie taką kombinację ale na osłodę dostał koszmarny sezon z Peugeotem.
adamo342, 28.09.2017 15:14[!]
JuJu Hound-przy dzisiejszych czasach dla Mclarena to był świetny sezon zdobyli 8 podiów Hakkinen był czwarty a Brundle siódmy
dancom, 28.09.2017 15:23[!]
...w Malezji może popada.
macko93, 28.09.2017 15:24[!]
@Angulo A co ma powiedzieć w tej sytuacji Max Verstappen!? Ten to dopiero powinien wpaść w furię, skoro w tym sezonie stracił łącznie 112 punktów w generalce biorąc pod uwagę wszystkie awarie i wypadki - co ważne nie ze swojej winy, a także przebitą oponę w GP Włoch przez Felipe Massę. On powinien nie tyle wybić dziurę w ścianie w pokoju ale także drzwi rozwalić.

Natomiast ja też się nie dziwię złości Alonso, bo on w ostatnim GP wykonał start a'la GP USA 2004, gdzie startował o jeden rząd dalej niż w Singapurze - bo z 9 miejsca i przebił się aż na trzecie. I co ciekawe tamtego wyścigu też nie ukończył.
Lolek, 28.09.2017 15:54 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
Z tym podium, to jak najbardziej ma rację, Ricciardo jest cienki na mokrym, więc pewnie by odstawał od Alonso przez pół wyścigu. Później na suchym by się Hiszpan musiał trochę napocić, ale jakby niczego strategicznie nie zawalili, to myślę, że utrzymałby pozycję.
Yurek, 28.09.2017 21:55[!]
Cytat JuJu_Hound :
Pod koniec 1993 Ron Dennis robił wszystko żeby stworzyć właśnie taką kombinację ale na osłodę dostał koszmarny sezon z Peugeotem.

Blisko, ale nie do końca.
Dennis chciał silniki Renault po zakończeniu współpracy z Hondą i był tak zdesperowany, że chciał w tym celu kupić Ligiera, ale nie wyszło i w 1993 korzystali z Forda. Poszło o pierdołę - Renault preferowało Elfa, a sponsorem McLarena był Shell.
Zaś co do Peugeota, to te silniki początkowo miał otrzymać Larrousse, ale ostatecznie McLaren się zgodził. To że to była okropność - moc nie była aż tak tragiczna, ale awaryjność owszem - to prawda.
Aeromis, 28.09.2017 22:41[!]
No to nieźle przysmerfował, pytanie po co? Czyżby miał w przyczepie prywatną ścianę mistrzów? :)
marios76, 29.09.2017 03:47[!]
Fernando, to nie była ściana... to tylko gips-karton ;p
A na poważnie- rozumiem jego frustracje :/
Dobrze, że tego nie wygrał: McLaren mógłby nie rozstać się z Honda :)
al_bundy_tm, 06.10.2017 14:32[!]
Wierze w nie tylko co Alonso mowi, ale i w to co mysli, bo mam podobnie te sprawy poukladane :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca