F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Meksyku

Mimo śliskiej nawierzchni czas pole position jest lepszy o ponad 2 sekundy od tego z 2016 roku.
informacja prasowa, 28 pa?dziernika 2017, wyświetlenia: 1191<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Mexico City, 28 października 2017 – Sebastian Vettel z Ferrari uzyskał najlepszy czas w kwalifikacjach w Mexico City, na ultramiękkich oponach. Poprawił zeszłoroczny czas pole position o ponad dwie sekundy i po raz 50. w karierze wystartuje z pierwszego pola.

Ekipy Ferrari i Red Bull jako jedyne skorzystały w Q1 tylko z supermiękkich opon (wybrały mniej zestawów ultramiękkich niż Mercedes). Począwszy od Q2, korzystano jedynie z mieszanki ultramiękkiej (poza Stoffelem Vandoorne'em z McLarena, który założył supermiękkie ogumienie, ale nie uzyskał czasu okrążenia.

Kwalifikacje rozegrano w temperaturze otoczenia na poziomie 24 stopni Celsjusza, natomiast nawierzchnia była rozgrzana do 44 stopni. Podczas jutrzejszego wyścigu mają panować podobne warunki, a jeśli degradacja utrzyma się na niskim poziomie, to najbardziej prawdopodobną strategią będzie jeden pit stop.

Zapowiedzią odmiennej strategii związanej z oponami była także decyzja Fernando Alonso z McLarena, który mimo imponującej formy w Q1 zdecydował się nie wziąć udziału w sesji Q2, oszczędzając ogumienie na wyścig – jutro po karze zostanie przesunięty w końcowe rejony stawki.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Warunki na torze znacznie się poprawiły od wczoraj, ale poziom przyczepności nadal był generalnie niski – przy braku docisku w rozrzedzonym powietrzu na dużej wysokości. Większość kierowców korzystała z opon ultramiękkich, by w kwalifikacjach uzyskać możliwie największą przyczepność mechaniczną. Kluczowym czynnikiem było dogrzanie opon i czasami najlepsze rezultaty osiągano po jednym albo dwóch pomiarowych okrążeniach. Degradacja ma pozostać na niskim poziomie, więc najbardziej prawdopodobną strategią na wyścig będzie jeden pit stop”.

DZISIEJSZE ZACHOWANIE OPON
• Ultramiękkie „fioletowe”: Wykorzystywane przez większość kwalifikacji, pierwsza dziesiątka ruszy na nich do wyścigu.
• Supermiękkie „czerwone”: Tylko ekipy Ferrari i Red Bull korzystały z nich w Q2.
• Miękkie „żółte”: Nieobecne w kwalifikacjach.

TRZECI TRENING – NAJLEPSZE CZASY
Verstappen 1.17,113 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Hamilton 1.17,188 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Vettel 1.17,230 ULTRAMIĘKKIE NOWE

KWALIFIKACJE – PIERWSZA DZIESIĄTKA
Vettel 1.16,488 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Verstappen 1.16,574 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Hamilton 1.16,934 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Bottas 1.16,958 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Raikkonen 1.17,238 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Ocon 1.17,437 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Ricciardo 1.17,447 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Hulkenberg 1.17,466 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Sainz 1.17,794 ULTRAMIĘKKIE NOWE
Perez 1.17,807 ULTRAMIĘKKIE NOWE

NAJWIĘCEJ OKRĄŻEŃ Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA Raikkonen 25
SUPERMIĘKKA Hartley 29
ULTRAMIĘKKA Hamilton 38

NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
MIĘKKA Ricciardo 1.18,769
SUPERMIĘKKA Verstappen 1.17,630
ULTRAMIĘKKA Vettel 1.16,488

KOMPLETY OGUMIENIA DOSTĘPNE NA WYŚCIG

Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca