F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Todt wykluczył możliwość zrezygnowania z Halo przed sezonem 2018

Wcześniej pojawiały się doniesienia, jakoby Federacja rozważała porzucenie systemu.
Mateusz Szymkiewicz, 27 listopada 2017, wyświetlenia: 2178<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Jean Todt wykluczył możliwość porzucenia systemu Halo jeszcze przed rozpoczęciem sezonu 2018.

Od przyszłego roku kierowcy będą musieli obowiązkowo korzystać z nowego systemu ochrony głowy. Do Formuły 1 zostanie wprowadzone Halo, czyli pałąk składający się z obręczy, dwóch mocowań oraz słupka umiejscowionego tuż przed kokpitem.

Nowe rozwiązanie budzi duże kontrowersje wśród fanów oraz kierowców, głównie ze względów estetycznych. Teraz z kolei pojawiły się sygnały, iż Halo znacznie podniesie masę bolidów, co może dyskryminować wyższych oraz cięższych zawodników. Ponadto w Abu Zabi dokonano próby opuszczenia bolidu na czas z założonym systemem Halo i Valtteri Bottas nie zdołał tego zrobić poniżej regulaminowego czasu siedmiu sekund.

Z tego powodu narodziły się spekulacje, jakoby Federacja rozważała rezygnację z nowego systemu bezpieczeństwa, lecz teraz prezes organizacji – Jean Todt, definitywnie wykluczył taką możliwość. „Nie ma już drogi powrotu. Halo pojawi się i zostanie. Dlaczego? Ponieważ oferuje wielkie wartości pod względem bezpieczeństwa. Jestem zafascynowany tym co zostało napisane na ten temat. Halo jest po prostu częścią naturalnej ciągłości Formuły 1. Oczywiście to nie musi być ostatnie słowo. Jeżeli znajdziemy lepsze rozwiązanie, to wprowadzimy je” – powiedział Francuz.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.12.2023  Todt: Massa może odnieść sukces w sprawie crashgate
31.01.2023  Vasseur docenia Binotto za sprawne przekazanie władzy w Ferrari
26.09.2022  Jean Todt dementuje plotki łączące go z powrotem do Ferrari
20.12.2021  Todt nie dementuje informacji o powrocie do Ferrari
17.12.2021  Verstappen i Mercedes odebrali trofea mistrzowskie
Tagi:
Todt J.
FIA
Halo

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
kumien, 27.11.2017 11:55[!]
Druga sprawa to każdy zrobił już nowy bolid uwzględniając Halo i sorry, ale rezygnacja z niego na tym etapie na 100% zostałoby zawetowane przez kogoś.
Opanek2246, 27.11.2017 17:54[!]
Ciekawe kiedy komuś stanie się krzywda bo np. nie zdołał w porę opuścić dajmy na to płonącego bolidu właśnie przez to cholerne halo...
kidmaciek, 27.11.2017 18:58[!]
No to szybko szukajcie tego lepszego rozwiązania, bo na bolidy z Halo nie da się patrzeć nie myśląc 'coś tu jest nie tak'.
Mr President, 27.11.2017 22:19[!]
Rozwiązanie to zamknięte kokpity jak w prototypach, ciekawe, jak długo przyjdzie nam na to czekać. Halo to półśrodek, rozwiązanie pośrednie, które nie tylko fatalnie wygląda, ale również nie chroni tak skutecznie jak jego alternatywa. Kolejny krok na drodze poprawiania bezpieczeństwa kierowców zostaje właśnie wykonany, technologia i świadomość konieczności podnoszenia standardów musiały doprowadzić do takiej decyzji. Szkoda, że nie jest bardziej radykalna.
rno2, 28.11.2017 07:08[!]
A ja mam nadzieję, że w przyszłości wznowią badania nad tarczą (w wersji Red Bulla lub wersji Ferrari) i to rozwiązanie wprowadzą zamiast halo.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca