F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ericsson oraz Leclerc kierowcami Saubera w sezonie 2018

Ekipa podczas zwołanej konferencji zaprezentowała również nowe logo oraz barwy.
Mateusz Szymkiewicz, 2 grudnia 2017, wyświetlenia: 8428<< | lista | T- | T+ | >>

Zespół Sauber potwierdził, że jego kierowcami w sezonie 2018 będą Marcus Ericsson oraz Charles Leclerc.

W sobotę we Włoszech odbyła się konferencja prasowa, podczas której stajnia z Hinwil zaprezentowała szczegóły dotyczące swojego partnerstwa z Alfą Romeo oraz plany na najbliższą przyszłość. Jak potwierdzono kilka dni temu, włoski producent samochodów będzie pełnił funkcję tytularnego sponsora począwszy od 2018 roku.

Pierwszy komunikat dotyczył składu kierowców, który w przyszłym roku utworzą Marcus Ericsson oraz Charles Leclerc. Dla Szweda będzie to już czwarty sezon z rzędu w barwach Saubera, natomiast Monakijczyk, który jest tegorocznym mistrzem Formuły 2 oraz juniorem Ferrari, awansuje z funkcji testera. Wakat utworzony przez 20-latka zajmie inny podopieczny Ferrari – Antonio Giovinazzi, który wystąpił w tym roku w dwóch Grand Prix jako zawodnik Saubera, zastępując kontuzjowanego Pascala Wehrleina.

W dalszej części konferencji zaprezentowano nowe logo zespołu, a także koncept malowania, które może znaleźć się na bolidzie w sezonie 2018. Zgodnie z przewidywaniami następca modelu C36 otrzyma barwy charakterystyczne dla Alfy Romeo, czyli biały oraz bordowy.



foto: Sauber
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.03.2024  Bloomberg: Audi zamierza nabyć 100% udziałów w Sauberze
19.02.2024  Sainz: Nie czuję, abym musiał cokolwiek udowadniać
08.02.2024  Sauber nie jest zaniepokojony zastrzeżeniami do nazwy zespołu
05.02.2024  Stake F1 Team zaprezentował samochód na sezon 2024
31.01.2024  Zane Maloney kierowcą rezerwowym zespołu Kick Sauber
Tagi:
Sauber
Ericsson M.
Leclerc C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
---, 02.12.2017 12:19[!]
No to ciekawe czy teraz rozwiążą któremuś z kierowców Haasa kontrakt, czy Giovinazzi pozostanie jednak bez miejsca.
macieiii, 02.12.2017 12:20[!]
Szkoda Giovinazziego. Vasseur widocznie w kontrakcie ma własne wybory, bo naciski Ferrari na pewno były wystarczające, by również Włoch znalazł się w stawce. Szkoda. Witamy debiutanta!
Masio, 02.12.2017 12:41[!]
Rozumiem Leclerc, bo on niewątpliwie zasługuję na posadę w F1, ale przykre jest to, że nadal będzie Ericsson. Szwed jest tylko z powodu pieniędzy...
Adakar, 02.12.2017 12:45[!]
@Masio pieniedzy ... i calkiem DUZYCH koneksji.

Giovanazii moze byc batem na Magnusena w HAASie
WrobelGP, 02.12.2017 12:46[!]
Więcej tego bordowego mogłoby być :)
Pavlos Le Paul, 02.12.2017 12:59[!]
W sumie jestem ciekaw jakby dać więcej niebieskiego do malowania, myślę że wyglądałoby to świetnie.
---, 02.12.2017 13:10[!]
@Adakar
Palmer to dopiero miał koneksje. A jednak go wywalono, i to w środku sezonu.
marios76, 02.12.2017 13:20[!]
Pomijam, ze Wehrlein byl tylko nieco lepszy od.Erickssona, to jednak Sauber ma inne priorytety... niz szybkosc kierowcy. Nasr tez odpadl, a byl szybszy od partnera i jednak perspektywiczny.
Co do Giovinazzi'ego- te dwa zastepstwa w wyscigach niestety skonczyly sie dosc przecietnie, moze/moglo to miec wplyw na angaz Leclerca? Tak czy inaczej czekam na niego w 2019 i licze na jakies wystepy w treningach itp.
Chyba teraz bedzie obowiazywala zasada ryzykanckich debiutow jak najmlodszych kierowcow ---> vide Verstappen...
Titheon, 02.12.2017 13:31[!]
Wydaje mi się, że Giovinazzi nie był na tyle mocnym faworytem ze strony Ferrari, żeby aż tak bardzo naciskali na jego angaż w Sauberze. Priorytetem był raczej Leclerc i, koniec końców, wystarczyło im wciśnięcie jego do Saubera.

Co do malowania - kolorystycznie przepiękne, ale zobaczymy jak to będzie wyglądać w przyszłym roku, bo niewątpliwie nie tak ;) Przypomina mi w sumie malowanie Saubera sprzed paru lat, gdzie też dominował kolor biały, a towarzyszącym był czarny.
Rasputin, 02.12.2017 13:55[!]
Leclerc - zasłużył zdecydowanie
Ericsson - szkoda że to on a nie Giovinazzi
Szkoda Wehrleina ale od dawna było wiadomo że nie ma szans na fotel
marios76, 02.12.2017 14:09[!]
@WrobelGP A faktycznie, jestem za . Swietnie sie prezentuje logo.
marcelo92, 02.12.2017 14:21[!]
Przepraszam, ale co w tym malowaniu jest takie niby fajnego ? Oczywiście nie licze fanów Alfy :D
bartoszcze, 02.12.2017 14:31[!]
@---
Palmer odszedł kiedy sam się zgodził. Gdyby go mieli wywalić, to najpóźniej od Singapuru.
Titheon, 02.12.2017 15:05[!]
@marcelo92 - a czy ktoś napisał, że samo malowanie jest fajne? :)
Anderis, 02.12.2017 15:40[!]
Ericcson jeździł w tym sezonie całkiem dobrze i moim zdaniem zasłużył na przedłużenie kontraktu. Gdyby uwzględnić fakt, że Sauber zrobił troszkę za ciężki bolid i Marcus jeździł cały sezon z wagą powiżej minimalnej dopuszczalnej, to okazałoby się, że w kwalifikacjach był bardziej konkurencyjny od Wehrleina (wyszli niemalże na 0 jeśli chodzi o średnią stratę, a Szwed tracił 0,2-0,3 sekundy na kółku z powodu wagi). Wyścigi trudno oceniać, bo Sauber miał najsłabszy bolid i często stosowali różne dziwne strategie, ale tam też jakiejś dominacji Wehrleina nie było, a Ericsson miał np. bardzo dobry występ w Meksyku, gdzie zdobyłby punkty, gdyby zespół wstrzymał się z pit stopem odrobinę dłużej.
agentwrogiegoukladu, 02.12.2017 16:21[!]
Malowanie nie jest fajne, ale połączenie kolorów - czerwieni w burgundzie, granatu i białego daje wrażenie gustownej elegancji. A białe pola, gdzie niektórzy widzieliby więcej granatowego to po prostu krzyk "to miejsce na Twoją reklamę!" ;)
oxiplegatz, 02.12.2017 16:45[!]
Na stronie Motorsportu, była też taka wizja malowania: http://tnij.at/sauber2018
ProdigyPL, 03.12.2017 00:09[!]
@agentwrogiegoukladu na taki pomysł ("zaznaczenie" dobrych miejsc na reklamy) wpadło HRT w 2011 roku i nawet nie wyszło najgorzej pod względem malowania (bo pod względem pieniężnym każdy wie jak to się skończyło)

http://www.grandp...rt2011launch1-lg.jpg
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca