---, 02.12.2017 12:19 | | |
No to ciekawe czy teraz rozwiążą któremuś z kierowców Haasa kontrakt, czy Giovinazzi pozostanie jednak bez miejsca.
Szkoda Giovinazziego. Vasseur widocznie w kontrakcie ma własne wybory, bo naciski Ferrari na pewno były wystarczające, by również Włoch znalazł się w stawce. Szkoda. Witamy debiutanta!
Rozumiem Leclerc, bo on niewątpliwie zasługuję na posadę w F1, ale przykre jest to, że nadal będzie Ericsson. Szwed jest tylko z powodu pieniędzy...
@Masio pieniedzy ... i calkiem DUZYCH koneksji.
Giovanazii moze byc batem na Magnusena w HAASie
Więcej tego bordowego mogłoby być :)
W sumie jestem ciekaw jakby dać więcej niebieskiego do malowania, myślę że wyglądałoby to świetnie.
---, 02.12.2017 13:10 | | |
@Adakar
Palmer to dopiero miał koneksje. A jednak go wywalono, i to w środku sezonu.
Pomijam, ze Wehrlein byl tylko nieco lepszy od.Erickssona, to jednak Sauber ma inne priorytety... niz szybkosc kierowcy. Nasr tez odpadl, a byl szybszy od partnera i jednak perspektywiczny.
Co do Giovinazzi'ego- te dwa zastepstwa w wyscigach niestety skonczyly sie dosc przecietnie, moze/moglo to miec wplyw na angaz Leclerca? Tak czy inaczej czekam na niego w 2019 i licze na jakies wystepy w treningach itp.
Chyba teraz bedzie obowiazywala zasada ryzykanckich debiutow jak najmlodszych kierowcow ---> vide Verstappen...
Wydaje mi się, że Giovinazzi nie był na tyle mocnym faworytem ze strony Ferrari, żeby aż tak bardzo naciskali na jego angaż w Sauberze. Priorytetem był raczej Leclerc i, koniec końców, wystarczyło im wciśnięcie jego do Saubera.
Co do malowania - kolorystycznie przepiękne, ale zobaczymy jak to będzie wyglądać w przyszłym roku, bo niewątpliwie nie tak ;) Przypomina mi w sumie malowanie Saubera sprzed paru lat, gdzie też dominował kolor biały, a towarzyszącym był czarny.
Leclerc - zasłużył zdecydowanie
Ericsson - szkoda że to on a nie Giovinazzi
Szkoda Wehrleina ale od dawna było wiadomo że nie ma szans na fotel
@WrobelGP A faktycznie, jestem za . Swietnie sie prezentuje logo.
Przepraszam, ale co w tym malowaniu jest takie niby fajnego ? Oczywiście nie licze fanów Alfy :D
@---
Palmer odszedł kiedy sam się zgodził. Gdyby go mieli wywalić, to najpóźniej od Singapuru.
@marcelo92 - a czy ktoś napisał, że samo malowanie jest fajne? :)
Ericcson jeździł w tym sezonie całkiem dobrze i moim zdaniem zasłużył na przedłużenie kontraktu. Gdyby uwzględnić fakt, że Sauber zrobił troszkę za ciężki bolid i Marcus jeździł cały sezon z wagą powiżej minimalnej dopuszczalnej, to okazałoby się, że w kwalifikacjach był bardziej konkurencyjny od Wehrleina (wyszli niemalże na 0 jeśli chodzi o średnią stratę, a Szwed tracił 0,2-0,3 sekundy na kółku z powodu wagi). Wyścigi trudno oceniać, bo Sauber miał najsłabszy bolid i często stosowali różne dziwne strategie, ale tam też jakiejś dominacji Wehrleina nie było, a Ericsson miał np. bardzo dobry występ w Meksyku, gdzie zdobyłby punkty, gdyby zespół wstrzymał się z pit stopem odrobinę dłużej.
Malowanie nie jest fajne, ale połączenie kolorów - czerwieni w burgundzie, granatu i białego daje wrażenie gustownej elegancji. A białe pola, gdzie niektórzy widzieliby więcej granatowego to po prostu krzyk "to miejsce na Twoją reklamę!" ;)
@agentwrogiegoukladu na taki pomysł ("zaznaczenie" dobrych miejsc na reklamy) wpadło HRT w 2011 roku i nawet nie wyszło najgorzej pod względem malowania (bo pod względem pieniężnym każdy wie jak to się skończyło)
http://www.grandp...rt2011launch1-lg.jpg
|