F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Ricciardo wściekły na Strolla po kraksie w GP Chin

Autosport: F1 omówi propozycję zmian w systemie punktowym

GP Chin: najszybsze okrążenia w wyścigu

GP Chin: wyniki wyścigu

Verstappen bezkonkurencyjny w Grand Prix Chin

20.04.2024

Horner: Perez jest zrelaksowany i nie skupia się już na Maksie

Alonso: Myślałem już o porzuceniu ostatniego kółka

Hamilton: Wiatr przyczyną odpadnięcia w Q1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Dostawca opon przeprowadził odpowiednie symulacje pod kątem następnych mistrzostw.
Mateusz Szymkiewicz, 15 grudnia 2017, wyświetlenia: 1505<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Dyrektor działu motorsport Pirelli – Mario Isola, przyznał, że spodziewa się w przyszłym roku bolidów Formuły 1 szybszych nawet o dwie sekundy na okrążeniu.

Przed minionym sezonem przeprowadzono rewolucję w regulaminie technicznym, dzięki czemu aerodynamika znów odgrywa jedną z kluczowych ról. Ponadto Pirelli otrzymało zgodę na przygotowanie dużo większych opon, które także przyczyniły się do poprawy szybkości bolidów F1. Według różnych danych, w tym roku udało się zanotować postęp na poziomie pięciu sekund na okrążeniu względem sezonu 2015.

Jak ujawnił Mario Isola z Pirelli, z przeprowadzonych symulacji wynika, iż w przyszłym roku możemy spodziewać się jeszcze szybszych bolidów. „Na początku sezonu powinni być szybsi o jedną sekundę, a w trakcie roku normalne tempo rozwoju to od 1 do 1,5 sekundy. Na koniec mistrzostw powinni być więc szybsi o dwie sekundy na okrążeniu. Jeżeli przygotujemy bardziej miękkie opony, to te bolidy powinny być jeszcze szybsze. Musimy jednak pamiętać, że w związku z Halo pojawi się dodatkowy ciężar, a to nas będzie kosztować 0,3-0,4 sekundy ze względu na większą masę oraz komplikacje aerodynamiczne” – powiedział Włoch.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
ergie, 17.12.2017 20:55[!]
pod warunkiem, że się uporają z efektem HALO ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca