F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.05.2019

Jamie Chadwick została kierowcą rozwojowym Williamsa

Marko: Mercedes jest w lepszej formie niż kiedykolwiek wcześniej

Coulthard: Ferrari podjęło dobrą decyzję zatrudniając Leclerca

Jos Verstappen nie wyklucza odejścia Maksa z Red Bulla po sezonie 2020

Fernando Alonso nie udało się zakwalifikować do wyścigu Indy 500

19.05.2019

Fernando Alonso może nie zakwalifikować się do wyścigu Indy 500

Beitske Visser wygrała wyścig W Series na torze Zolder

17.05.2019

Horner: Mercedes jest pewnym faworytem do tegorocznych tytułów

16.05.2019

Liberty Media prowadzi rozmowy w sprawie wyścigu F1 w Afryce

Wolff: Nasz bolid może mieć większy potencjał rozwojowy niż Ferrari

Arrivabene: Tifosi powinni jeszcze mocniej wspierać Ferrari

Giovinazzi: Czuję presję, by zdobyć swoje pierwsze punkty w F1

Meksyk bliski utraty miejsca w kalendarzu F1 na sezon 2020

AMuS: Montoya dołączył do Racing Point jako mentor Lance'a Strolla

Sirotkin: Nie miałbym problemu z dalszymi startami dla Williamsa

15.05.2019

Mazepin kończy testy w Barcelonie na czele tabeli

Latifi celuje w awans do stawki F1 z Williamsem w 2020 roku

Gasly: Red Bull może znaleźć się w Monako przed Ferrari

Camilleri: Ferrari nie panikuje mimo kryzysu

Williams potwierdza udział Latifiego w treningach w Kanadzie i Francji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Włoski producent wskazał opony, jakie zostaną użyte w Australii, Bahrajnie, Chinach i Azerbejdżanie.
Nataniel Piórkowski, 10 grudnia 2018, wyświetlenia: 4123<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na cztery pierwsze wyścigi sezonu 2019.

Mieszanki numer dwa, trzy i cztery zostały wyznaczone na otwierające przyszłoroczną kampanię Grand Prix Australii oraz rundy w Chinach i Azerbejdżanie. W przypadku wyścigowego weekendu w Bahrajnie Pirelli zdecydowało się na twardsze mieszanki: numer jeden, dwa i trzy.

Zgodnie z zapowiedzią Pirelli zrezygnowało z używania nazw mieszanek, określając je numerami. W obecnym systemie "jedynka" jest najtwardszą, a "piątka" najbardziej miękką z dostępnych rodzajów opon.

Z myślą o sezonie 2019 włoski koncern ograniczył liczbę mieszanek z siedmiu do pięciu.

W transmisjach telewizyjnych i oficjalnych komunikatach opony zawsze będą określane mianem twardych (białych), pośrednich (żółtych) i miękkich (czerwonych).

Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2019
 Grand Prix  Mieszanka #1 Mieszanka #2 Mieszanka #3 
 Australii C2 (O) C3 (O) C4 
 Bahrajnu C1 (O) C2 (O) C3 
 Chin C2 (O) C3 (O) C4 
 Azerbejdżanu C2 (O) C3 (O) C4 
 Hiszpanii    
 Monako    
 Kanady    
 Francji    
 Austrii    
 Wielkiej Brytanii    
 Niemiec    
 Węgier    
 Belgii    
 Włoch    
 Singapuru    
 Rosji    
 Japonii    
 Meksyku    
 USA    
 Brazylii    
 Abu Zabi    
O = co najmniej jedna z tych mieszanek musi zostać wykorzystana przez kierowcę podczas wyścigu o ile rywalizacja toczy się na suchym torze. Nowy system określeń rodzajów ogumienia: od C1 (najtwardsze) do C5 (najmiększe).
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.05.2019  Ferrari i RBR z maksymalnym przydziałem miękkich opon na GP Monako
12.05.2019  Dwa pit stopy są najszybszą strategią na wyścig o GP Hiszpanii
10.05.2019  Mercedes, McLaren i Renault przygotują bolidy testowe dla Pirelli
09.05.2019  Od sezonu 2020 w F2 będą wykorzystywane 18-calowe opony
06.05.2019  Isola: Problemy Haasa z oponami wynikają z podwozia bolidu
Tagi:
Pirelli

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
piro, 10.12.2018 17:08[!]
W odniesieniu do zdjęcia, Pirelli zamierza malować to ręcznie? Bridgestone miał przynajmniej taką fajną maszynkę która robiła to za nich :)
J.P.S., 11.12.2018 08:03[!]
Bridgestone miały "charakterystyczny paseczek" tylko, Pirelki mają napisy ;)
F1V0, 11.12.2018 09:29[!]
@J.P.S.
Paseczki zniknęły w 2009r.
pluto, 11.12.2018 11:42[!]
no to robia tak jak zapowiadali ,twardsze mieszanki ; w 4 pierwszych wyścigach nie zobaczymy hipermiekkich a szkoda bo powinny być zamiast supermiekkich. Wtedy czołówka nie byłaby w stanie przejść przez Q2 na miękkich lub średnich
F1V0, 11.12.2018 15:56[!]
@pluto
Supermiękkie zostały usunięte.
Nitros, 11.12.2018 22:39[!]
Będzie jeszcze gorzej jak przed rokiem z tymi oponami ... jedni będą mówić po numerkach a inni twardosciami a jeszcze inni w odniesieniu do zeszłorocznych😁
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca