F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Abiteboul: Red Bull ukrywa fakty wypowiadając się o silniku Hondy

Z kolei Helmut Marko uważa, że osiągi jego ekipy w sezonie 2019 będą weryfikacją dla Renault.
Mateusz Szymkiewicz, 21 grudnia 2018, wyświetlenia: 5088<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Cyril Abiteboul uważa, że Red Bull wypowiadając się o silniku Hondy ukrywa fakty.

Stajnia z Milton Keynes zdecydowała się przerwać wieloletnią współpracę z Renault, przechodząc na układy japońskiego producenta. Dotychczas obóz Red Bulla bardzo pochlebnie wypowiadał się na temat postępów Hondy, twierdząc, że jej pakiet może być kluczowy do podjęcia walki o mistrzowskie tytuły w 2019 roku.

„Honda jest 20 kilowatów [27 koni mechanicznych] za nami” – stwierdził Cyril Abiteboul, szef ekipy Renault. „Znam wypowiedzi Red Bulla, ale oni ukrywają fakty i manipulują danymi. Rozumiem ich strategię dotyczącą komunikacji, ale nie stoją za tym żadne fakty. Ostatecznie okaże się, że dalej są 20 kilowatów za nami i nie zmienią swojego położenia”.

Doradca Red Bull Racing – Helmut Marko, jest z kolei przekonany, że sezon 2019 będzie weryfikacją dla Renault na tle jego ekipy. „Nie musimy wchodzić w tę dyskusję, ponieważ w przyszłym roku zobaczymy jaka jest nasza pozycja. Pan Abiteboul dalej będzie marzył, ale już wkrótce wszystko będzie jasne”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.11.2023  Abiteboul: Ricciardo nie miał wyczucia czasu
02.08.2023  Abiteboul: Alpine brakuje zawodnika z najwyższej półki
19.01.2023  Abiteboul umniejsza szanse Hyundaia na wejście do stawki F1
08.12.2022  Cyril Abiteboul ma dołączyć do Hyundaia jako szef programu WRC
07.10.2022  Porsche nie traci zainteresowania F1
Tagi:
Abiteboul C.
Marko H.
Honda
Red Bull
Renault

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
marios76, 22.12.2018 23:01[!]
@Haifisch7734 Dlatego skupilem sie na prostszych wyliczeniach, co potwierdzaja jakby, Tost, Marko czy abiteboul- Honda byla jakies 20 kW za Renault w tym sezonie. I takie mamy wyniki punktowe- wlasnie to pokazuja, bo nie smem twierdzic, ze ktorys z omawianych zespolow ma topowy bolid ;) Natomiast czy Honda bedzie lepsza od Renault, zobaczymy przede wszystkim po formie Red Bulla, na tle... Mercedesa i Ferrari. RB jest zawsse solidnh i cos wygrywa. Tzn wygrywal regularnie z silnikiem Renault. Jezeli nie bedzie, to znaczy... (opisalem wczesniej) .
dulk, 24.12.2018 10:10[!]
ale patrząc na drugą połowę sezonu to już TR było lepsze od McL czyli jednak silnik tak poprawili że już raczej straty nie ma - idąc taką drogą analizy - zważywszy że TR ma budżet wielkości 50% tego w McL i w zasadzie głownie zajmował się testowaniem silnika w 2018 a zdobywanie punktów było tylko miłym dodatkiem

w przyszłym roku poziom Renault jest wg mnie bezproblemowy do osiągnięcia w Hondzie + lepszy party mode na qual (ten chyba był lepszy już w tym roku)
jak Newey zrobi skorupę tak dobrą jaką dał Vettelowi to nawet słabsza moc Hondy (byle się nie psułą) wystarczy do zdobycia tytułu przez Maxa
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca