F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

McLaren spodziewa się dołączenia Key'a na początku 2019 roku

Stajnia z Woking negocjuje z Toro Rosso zwolnienie z kontraktu nowego dyrektora technicznego.
Mateusz Szymkiewicz, 22 grudnia 2018, wyświetlenia: 3287<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Zak Brown uważa, że James Key może rozpocząć pracę dla McLarena już na początku 2019 roku.

Stajnia z Woking pod koniec lipca podpisała kontrakt z 46-latkiem, który obejmie stanowisko dyrektora technicznego. Mimo to Key wciąż jest związany z Toro Rosso, które nie zamierza przedwcześnie zwalniać swojego inżyniera.

Jak zdradził dyrektor McLaren Racing – Zak Brown, obecnie trwają rozmowy z juniorską ekipą Red Bulla i niewykluczone, że na początku 2019 roku Key rozpocznie pracę w nowym zespole. „Jeżeli chodzi o Jamesa Key'a, to jesteśmy w trakcie żywych dyskusji. Określiłbym to jako rozmowy, które mają doprowadzić do pozytywnego zakończenia dla wszystkich stron. Zakładam, że James dołączy do nas w odpowiednim momencie w przyszłym roku i będzie miał wkład w postępy, a także w rozwój przed sezonem 2020. Podzielimy się wiadomościami, gdy będziemy coś wiedzieć i przewiduję, że będą to wczesne etapy nowego roku” – powiedział Amerykanin.

Obecnie rozwój nowego bolidu McLarena nadzoruje Pat Fry, w przeszłości piastujący stanowiska dyrektora technicznego Ferrari czy konsultanta Manora.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.03.2024  Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne
24.03.2024  Norris: Układ toru Albert Park sprzyja McLarenowi
23.03.2024  Mumtalakat nabył 100% udziałów w McLaren Group
22.03.2024  Brown przedłużył kontrakt z McLarenem
08.03.2024  Brown: Rola inżynierów jest w ten weekend nie do przecenienia
Tagi:
McLaren
Toro Rosso
Key J.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dulk, 22.12.2018 19:31[!]
wydaje mi się że RB zastosuje najbardziej radykalny (ale dozwolony) model dziedziczenia rozwiązań RB->TR
i w takim układzie do zrobienia jest może tylko 50% bolidu
do tego w ekipie o tak niskich aspiracjach (w zasadzie ich brak)
że to dla Key'a było to już za duże poniżenie/degradacja
stąd ta dziwna i przyspieszona "ewakuacja" z TR
gumek73, 23.12.2018 09:18[!]
Spodziewam się kolejnego rozczarowania ze strony Mclarena. Kilka lat temu pozyskali z Redbulla Petera Prodromu, który też miał stworzyć mistrzowski bolid, a jak było wszyscy widzieli. W przypadku Key'a może być podobnie, samochody Redbulla, to tak naprawdę samochody Adriana Neweya, oczywiście STR w dużo mniejszym stopniu, ale jednak.
dulk, 27.12.2018 01:03[!]
z drugiej strony TR całkiem dobrze daje radę - mają prawie najmniejszy budżet, testują dla RB a kierowców mają co sezon nowych - a mimo to coś tam zdobywają
no i chyba nikogo sensownego już nie ma do podkupienia
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca