F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.04.2024

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Verstappen: Sprint w Chinach nie jest dobrym pomysłem

16.04.2024

The Race: Audi traktuje Ocona jako alternatywę dla Sainza

Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026

Porsche oczekuje na decyzję Vettela w sprawie startów w WEC

Schumacher łączony z przejściem do IndyCar od sezonu 2025

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2018
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Yamamoto: Największą zmianą w sezonie 2018 była dobra komunikacja z STR

Szef Honda Motorsport uważa, że było to kluczowe przy rozwoju układu napędowego.
Mateusz Szymkiewicz, 22 grudnia 2018, wyświetlenia: 4141<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Szef Honda Motorsport – Masashi Yamamoto, uważa, że po rozstaniu z McLarenem największą zmianą w sezonie 2018 była dobra komunikacja z Toro Rosso.

Japoński koncern po nieudanej trzyletniej współpracy z McLarenem zdecydował się związać z Toro Rosso. Pakiety dostarczane przez producenta do bolidów STR13 charakteryzowały się znacznie lepszą niezawodnością, natomiast każde kolejne poprawki silnika gwarantowały lepsze osiągi.

„Największą zmianą z Toro Rosso była znacznie lepsza komunikacja z zespołem w porównaniu do przeszłości” – stwierdził Masashi Yamamoto. „Efekt jest taki, że mieliśmy lepszą integrację między podwoziem a jednostką napędową. Jeśli chodzi o sam silnik, to byliśmy w stanie poprawić jego niezawodność oraz osiągi. Mieliśmy specyfikacje numer dwa oraz trzy i każda z nich miała dużo lepsze parametry. To był dobre przygotowania do następnego roku. Na początku sezonu mieliśmy pewne trudności z usterkami czy opóźnieniami w rozwoju, ale ostatecznie po obu stronach udało się dokonać poprawy”.

W przyszłym roku Honda będzie miała kolejnego klienta, którym jest Red Bull Racing. Zdaniem Yamamoto, kluczowym momentem do przekonania austriackiej ekipy do współpracy było Grand Prix Kanady, gdzie wprowadzone poprawki silnika podniosły jego moc. „Kluczowym momentem były nasze osiągi podczas wyścigu w Kanadzie. Byliśmy w stanie wejść na konkretny poziom i tym samym wzbudzić zaufanie u Red Bulla. Uważam, że nasze relacje są dosyć stabilne oraz dobre, a także cieszymy się ich wsparciem. Jestem podekscytowany przed kolejnym rokiem. Jeżeli zrealizujemy nasz program zgodnie z planem, będziemy mogli cieszyć się z Red Bullem dobrą relacją i świetnymi wynikami”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.04.2024  Watanabe: Celem Hondy i Astona są tytuły w sezonie 2026
12.04.2024  Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso
11.04.2024  Alonso: Perspektywa współpracy z Hondą działa na mnie motywująco
08.04.2024  Autosport: Aston oferuje Sainzowi posadę u boku Lance'a Strolla
21.03.2024  Aramco chce przejąć zespół Astona Martina?
Tagi:
Honda
Toro Rosso
Yamamoto M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Sasilton, 22.12.2018 11:05[!]
Z Japończykami jest taki problem, ze jak występują takie problemy, to głównie z ich strony.
pawel92setter, 23.12.2018 08:35[!]
@Sasilton Honda raczej sobie nie wymyśliła przesadzonych ograniczeń gabarytowych.
W, 23.12.2018 11:51[!]
Też bym się cieszył, gdyby ktoś mi dał wolną rękę i powiedział: "róbcie co chcecie, byle przyszły rok był udany". McLaren miał oczekiwania. Honda nie sprostała. Red Bull najwyżej znowu będzie się bawił w szantaż.
Sasilton, 23.12.2018 12:47[!]
@pawel92setter zobacz na obrazek z tego newsa. Jaki inny team używa tłumacza? Teraz wyobraź sobie, ze z takimi osobami musisz zrobić samochód.
krzysiek000, 24.12.2018 04:27[!]
Co ma znajomość języka do wiedzy technicznej?
marios76, 24.12.2018 07:50[!]
@krzysiek000 Komunilacja bezposrednia. Chyba ze ta Pani tlumacz jest najlepszym inzynierem F1 wsrod tlumaczy japonskiego i najlepszym tlumaczem wsrod inzynierow. Troche zawile? No wlasnie ;)
W Toro Rosso dostali wolna reke? Niby tak. Jakie oczekiwanka mialo na ten sezon TR, a jakie Mc Laren przez trzy kolejne??? Gdyby to Red Bull sie z nimi zwiazal, zamiast regularnie stawac na podium czy wygrywac wyscigi, to po takich trzech latach nie kupil by Ferrari czy Mercedesa, z Renault poklocony, pewnie... by sie obrazil ne na Honde ale na cala F1! :)
Sasilton, 24.12.2018 11:41[!]
@krzysiek000 Bardzo, bardzo dużo.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca