F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Marko: Nie jesteśmy blisko porozumienia w sprawie limitów budżetowych

Austriak podkreśla, że Formuła 1 wciąż musi ustalić konkretne rozwiązania w tym zakresie.
Nataniel Piórkowski, 25 stycznia 2019, wyświetlenia: 3065<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Helmut Marko studzi optymizm po doniesieniach w sprawie znaczących postępów w debacie o wprowadzeniu do Formuły 1 limitów budżetowych.

W ostatnich dniach media informowały, że podczas posiedzenia Grupy Strategicznej duże zespoły zaakceptowały harmonogram wprowadzania maksymalnego rocznego budżetu. W 2021 roku ma on wynosi 185 milionów dolarów, w 2022 – 160 milionów $, a w 2023 – 135 milionów $.

Marko zaznacza jednak, że przed Formułą 1 wciąż wiele rozmów na temat konkretnych rozwiązań, jakie znajdą się w ostatecznej wersji nowych przepisów.

„Od porozumienia wciąż dzieli nas daleka droga” – powiedział Austriak w rozmowie z Auto Bildem. „Generalnie osiągnęliśmy z Mercedesem i Ferrari porozumienie w kwestii liczb, ale bardzo istotne jest także zdanie innych zespołów. Musimy także przeanalizować, które z działów zespołu wyścigowego będą objęte przepisami w zakresie limitu budżetowego. Nic nie jest jasne”.

Konsultant do spraw sportów motorowych Red Bulla dodał, że istnieją także spore wątpliwości w zakresie tego, jak FIA będzie monitorować przestrzeganie limitów budżetowych, szczególnie w przypadku zespołów takich jak Ferrari i Mercedes. „Ciężko zapewnić skuteczną kontrolę. Jak można ustalić, który z komputerów pracuje dla koncernu, a który dla zespołu F1?”
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2024  Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024
28.03.2024  Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii
27.03.2024  Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum
26.03.2024  New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin
25.03.2024  Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii
Tagi:
Marko H.
F1 ogólnie
Liberty Media

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
pluto, 25.01.2019 11:05[!]
zgadza sie. Limity nic nie dadza -nie da sie skontrolować koncernów; nawet państwowe organy podatkowe nie sa w stanie dokładnie prześwietlić działalności koncernów czy funduszy-zawsze troche kasy gdzies sie zapodzieje (kilkadziesiąt czy nawet setki mln). Jedyną możliwościa żeby ścieśnić stawke (nie wyrównąc ,bo tego sie nie da zrobic) jest standaryzacja najlepiej po równo -pół nadwozia i pół silnika. Najbogatsi i tak zrobią przewage na pozostałych cześciach ale zdecydowanie mniejszą. Ale trzeba standaryzowć te części które robia najwiekszą różnice a nie te które nie maja wpływu na osiągi jak proponują władze F1 i LM
dulk, 25.01.2019 11:21[!]
nagroda dla kapusia za udokumentowanie oszukiwania zespołu np. w wysokości takiej jaką zapłacił McLaren za swoje oszustwa (100mln$) - i żaden zespół nie będzie ryzykował
jak dokumentacja dotyczyła by poprzednich lat to konsekwencje tak jak przy dopingu - cofnięcie tytułów mistrzowskich - afera w mediach - zwrot z odsetkami wypłaconych premii
inaczej będzie F1 wyglądąć jak doping w Rosji - w sumie to teraz tak wygląda - tylko obecnie "doping" finansowy jest dozwolony więc wygrywają ci co się najmocniej "pompują kasą"
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca