Cytat rno2 : @michal132
Wiesz, ale można się zachować z klasą i odpowiadać dziennikarzom coś w stylu ,,Red Bull nie jest już naszym klientem, nie wiemy jakie postępy zrobi Honda, my skupiamy się na sobie".
Szanuję zdanie tej części kibiców, która ponad wszystko ceni sobie poprawność polityczną i mówienie w taki sposób aby nie powiedzieć nic. Rozumiem, że według Ciebie rno2 jest tego w F1 za mało- masz do tego prawo, jak każdy z nas. Pewnie ma to też swoje zalety. Osobiście jednak preferuje nieco inny rodzaj przekazu- taki z wkładką merytoryczną, taki z którego można się czegoś dowiedzieć.
Muszę przyznać, że w uporczywie trwającej korporacyjnej wojnie na kamyczki między Red Bullem a Renault (patrz świeżutka wypowiedź Marko), choć groteskowa, wnosi nieco informacji z technicznej perspektywy :) Marko, Horner czy Verstappen bezustannie od kilku miesięcy nadający na Renault puszczają w eter ciekawe treści. Podobnie CA, jak wyżej.
To oczywiście mój pogląd na zimno, nie musisz się z nim zgadzać a ja nie mam zamiaru walczyć o to jak o niepodległość czy obrażać kogokolwiek. Nie te lata:)
Cytat SirKamil : (patrz świeżutka wypowiedź Marko)
@SirKamil Patrz mój komentarz wyżej i skończ już z tymi swoimi bajeczkami. Zwyczajnie konfabulujesz i kłamiesz pisząc bajki o przerzucaniu kamyczków stawiając za przykład wypowiedź która nie miała miejsca w czasie jaki jej przypisujesz i rzekomych skutków jakie wywołała. A niestety znając Twoje uwielbienie dla Enstone śmiem twierdzić że to celowe, a nie tylko naiwne łyknięcie zarzutki. Do czego i tak się nie przyznasz, bo już za dużo w oparciu o to powiedziałeś, a przecież wycofać się ze swoich słów ci nie przystoi, nawet jeśli wszystko to powstało w oparciu o coś co nie miało miejsca.
rno2, 29.01.2019 12:35 | | |
@SirKamil Ciężko się z Tobą dyskutować o Renault (czy też w ogóle o teamie z Enstone), ponieważ jesteś stronniczy i odkąd pamiętam na forum, patrzysz na ten zespół zupełnie bezkrytycznie :-)
I wcale nie chodzi o poprawność polityczną, bo każdy chyba chce, żeby kierowcy byli ludźmi z emocjami, a nie robotami, tak samo chcemy żeby było z zespołami, ale to co robi Abiteboul to jest zwyczajna nagonka - bezsensowna, bo już zupełnie po fakcie.
Ciekawe czemu w okresie współpracy na linii Renault-Red Bull, ci pierwsi milczeli i nie odpowiadali na krytykę Red Bulla (moim zdaniem uzasadnioną, bo jako klient płacący duże pieniądze mieli prawo wymagać aby produkt spełniał jakieś standardy jakościowe).
Argumentum ad personam z Twojej strony nie jest fair, ponieważ ja nie miałem zamiaru i nigdzie nie napisałem niczego w rodzaju "@rno2 Ciężko się z Tobą dyskutować o Red Bullu, ponieważ jesteś stronniczy i odkąd pamiętam na forum, patrzysz na ten zespół zupełnie bezkrytycznie :-)" oraz w gruncie rzeczy nie jest prawdziwy, ponieważ nie jestem fanem Renault i bynajmniej nic takiego nie wynika z moich wpisów w tym miejscu. Proszę o rozmowę na poziomie.
"Abiteboul to jest zwyczajna nagonka - bezsensowna, bo już zupełnie po fakcie."
To nie jest nagonka, tylko wojenka. Dwustronna. Red Bull zawsze miał narracje z gatunku "Renault to g*no", natomiast zakres tych egzotycznych relacji o który mówimy dotyczy rzecz jasna ostatnich miesięcy począwszy od sformalizowania związku Red Bulla z Hondą. Co się wtedy stało? Ano stało się to, że dotychczasowa narracja RB, została wzbogacona o komponent "Renault to g*no przy Hondzie" na co Renault zaczęło odpowiadać.
Biedny, dobrotliwy Red Bull, pełen miłości i niechęci do publicznych przepychanek, tłamszony przez nagonkę ze strony Renault... no nie, to nie jest prawda rno2 i doskonale o tym wiesz. RB był bardzo płodny w tej wojence w grudniu i nawet już styczniu.
> STR dalej może być platformą badawczą i w 2019 mogą zużyć 9 jednostek.
@paymey852 a nie jest przypadkiem tak, że od zeszłego sezonu czy coś wszyscy klienci musza jednoczesnie dostawać tą samą specyfikację silników?
Ja wiem @SirKamil że moja osoba to idealna wymówka żeby nie odnieść się do udowodnionego ci kłamstwa, bo nie będziesz dyskutował na tym poziomie, ale żeby dalej brnąć w swoje bajeczki o przerzucaniu kamyczków to jednak godne podziwu samozaparcie.
No ale niestety, ostatnia wypowiedź Cyryla nie była sprowokowana niczym ze strony RedBulla jak to usilnie chcesz przekonać swoim pięknosłowiem, ale to niestety nie buduje prawdziwości tego o czym piszesz, choć to ładne pozory.
Trochę to jednak dziwne, bo z jednej strony Renault przyjmuje taktykę zniżania się do poziomu RedBulla i odpowiadania na utarczki, zamiast przyjąć tak elokwentną strategię jak Twoja nie wdawania się w dyskusję poniżej poziomu. Można, no niby można, tylko trzeba chcieć. Widać w Renault po prostu nikt nie chce wobec RB.
rno2, 29.01.2019 13:35 | | |
Proponuję już nie roztrząsać tematu. W Australii zobaczymy kto będzie lepszy i kto miał rację krytykując drugą stronę :-)
@benethor
Teoretycznie wszystkie zespoły obsługiwane przez producenta powinny dostawać identyczną specyfikację, ale dopuszczalne jest dostarczanie starszej. Tu akurat mieliśmy przypadek kiedy zespół fabryczny korzystał ze starszej a klient z nowszej :)
Mam szczerą nadzieję, że nikt nie będzie miał racji, ponieważ tak Honda jak i Renault dobiją wreszcie do poziomu najlepszych producentów silników, co być może pozwoli RB na stanie się pełnoetatowym pretendentem do tytułu a Renault istotnie zbliżyć się do czołówki.
@benethor
Producent chcąc wprowadzić poprawki musi je zapewnić wszystkim w tym samym terminie ale nie ma obowiązku korzystania z nich obowiązkowo na zasadzie "albo wszyscy albo nikt". Renault w 2018 wprowadziło wersje "C" a sama nie korzystała.
Renault jest obsr...ne bo jak Honda ich wyprzedzi to otrzymają łatkę największych przegranych ery hybrydowej.
Tak wgl to Renault od początku lutego ma zacząć testować silniki w na najnowocześniejszym stanowisku, które ma odzwierciedlać sytuację w bolidzie dzięki czemu będzie można wyłapać więcej wad przed włożeniem do bolidu,
@rno2 czytajac co mowi Cyril to nie chodzi o to kto bedzie gdzie na starcie do GP Australii tylko kto nie dojedzie do mety czy tez bedzie startowal z konca stawki w np Barcelonie bo silnik trzeba bylo wymienic :)
|