F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

15.04.2024

Gunther Steiner łączony z przejęciem zespołu RB

Sainz podpisał kontrakt na starty w Mercedesie?

12.04.2024

Horner: Ricciardo odbije się po nieudanym starcie sezonu

Formuła 1 potwierdziła kalendarz na sezon 2025

Watanabe: Honda nie wetowała nowego kontraktu Astona z Alonso

Sainz: Nadal nie wiem dla kogo będę startował w sezonie 2025

Sanchez zostanie dyrektorem technicznym Alpine?

11.04.2024

Alonso: Perspektywa współpracy z Hondą działa na mnie motywująco

Lista startowa na sezon 2025

Alonso: Starty dla Astona są moim życiowym projektem

Fernando Alonso pozostanie kierowcą Astona do 2026 roku

10.04.2024

Andretti dokonał oficjalnego otwarcia europejskiej siedziby

Bayer: Tsunoda mentalnie jest w tym roku na innym poziomie

Autosport: Plan aktywnej aerodynamiki będzie wymagał zmian

Autosport: Renault rozważa sprzedaż zespołu Alpine

Plan spalony na panewce - powrót Vettela z emerytury

08.04.2024

Alpine liczy się z utratą Ocona i Gasly'ego po sezonie 2024

GP Korei Południowej powróci do kalendarza?

Autosport: Aston oferuje Sainzowi posadę u boku Lance'a Strolla

07.04.2024

Norris: Byliśmy z góry skazani na porażkę w walce z Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Williams: Nie było problemów z dostawcami i budżetem

Brytyjka dodaje, że nie spodziewa się ogromnych postępów przed startem sezonu.
Nataniel Piórkowski, 27 lutego 2019, wyświetlenia: 2091<< | lista | T- | T+ | >>

Williams dał jasno do zrozumienia, że debiut bolidu FW42 nie został odłożony w czasie ze względu na opóźnienia po stronie zewnętrznych dostawców lub problemy finansowe zespołu.

Zespół dokładnie analizuje przyczyny, które stały za tym, iż najnowsza konstrukcja wyjechała na tor dopiero trzeciego dnia zimowych zajęć. Wiceszefowa stajni – Claire Willias stanowczo zdementowała jednak dwie główne teorie przewijające się w mediach i wśród fanów Formuły 1.

„Pojawiło się wiele historii na temat tego, co mogło stać za opóźnieniem. Czytałam doniesienia o tym, że były problemy z zewnętrznymi dostawcami. To nieprawda. Albo, że znajdowaliśmy się w trudnej sytuacji finansowej i to ona odcisnęła swoje piętno na budowie bolidu. Nie, tak nie było”.

„Czasem przyjmujemy za pewnik, że po prostu będziemy mieć jeden bolid na testy, a dwa na wyścig. Pamiętajmy, że Williams wciąż zupełnie samodzielnie projektuje i buduje bolidy. Mowa o 22 tysiącach części, które trzeba zaprojektować, które trzeba wyprodukować, które trzeba zmontować, które trzeba poddać testom zderzeniowym i tak dalej i tak dalej. To ogrom pracy. Z kilku powodów nam się nie udało”.

„W przeszłości widzieliśmy takie sytuacje. Nie pozostaje nam nic innego, jak zagwarantować, że w przyszłości nie dojdzie do powtórki. Nie chcemy tego. Do pewnego stopnia ograniczyło to nasz program testów. Oczywiście staramy się nadrobić stracony czas. Mam nadzieję, że w Australii lub prawdopodobnie w kolejnych wyścigach, zapomnimy o wszystkim i będziemy szli naprzód, a w przyszłym roku w Barcelonie samochód wyjedzie na tor pierwszego poranka testów o dziewiątej rano” – podkreśliła.

Williams zwróciła także uwagę na późne zmiany w przepisach. „Dość późno wydano kilka dyrektyw technicznych. To nie pomogło. Szczególnie zespołowi taki jak nasz. Nie mamy dodatkowego budżetu i zasobów, aby przerzucić je na inny obszar prac, gdy późno dowiadujemy się o pewnych zmianach”.

„Mieliśmy napięty grafik i prowadziliśmy surową kontrolę budżetu, dzięki któremu mogliśmy zrealizować nasze cele. Gdy dowiadujesz się o czymś w ostatniej chwili, to musisz wydysponować dodatkowe zasoby, albo wykonać zwrot, który umożliwi dostosowanie się do tych zmian. Było kilka incydentów tego typu. Nie można niczego przewidzieć, ale z całą pewnością trzeba mieć plan na wypadek takich zdarzeń losowych. To kolejna rzecz, jaką musimy mieć na uwadze przygotowując się do sezonu 2020”.

Brytyjka dodała, że jest zbyt wcześnie aby sugerować, że jej zespół jest nadal najwolniejszym w stawce. Przyznała jednak, że nie spodziewa się olbrzymich zmian w porównaniu do sezonu 2018. „Nie chcemy być znowu na końcu stawki, ale zawsze powtarzałam, mówiłam o tym w ubiegłym tygodniu – to podróż, ścieżka. Inne zespoły mogły wykonać lepszą pracę. Nie poddajemy się. Chcemy podnieść się po ubiegłym sezonie i opuścić miejsce, jakie może obecnie zajmujemy podczas tych testów”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.01.2021  Williams: Gdybym miała więcej czasu i pieniędzy, uratowałabym zespół
17.09.2020  Williams: Wycofanie się ROKiT wymusiło sprzedaż zespołu
05.09.2020  Williams: Dorilton proponowało mi dalsze kierowanie zespołem
04.09.2020  R. Schumacher: Odejście rodziny Williams będzie najlepsze dla zespołu
04.09.2020  Russell: Odejście rodziny Williams jest smutnym momentem
Tagi:
Williams C.
Williams

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 28.02.2019 06:36[!]
Opoznienie nie ma wielkiego wplywu na sezon. Claire zapewnia, ze juz podczas GP Monaco Williamsy beda krecic okrazenie kilka sekund lepsze od czolowki w GP Australii :D
Ona sie slyszy? Dostawcy nie problem, budzet nie problem. Pozne informacje, nie reagujemy bo nie mamy budzetu. Maslo maslane. Ona nawet klamac nie potrafi, a co dopiero prowadzic zespol F1. :/
Jak chcecie, zeby sytuacja sie nie powtorzyla to Paddy OUT! I czas na zmiane szefowej...
teambuktu, 28.02.2019 09:17[!]
@marios76 chyba trochę histeryzujesz :) powstrzymałbym się jeszcze ze zwalnianiem kogokolwiek. szczególnie, że nie bardzo wiemy kto jest winny aktualnej sytuacji. a najprawdopodobniej to nie jest tak, że przez jedną osobę albo nawet pięć konkretnych im nie idzie.
marios76, 01.03.2019 07:12[!]
@teambuktu No tak, Paddy powiedzial ze w czolowych ekipach jest stabilizacja i wyniki, bo sie nikogo nie zwalnia. Zeszly sezon do bani, ten zaczyna sie jeszcze gorzej... Ale najwazniejsze nic nie zmieniac. Za taka stabilizacje, to ja dziekuje gdziekolwiek. Cudow sie nie spodziewam, i to nie histeria- tak widze fakty. Nieco szkoda. Rozumiem tez, ze Claire mowi, ze problemow nie bylo... bo ich nigdzie nie bylo, a szukanie lekko mowiac jest nie na miejscu. Teraz wystarczy poczekac, az Russel i Kubica wyjada crapami na GP Australii, przejada beznadziejny sezon, a Paddy Lowe zostanie w zespole na kolejny mierny sezon, bo najwazniejsza jest stailizacja. :D
Takiego Williamsa chcesz w stawce?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca