F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Hulkenberg wycofał się z wyścigu z powodu problemu z MGU-K

Według Renault zawiodło oprogramowanie kontrolujące pracę generatora.
Nataniel Piórkowski, 14 kwietnia 2019, wyświetlenia: 2539<< | lista | T- | T+ | >>

Nico Hulkenberg musiał wycofać się z wyścigu o Grand Prix Chin z powodu problemu związanego z pracą nowej specyfikacji MGU-K Renault.

Inżynierowie w Viry zostali zmuszeni do przygotowania nowej wersji generatora po awarii, jaka zakończyła udział Carlosa Sainza w rywalizacji o Grand Prix Australii. Została ona wprowadzona do użytku podczas wyścigowego weekendu w Szanghaju i znalazła się w bolidach Hulkenberga, Daniela Ricciardo oraz Lando Norrisa.

„Jest zbyt wcześnie, aby powiedzieć, co dokładnie się stało. W Melbourne doszło do awarii. Musieliśmy szybko zareagować przygotowując tylko jeden element jednostki napędowej na potrzeby Carlosa” – wyjaśniał dyrektor zarządzający Renault w F1, Cyril Abiteboul.

„Chcąc przygotować kolejne części dział produkcji musiał ostro się napracować. Trzeba było przyspieszyć niektóre procesy i wcześniej zatwierdzić pewne zmiany. Z tego powodu nie mieliśmy wystarczająco dużo czasu, aby wszystko odpowiednio przygotować. To nie jest usprawiedliwienie. To fakt”.

„Pozostałe bolidy używające nowego elementu pracowały bez zarzutu. Zmodyfikowany element pokonał 500 kilometrów na hamowni. Z jakiegoś powodu aktywowany został tryb, który uruchomił coś w oprogramowaniu”.

Abiteboul dodał, że problem może zostać rozwiązany bez konieczności przygotowywania kolejnej specyfikacji MGU-K. „Sądzimy, że sam komponent wykorzystywany w bolidzie Nico nie uległ uszkodzeniu. Naszym zdaniem jest to problem z oprogramowaniem”.

„Musimy wprowadzić pewne zmiany, aby rozwiązać problem, który wpłynął na pracę sprzętu. Mieliśmy nadzieję, że uda nam się z tym uporać jeszcze w trakcie wyścigu. Nie mówimy o zdalnej kontroli. Sugerowaliśmy Nico różne zmiany, ale wiadomo, że nie mógł dokonać restartu całego bolidu”.

„To było konieczne. Gdybyście chcieli się teraz przejechać tym bolidem, to nie ma żadnych przeszkód. Pracuje jak należy. Był to typowy błąd oprogramowania. Gdy coś się zacina, potrzebny jest reset. Liczyliśmy, że uda nam się wykonać go na torze, ale niestety nie było to możliwe”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.03.2024  Jordan: Renault mogło już zadecydować o wycofaniu się z F1
07.03.2024  Famin: Wiemy, że nasza obecna forma jest nieackeptowalna
19.01.2024  Famin: Renault pozostaje gotowe na wznowienie rozmów z Andrettim
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
30.11.2023  Alpine otwarte na współpracę z Andrettim
Tagi:
Renault
Hulkenberg N.
Abiteboul C.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca