F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.04.2024

Leclerc: Sainz przekroczył granicę broniąc pozycji

GP Chin: wyniki sprintu

Verstappen zwycięzcą pierwszego sprintu sezonu

19.04.2024

Ricciardo: czternaste pole nie jest złe

Verstappen: W SQ3 czułem się tak, jakbym jechał po lodzie

Norris: dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu

Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa

Hamilton: Bolid ożył w deszczowych warunkach

GP Chin: wyniki kwalifikacji do sprintu

Lando Norris wygrywa kwalifikacje do sprintu

Stroll najszybszy w jedynym treningu w Chinach

18.04.2024

AMuS: Mercedes oferował Alonso roczną umowę z opcją

Antonelli ukończył pierwszy prywatny test z Mercedesem

Ricciardo: Nowe podwozie na GP Chin zapewni mi spokojną głowę

Sainz: Moje najlepsze opcje na sezon 2025 pozostają otwarte

Alonso: Stroll jest bardziej wrażliwy na niedoskonałości AMR24

Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024

Marko: Audi oferuje Sainzowi pieniądze poza zasięgiem Red Bulla

17.04.2024

F1 Racing Confidential - książka o kulisach Formuły 1

AMuS: Newey w ostatnim czasie złożył wizytę we Włoszech

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Ferrari, Mercedes i Renault udostępnią bolidy do testów nowych opon

Mniejsze zespoły nie są póki co zainteresowane udziałem w programie rozwojowym Pirelli.
Nataniel Piórkowski, 23 kwietnia 2019, wyświetlenia: 828<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Trzy zespoły są gotowe udostępnić Pirelli swoje bolidy z sezonu 2018, aby włoski producent mógł rozpocząć realizację programu testów niskoprofilowych opon.

Od 2021 roku Formuła 1 ma przejść z 13-calowych na 18-calowe koła. Pirelli pragnie jak najlepiej przygotować się do tej zmiany i zabiega o możliwość zorganizowania testów rozwojowych na torze.

„Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem, pierwsze zajęcia z wykorzystaniem nowych opon odbędą się w połowie września” – powiedział szef działu sportów motorowych Pirelli, Mario Isola.

Według ustaleń magazynu Auto Motor und Sport gotowość udostępnienia swych bolidów z 2018 roku zadeklarowały trzy zespoły: Ferrari, Mercedes i Renault. Red Bull nie spełnia wymagań Pirelli, gdyż po sezonie 2018 zmienił dostawcę jednostek napędowych. „Bardzo ważne jest dla nas zebranie reprezentatywnych danych” – zaznaczył Isola.

Włoch dodał, że do udziału w testach zaproszone są także mniejsze stajnie.

Menedżer jednej z ekip ze środka stawki stwierdził jednak: „W trakcie pierwszych testów chodzi tylko i wyłącznie o podstawowe badania. Nie możemy pozwolić sobie na przeznaczenie środków na ten cel”.

Pirelli ma jednak nadzieję, że grono partnerów testowych ulegnie powiększeniu. „Liczymy na współpracę z siedmioma zespołami” – podsumował Isola.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
14.03.2024  Mieszanki ogumienia na wyścigi sezonu 2024
18.11.2023  Russell: Pierwsze okrążenia będą katastrofą
17.11.2023  Russell nie wyklucza nawet czterech pit stopów w GP Las Vegas
19.10.2023  Isola odpiera zastrzeżenia Verstappena
Tagi:
Pirelli
Testy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca