F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

W sezonie 2020 kwalifikacje nie będą podzielone na cztery bloki

Przepisy sportowe opublikowane przez FIA zachowują format z Q1, Q2 i Q3.
Nataniel Piórkowski, 1 maja 2019, wyświetlenia: 2015<< | lista | T- | T+ | >>

Pomysł podzielenia kwalifikacji na cztery części nie zyskał poparcia i nie został uwzględniony w przepisach sportowych Formuły 1 na sezon 2020.

Propozycja zakładała, aby od nadchodzącej kampanii w Q1 , Q2 i Q3 odpadało po czterech kierowców. W trwającym dziesięć minut czwartym bloku czasówki o pole position miała rywalizować ósemka najszybszych zawodników.

W przepisach sportowych opublikowanych we wtorek wieczorem przez FIA, zawarty jest jednak dotychczasowy system z podziałem kwalifikacji na trzy bloki.

Szefowie zespołów i kierowcy prezentowali sprzeczne opinie na temat pomysłu Q4 argumentując, że obecny format czasówki sprawdza się od wielu lat i cieszy się przychylnością kibiców.

Władze sportu poprosiły ekipy o przeprowadzenie symulacji, które wykazały, iż zawodnicy ze środka stawki postawieni zostaliby w niekorzystnej sytuacji, gdyż w celu dostania się do finałowej części sesji musieliby zużyć cały przydział miękkich opon. Pirelli argumentowało z kolei, że dostarczanie dodatkowych kompletów ogumienia doprowadziłoby do zwiększenia kosztów o około milion dolarów.

Liberty Media podkreślało, że celem wprowadzenia Q4 jest zwiększenie emocji towarzyszących kwalifikacjom. Czwarty segment czasówki zapewniłby także niektórym nadawcom telewizyjnym okazję do wprowadzenia do transmisji dodatkowej przerwy reklamowej.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.03.2024  F1 pozostanie na 18-calowych felgach
19.02.2024  Alonso: Zimowe testy powinny być dłuższe
16.02.2024  Brown: Relacje Red Bulla z RB są niepokojące
05.02.2024  Komisja F1 przyjęła nowy harmonogram Grand Prix ze sprintem
11.01.2024  Szafnauer: Zespoły złamały dżentelmeńską umowę
Tagi:
Przepisy
FIA
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca