|
|
|
|
|
|
Russell: Zandvoort powinien zachować żwirowe pobocza |
Według kierowcy Williamsa potencjalna arena GP Holandii to obiekt z charakterem. |
|
•Nataniel Piórkowski, 10 maja 2019, wyświetlenia: 1148 | << | lista | T- | T+ | >> |
|
Tor Zandvoort powinien zachować żwirowe strefy wyjazdowe pomimo dołączenia do kalendarza F1 – uważa George Russell.
Jest już niemal w stu procentach pewne, że położony w pobliżu Amsterdamu obiekt pojawi się w przyszłorocznym grafiku eliminacji królowej sportów motorowych.
Russell, który ścigał się na tym torze w 2016 roku, gdy rywalizował w Formule 3, ma nadzieję, że charakter toru nie zostanie zniszczony asfaltowymi strefami wyjazdowymi.
„Zandvoort znajduje się chyba w piątce najbardziej lubianych przeze mnie torów. Myślę, że to naprawdę niesamowity obiekt, ma swój niepowtarzalny charakter”.
„Bezpieczeństwo jest obecnie bardzo ważną kwestią w Formule 1, ale mam nadzieję, że żwirowe pułapki w dwóch szybkich zakrętach nie zostaną usunięte. To właśnie to sprawia, że ten tor jest tak onieśmielający i wspaniały w jeździe”.
Pierre Gasly z Red Bulla nie krył podekscytowania potencjalnym powrotem serii Grand Prix na Zandvoort. „Jeśli do tego dojdzie, to będzie to coś bardzo ekscytującego. To naprawdę wąski tor. Byłem tam tylko raz, ale jazda po nim stanowi duże wyzwanie. Wypuszczenie tam bolidów F1 byłoby całkiem fajne i ekscytujące”.
|
| |
|
|
| |
|
|
F1WM.pl • Aktualności, Newsy i wyniki w WAP Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
|
|
Baza danych F1 • Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon Robert Kubica • Aktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW Inne serie • Auto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
|
| | |
|
|
| • ISSN 2080-4628 • Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym • Istnieje od 1999 roku • Wszelkie prawa zastrzeżone |
|
|
|
• • • |
| |
|