F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.08.2019

Turun Sanomat: Mercedes potwierdzi Bottasa przed GP Belgii

23.08.2019

Panthera zainteresowana dołączeniem do stawki F1 od 2021 roku

GP Brazylii jednak w Sao Paulo?

Magnussen: Nie mam nic przeciwko Hulkenbergowi

RMC Sport: Umowa Ocona z Renault nie została jeszcze podpisana

Producenci proponują zamrożenie rozwoju jednostek od 2021 roku

Bottas: Pozostanę w Formule 1 w 2020 roku

Marko: Problemy Gasly'ego były na płaszczyźnie mentalnej

Perez: F1 powinna być tak konkurencyjna jak w 2012 roku

F1 zaprezentowała zdjęcia z prac nad bolidem na sezon 2021

22.08.2019

McLaren: Zespoły zbyt mocno krytykują opony

21.08.2019

Juan Manuel Correa przetestuje Saubera C32

20.08.2019

Vasseur: Alfa Romeo drastycznie się poprawia

W pogoni za rekordami i legendą F1 - Lewis Hamilton

19.08.2019

Honda: Decyzja o karach bardzo skomplikowana

Russell: Hejt fanów Kubicy może być bolesny

18.08.2019

Norris: Skala operacji w McLarenie jest szalona

Honda: Podium Kwiata było nagrodą dla Toro Rosso

17.08.2019

Binotto: Nie ma sensu wstrzymywać rozwój SF90

Wywiad na wakacje: Daniił Kwiat

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ferrari będzie walczyć o utrzymanie prawa weta po sezonie 2020

Zdaniem Mattii Binotto chroni ono nie tylko Scuderię, ale także pozostałe zespoły.
Nataniel Piórkowski, 12 maja 2019, wyświetlenia: 565<< | lista | T- | T+ | >>

Szef Ferrari – Mattia Binotto ma nadzieję, że po zmianie przepisów w 2021 roku jego zespół utrzyma prawo wetowania propozycji zmian w przepisach Formuły 1.

Temat weta Ferrari jest jednym z najbardziej kontrowersyjnych elementów obecnych regulacji serii Grand Prix. W ostatnich latach włoski zespół nie korzysta z niego zbyt aktywnie. Wiadomo, że w 2015 roku Scuderia użyła go w debacie na temat wprowadzenia zapisu regulującego cenę dostaw jednostek napędowych dla zespołów klienckich.

Prezes FIA – Jean Todt, który w przeszłości sam szefował stajni z Maranello, potwierdził pewien czas temu, że przywilej weta zostanie omówiony podczas negocjowania przepisów, jakie mają wejść w życie od sezonu 2021.

Pytany o to, czy Ferrari jest gotowe zrezygnować z możliwości, jakie daje weto, Binotto odparł: „Nie, z całą pewnością prawo weta jest dla Ferrari czymś ważnym. Myślę, że ma ono także duże znaczenie dla całej Formuły 1, ponieważ w pewnym sensie chroni nie tylko nas, ale także wszystkie zespoły przed decyzjami, które mogłyby stać w sprzeczności z duchem lub interesem poszczególnych stajni”.

„Zaczynamy rozmowy z FIA i Formułą 1. Wydaje mi się, że dobrze radzimy sobie w tym zakresie i mam nadzieję, że utrzymamy niezmienne prawa” – zaznaczył.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.08.2019  Binotto: Nie ma sensu wstrzymywać rozwój SF90
15.08.2019  Ferrari: Powinniśmy byli skupić się na aerodynamice
04.08.2019  Simone Resta rozpocznie pracę dla Ferrari 1 listopada tego roku
01.08.2019  Vasseur: Leclerc radzi sobie lepiej w tym roku od Vettela
28.07.2019  Binotto: Jesteśmy rozczarowani i źli z powodu dwóch awarii
Tagi:
Ferrari
Binotto M.
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca