F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.05.2019

Hamilton: Gdyby nie Lauda, to miałbym teraz na koncie tylko jeden tytuł

Jeden pit stop najszybszą strategią na Grand Prix Monako

Hamilton: Mercedes nigdy nie podjąłby takiego ryzyka jak Ferrari

Magnussen: Mieliśmy szansę, aby pokonać Vettela

Binotto wyjaśnił, dlaczego Leclerc nie wyjechał na dodatkowe kółko

Massa zaskoczony decyzją o przeniesieniu GP Brazylii do Rio

25.05.2019

Verstappen: Nasza realna strata do Mercedesa jest mniejsza niż 0,5s

Kubica zadowolony po czasówce w Monte Carlo

Gasly ukarany przesunięciem o 3 pozycje na starcie

Anthoine Hubert o włos wygrywa sprint F2 w Monako

Giovinazzi ukarany cofnięciem o 3 pozycje na starcie GP Monako

Vettel: Wciąż mamy problemy z pracą opon

Hamilton: Musiałem się napracować, aby zdobyć pole position

Leclerc kwestionował taktykę Ferrari na końcówkę Q1

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Lewis Hamilton zdobył pole position do wyścigu w Monako

Leclerc z reprymendą za złamanie przepisów o wirtualnej neutralizacji

Renault przygotowuje duże poprawki na GP Francji

Leclerc najszybszy w trzecim treningu przed GP Monako

De Vries wygrywa główny wyścig F2 w Monako

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Ferrari będzie walczyć o utrzymanie prawa weta po sezonie 2020

Zdaniem Mattii Binotto chroni ono nie tylko Scuderię, ale także pozostałe zespoły.
Nataniel Piórkowski, 12 maja 2019, wyświetlenia: 545<< | lista | T- | T+ | >>

Szef Ferrari – Mattia Binotto ma nadzieję, że po zmianie przepisów w 2021 roku jego zespół utrzyma prawo wetowania propozycji zmian w przepisach Formuły 1.

Temat weta Ferrari jest jednym z najbardziej kontrowersyjnych elementów obecnych regulacji serii Grand Prix. W ostatnich latach włoski zespół nie korzysta z niego zbyt aktywnie. Wiadomo, że w 2015 roku Scuderia użyła go w debacie na temat wprowadzenia zapisu regulującego cenę dostaw jednostek napędowych dla zespołów klienckich.

Prezes FIA – Jean Todt, który w przeszłości sam szefował stajni z Maranello, potwierdził pewien czas temu, że przywilej weta zostanie omówiony podczas negocjowania przepisów, jakie mają wejść w życie od sezonu 2021.

Pytany o to, czy Ferrari jest gotowe zrezygnować z możliwości, jakie daje weto, Binotto odparł: „Nie, z całą pewnością prawo weta jest dla Ferrari czymś ważnym. Myślę, że ma ono także duże znaczenie dla całej Formuły 1, ponieważ w pewnym sensie chroni nie tylko nas, ale także wszystkie zespoły przed decyzjami, które mogłyby stać w sprzeczności z duchem lub interesem poszczególnych stajni”.

„Zaczynamy rozmowy z FIA i Formułą 1. Wydaje mi się, że dobrze radzimy sobie w tym zakresie i mam nadzieję, że utrzymamy niezmienne prawa” – zaznaczył.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.05.2019  Hamilton: Mercedes nigdy nie podjąłby takiego ryzyka jak Ferrari
26.05.2019  Binotto wyjaśnił, dlaczego Leclerc nie wyjechał na dodatkowe kółko
25.05.2019  Leclerc kwestionował taktykę Ferrari na końcówkę Q1
25.05.2019  Binotto nie wyklucza powrotu Simone Resty do Ferrari
24.05.2019  Webber: Ferrari powinno wkrótce skupić się na sezonie 2020
Tagi:
Ferrari
Binotto M.
Przepisy

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca