F1 2019Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.07.2019

Jan Monchaux zostanie nowym dyrektorem technicznym Alfy Romeo

Binotto: Możemy być rozczarowani naszą formą z Silverstone

Symonds: Opony o wysokim poziomie degradacji nie sprawdziły się

Ujawniono plany przepisów technicznych na sezon 2021

Bottas: Zasługuję na pozostanie w Mercedesie

16.07.2019

Rich Energy zmieniło nazwę na Lightning Volt

UOL: Sergio Sette Camara podjął się rozmów z Williamsem

Potwierdzono selekcję opon na Grand Prix Niemiec

Hamilton: F1 powinna przyłożyć większa uwagę do wyboru torów

Honda pracuje nad czwartą ewolucją silnika

Włoska prasa zawiedziona Vettelem

15.07.2019

Williams skorzysta z etatowych kierowców podczas testów z Pirelli

Tanabe: Zrezygnowaliśmy z postoju Albona po awarii jednostki

R. Schumacher: Vettel musi uważać, by nie stracić statusu lidera

Wolff: Bottas wykonał krok w stronę nowego kontraktu

Todt: Formuła 1 powinna zrezygnować z systemu anti-stall

14.07.2019

Steiner: Nasi kierowcy pogłębili dołek, w którym się znajdujemy

Punkty karne (stan po GP Wielkiej Brytanii)

Leclerc: Walka z Verstappenem dała mi wielką frajdę

Hamilton: Gdybym nie walczył z Bottasem, pojechałbym agresywniej

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Steiner przestrzega F1 przed wpadnięciem w pułapkę standaryzacji

Z kolei Fred Vasseur zwraca uwagę na uciekający czas i rosnące koszty dostosowania bolidów.
Nataniel Piórkowski, 14 maja 2019, wyświetlenia: 993<< | lista | T- | T+ | >>

Guenther Steiner obawia się, że Formuła 1 może wpaść w pułapkę standaryzacji, która doprowadzi do zniszczenia jej tradycyjnego DNA.

W ostatnich tygodniach FIA ogłosiła przetargi, mające wyłonić dostawcę standardowych skrzyń biegów, układów hamulcowych oraz felg. Umowy ze zwycięzcami procedur będą obowiązywać od sezonu 2021, w którym dojdzie do wprowadzenia zupełnie nowych przepisów technicznych.

Szef Haasa – Guenther Steiner przestrzega jednak przed traktowaniem standaryzacji jako remedium na problemy F1. „Standaryzacja... Po pierwsze nie uzgodniliśmy jeszcze jak wiele elementów będziemy standaryzować. Wydaje mi się więc, że wybiegamy trochę przed szereg mówiąc, że cokolwiek zostało już ustalone w kontekście sezonu 2021. Nie wiem, czy ktokolwiek podpisał w tej sprawie jakieś porozumienia. Wiele firm wyraża swoje zainteresowanie, bo w ostatnim czasie ogłoszono różne przetargi”.

„Efekty standaryzacji mogą być różne. Czasem niektóre części po prostu spełniają swoje zadanie, pracują. Są jednak części, które są takie same, a niektóre zespoły potrafią wykorzystywać je lepiej od innych”.

„Dla mnie najważniejsze jest to, aby Formuła 1 zachowała swoje DNA, a DNA Formuły 1 rozwija się w kierunku... Wiecie, to jedyny sport motorowy, w którym istnieje wolność technologiczna. Idąc w kierunku standaryzacji wchodzimy na grząski grunt. Musimy być bardzo ostrożni, aby nie wpaść w tę pułapkę i nie skończyć z takimi samymi bolidami”.

„Wielu ludzi jest zainteresowanych naszą technologią i to dlatego oglądają Formułę 1. Nie wiem. Po pierwsze musimy zobaczyć jak ma wyglądać cały proces i zasady standaryzacji. Dopiero wtedy będę mógł powiedzieć coś więcej”.

Szef Alfy Romeo – Fred Vasseur dodał: „Piętnaście lat temu Formuła 1 była w stanie uporać się ze standaryzacją ECU. Moim zdaniem możemy poradzić sobie z ujednoliceniem hamulców i obręczy kół. Dla mnie największym problemem jest czas. Niedługo wszystko powinno być już ustalone. Potrzebujemy szczegółów w zakresie aspektów technicznych. Jeśli będziemy musieli działać w pośpiechu, to doprowadzi to tylko do wzrostu wydatków”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.07.2019  Symonds: Opony o wysokim poziomie degradacji nie sprawdziły się
17.07.2019  Ujawniono plany przepisów technicznych na sezon 2021
15.07.2019  Todt: Formuła 1 powinna zrezygnować z systemu anti-stall
14.07.2019  Seidl: F1 musi wprowadzić limity budżetowe
13.07.2019  Vettel: Przepisy na sezon 2021 są kluczowe dla mojej przyszłości
Tagi:
Przepisy
Steiner G.
Vasseur F.
F1 ogólnie

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca