F1 2020Austria Wielka Brytania Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

31.05.2020

F1 zagłosuje w tym tygodniu nad wyścigami kwalifikacyjnymi

30.05.2020

Robert Kubica w Ferrari - jak bardzo było blisko?

Austriacki rząd gotów ogłosić decyzję w sprawie Grand Prix

Wehrlein: Powrót do środka stawki w Formule 1 mnie nie interesuje

Leclerc: Tęsknię za prawdziwymi wyścigami

29.05.2020

Williams planuje prezentację nowego malowania przed GP Austrii

Daimler: Mamy wyraźny zamiar pozostać z Mercedesem w F1

Williams: Sprzedaż zespołu może oznaczać koniec naszej historii w F1

Renault potwierdza utrzymanie fabrycznego zespołu w Formule 1

Williams potwierdza rozpoczęcie procesu sprzedaży zespołu

28.05.2020

Auto Bild: Wolff zrezygnuje z funkcji szefa Mercedesa po sezonie 2020

Ricciardo: Prowadziłem rozmowy z Ferrari ws. posady na sezon 2021

Stewart: Sezon bez GP Wielkiej Brytanii byłby katastrofą

Tegoroczna edycja GP Holandii została oficjalnie odwołana

Auto Hebdo: Mercedes chce zatrudnić Russella na sezon 2021

Steiner liczy na zwiększone zainteresowanie koncernów Formułą 1

Leclerc: Odejście Vettela nie da mi statusu kierowcy numer jeden

27.05.2020

WMSC zatwierdziła zmiany w F1 na sezony 2020-2023

Wyścigi w Wielkiej Brytanii mają odbyć się na początku sierpnia

Wurz: Kierowcy popierają organizację wyścigów bez publiczności

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Robert Kubica zmagał się w sobotę z nadsterownością

Po powrocie do ustawień z FP1 prowadzenie bolidu uległo wyraźnemu pogorszeniu.
Nataniel Piórkowski, 11 maja 2019, wyświetlenia: 4020<< | lista | T- | T+ | >>

Robert Kubica zmagał się w sobotę z nadsterownością bolidu, która niespodziewanie pojawiła się po powrocie do ustawień wykorzystywanych w trakcie pierwszego piątkowego treningu.

Polak zakończył Q1 na ostatnim miejscu, ale wyruszy do wyścigu z dziewiętnastego pola, ze względu na karę za wymianę skrzyni biegów, nałożoną na jego zespołowego partnera – Gerorge'a Russella.

Komentując swój występ w czasówce, kierowca Williamsa powiedział: „Pierwszy przejazd służył wyczuciu, bo brakowało mi kilometrów z trzeciego treningu. Drugi był w praktyce pierwszym ze świeżymi oponami. Był względnie dobry, niczym się nie wyróżniał od – powiedzmy – typowych ograniczeń”.

„W ostatnich zakrętach zostałem dość mocno spowolniony przez bolidy Ferrari. Później był trzeci przejazd, na którym straciłem kontrolę nad bolidem na dojeździe do czwartego zakrętu”.

Po wczorajszych zajęciach Polak wyrażał zadowolenie z przebiegu porannych jazd a jednocześnie narzekał na to, jak przebiegały popołudniowe przygotowania. Ze względu na rosnącą podsterowność Polak podjął wspólnie ze swoim zespołem decyzję o powrocie do ustawień z FP1. Okazało się jednak, że doprowadziły one do niekontrolowanego wzrostu nadsterowności, która utrudniła płynną jazdę.

„W pierwszym treningu odczucia były dobre. W drugim treningu testowaliśmy różne rzeczy, ale zacząłem odczuwać rosnącą podsterowność, więc wróciliśmy do ustawień z FP1”.

„Ogólnie bolid stał się bardzo nadsterowny. Nie spodziewaliśmy się tego. Próbowaliśmy zmieniać ustawienia i balans aerodynamiczny. Sądziłem, że nam to pomoże, ale nie pomogło, przynajmniej nie w wystarczającym stopniu” – wyjaśniał krakowianin podczas spotkania z dziennikarzami.

„Od dzisiejszego poranka odczucia i konsekwencja tempa nie były już jednak takie same. Jeśli wprowadzimy poprawkę na czas z pierwszego treningu, wynikającą z dużo gorszych warunków, jakie panowały wtedy na torze, to po pięciu okrążeniach uzyskałem tam lepszy czas niż dzisiaj w kwalifikacjach”.

Polak był dopytywany o różnice w zachowaniu bolidów, na jakie zwracał uwagę w trakcie poprzednich wyścigowych weekendów. „Jeśli chodzi o nowe podwozie, to nie poczułem żadnej różnicy. Nigdy nie mówiłem zresztą, że problem tkwi w podwoziu, nigdy nie sądziliśmy że tak jest”.

W kontekście problemów z hamulcami, Kubica potwierdził: „Optymalizacje i rozwiązania w zakresie hamulców, które tu ze sobą przywieźliśmy częściowo spisują się jak należy, częściowo nie”.

Reprezentant brytyjskiej stajni potwierdził, że w wyścigu nie będzie oceniał rozwiązań testowych, przygotowanych na ten weekend przez Williamsa. Niektóre z nich znajdą się w bolidzie Russella.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
30.05.2020  Robert Kubica w Ferrari - jak bardzo było blisko?
23.04.2020  Kubica: Verstappen nie zasługuje na reputację lekkomyślnego kierowcy
22.04.2020  Heidfeld: Kubica był najbardziej kompletnym partnerem z zespołu
24.03.2020  Kubica apeluje o pozostanie w domach
26.02.2020  Kubica: Alfa Romeo wciąż ma coś w zanadrzu
Tagi:
Kubica R.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca