F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

25.04.2024

RacingNews365: Hulkenberg zostanie kierowcą Audi

24.04.2024

Koncern HP nowym tytularnym sponsorem Ferrari

Vesti wciąż liczy na awans do Formuły 1 w 2025 roku

Ferrari wystartuje w okolicznościowym malowaniu podczas GP Miami

23.04.2024

Saward: Williams może wystąpić o warunkową licencję dla Antonelliego

Sport Business: Ferrari bliskie tytularnego sponsoringu HP

Krack broni Strolla po kolizji z Ricciardo

Tajlandia zainteresowana organizacją ulicznego GP

22.04.2024

Rosberg: Hulkenberg ma na stole umowę z Audi

Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach

Horner: Wolff nie powinien skupiać się na pozyskaniu Verstappena

W transferowym potrzasku, czyli o zakrętach życiowych Carlosa Sainza

21.04.2024

Alonso tłumaczy wybór miękkiej mieszanki w połowie wyścigu

Ricciardo ukarany za wyprzedzanie podczas neutralizacji

Hamilton: Nigdy przedtem nie odczuwałem takiej podsterowności

Mercedes pokłada nadzieję w poprawkach na GP Miami

Leclerc zawiedziony tempem Ferrari na twardych oponach

Verstappen: Bolid jechał jak po szynach

Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari

Stroll: Kolizja z nawrotu była wynikiem splotu zdarzeń

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Norris: Stroll pojechał jakbym zniknął z toru

Sędziowie podjęli decyzję o braku kary dla któregokolwiek zawodnika.
Łukasz Godula, 12 maja 2019, wyświetlenia: 1756<< | lista | T- | T+ | >>
Embed from Getty Images

Sędziowie Grand Prix Hiszpanii nie ukarali Lance'a Strolla ani Lando Norrisa za kolizję z dzisiejszego wyścigu. Norris określił zachowanie Strolla, jakby ten uznał, że McLaren „zniknął z toru”.

Stroll i Norris zderzyli się walcząc o 14. pozycję na 21 okrążeń do mety. Kraksa wyeliminowała obu zawodników z wyścigu i spowodowała wyjazd samochodu bezpieczeństwa.

Norris próbował wyprzedzić Strolla po zewnętrznej pierwszego zakrętu i jechał po lewej Strolla, jednak tego zaczął zjeżdżać w stronę McLarena, doprowadzając do kolizji. Sędziowie uznali, że kolizja nie wypełniła wszystkich znamion pełnej lub umyślnej winy zawodnika, przez co nikogo nie ukarali.

W oświadczeniu czytamy: „Kierowca z numerem 4 (Norris) stwierdził, że miał prawo oczekiwać miejsca w drugim zakręcie, podczas gdy kierowca z numerem 18 (Stroll) oświadczył, że był na linii wyścigowej w pierwszym zakręcie i musiał wejść w drugi zakręt pozostając na linii wyścigowej. Przyznał, że nie był świadomy położenia samochodu z numerem 4. Sędziowie uważają, że kierowca z numerem 4 mógł odpuścić atak w drugim zakręcie, jak również kierowca z numerem 18 powinien być świadomy, że samochód rywala znajduje się na wewnętrznej”.

Norris zapytany przed wizytą u sędziów, czy rozważał odpuszczenie ataku, odpowiedział: „Cóż, on wiedział, że tam jestem na wejściu w pierwszy zakręt. Nie wiem co myślał później. Ciągle byłem po zewnętrznej, miałem znaczną część mojego samochodu po jego boku w drugim zakręcie. Jednak gdy zaczął skręcać w lewo to powiedziałbym, że pomyślał, iż kompletnie odpuściłem, albo zniknąłem, albo nie wiem co jeszcze. W tym momencie wiedziałem już, że skręci i nie da mi wystarczająco miejsca. Próbowałem odpuścić i zrobić co się dało, ale nie miałem już na to czasu”.

Gdy zapytano Strolla o incydent, przekonywał, że nie było wystarczająco dużo miejsca w zakręcie, by zmieściły się tam dwa samochody. „Nie widziałem powtórki, więc muszę to sprawdzić, jednak nie było tam wystarczająco dużo miejsca” – powiedział Stroll przed udaniem się do sędziów. „Musiałem skręcić, więc to zrobiłem i nic więcej nie mogłem zrobić. Zahamowałem na wewnętrznej i skręciłem w pierwszy zakręt, a później w kolejny i niestety nie było tam miejsca na dwa samochody”.

Norris po incydencie przepraszał, jednak wyjaśnił, że zdecydowanie nie był to przeprosiny dla Strolla. „Jeśli kończę wyścig udziałem w kraksie, to ja jestem kierowcą, ja podejmuję decyzje” – wyjaśnił Norris. „Czy powinienem był ryzykować wyprzedzanie... Nie wiem. Po prostu jest mi przykro, ponieważ to ja prowadzę i zawiodłem zespół nie kończąc wyścigu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.04.2024  Norris: Nic nie wskazywało na taką zwyżkę formy w Chinach
21.04.2024  Norris: Założyłem się, że dojedziemy do mety 35 sekund za Ferrari
19.04.2024  Norris: Dałem z siebie wszystko na ostatnim okrążeniu
19.04.2024  Stella: Byliśmy gotowi walczyć o uwzględnienie czasu Norrisa
18.04.2024  Norris: McLarena stać na zwycięstwa w sezonie 2024
Tagi:
Stroll Lan.
Norris L.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca