F1 20241  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13 Włochy Rosja Singapur Japonia USA Meksyk Brazylia Australia Arabia Saudyjska Abu Zabi Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

28.03.2024

Steiner: Haas popełnił błąd obniżając oczekiwania na sezon 2024

Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem

Vasseur: Tytuł wśród konstruktorów celem Ferrari w 2024

Vowles pewien startu Sargeanta w Grand Prix Japonii

27.03.2024

Marko: Ricciardo nie otrzymał żadnego ultimatum

Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić

26.03.2024

F1-Insider: Horner prowadzi zaawansowane rozmowy z Alonso

New Zeland Herald: Ricciardo otrzymał ultimatum od RB do GP Chin

25.03.2024

Iwasa zastąpi Ricciardo w pierwszym treningu do GP Japonii

Bottas: Mogliśmy zdobyć punkty w Melbourne

Marko chwali Tsunodę po Grand Prix Australii

Vowles: Sargeantowi ciężko będzie odzyskać pewność siebie

24.03.2024

Perez: Sainz na pewno wygrałby dziś z Maksem w równej walce

Alonso rozczarowany karą za incydent z Russellem

Norris: Przegraliśmy walkę o drugie miejsce przez brak podcięcia

Alonso ukarany doliczeniem 20 sekund za niebezpieczną jazdę [Akt.]

Hamilton: To mój najgorszy początek sezonu w całej karierze

Piastri: Polecenie zespołu było całkowicie zasadne

Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii

Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6

Więcej wiadomości

  Archiwum 2019
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2024  |  2023  |  2022  |  2021
2020  |  2019  |  2018  |  2017
2016  |  2015  |  2014  |  2013
2012  |  2011  |  2010  |  2009
2008  |  2007  |  2006  |  2005
2004  |  2003  |  2002  |  2001
2000  |  1999

Wolff: Nasz bolid może mieć większy potencjał rozwojowy niż Ferrari

Mattia Binotto potwierdza, że obecna koncepcja konstrukcji SF90H może być nietrafiona.
Nataniel Piórkowski, 16 maja 2019, wyświetlenia: 1944<< | lista | T- | T+ | >>

Toto Wolff uważa, że projekt przygotowany na ten sezon przez Mercedesa może mieć większy potencjał rozwojowy niż konstrukcja Ferrari.

Szef Scuderii – Mattia Binotto przyznał po wyścigu w Barcelonie, że jego zespół mógł obrać zły kierunek projektując tegoroczny bolid SF90H.

„Notowaliśmy duże straty w każdym zakręcie, nie tylko w ostatnim sektorze. Byliśmy wolni we wszystkich wirażach. Zmagaliśmy się z dość dużą podsterownością. Tu nie chodzi tylko o docisk. To coś więcej. Coś, co musimy dobrze przeanalizować i zrozumieć”.

„Jakiekolwiek wnioski byłyby teraz przedwczesne. Przeprowadzenie porządnej analizy potrwa kilka dni. Dopiero po niej będziemy mogli zrozumieć, co się stało. To kwestia balansu, docisku, być może nawet całej koncepcji bolidu”.

Wolff potwierdza, że Mercedes mógł przygotować na ten sezon lepszy projekt bolidu. „To interesujące, bo gdy spojrzymy na to, kto znajdował się na czele w trakcie zimowych testów, a kto jest tu teraz, zobaczymy dwa różne zespoły. Podobnie rzecz ma się w środku stawki. Są dwie koncepcje aerodynamiczne i może to w nich należy upatrywać pewnych zmiennych”.

„Pamiętajmy jednak, że w Formule 1 nie ma prostych odpowiedzi. Tutaj nie mamy jednego magicznego rozwiązania, które sprawia, że albo jesteś w dobrej formie, albo w złej”.

„Moim zdaniem najważniejszy jest rozwój bolidu, utrzymywanie krzywej postępów na wysokim poziomie. Nam udało się poprawiać osiągi z weekendu na weekend. Nie tylko w zakresie sprzętu czy oprogramowania, ale także zrozumienia bolidu, ustawień i pracy opon”.

Stajnie Mercedesa i Ferrari stworzyły na ten sezon dwie zupełne odmienne koncepcje przednich skrzydeł. Wolff zaznaczył, że Mercedes spodziewał się, iż w dłuższej perspektywie będzie w stanie dokonać większych postępów pracując nad swym projektem. Scuderia wprowadziła także w Barcelonie drugą ewolucję jednostki napędowej.

„Wzrost mocy nie jest już tak wyraźny, jak miało to miejsce w przeszłości. Wydaje mi się, że mamy także dobre pomysły w zakresie wydobycia większego potencjału z naszego bolidu”.

„To dopiero piąty wyścig z nowymi przepisami i wiemy, że w naszej konstrukcji tkwi potencjał, który wciąż można odblokować. Dlatego wybraliśmy tę ścieżkę. Uznaliśmy, że w długoterminowej perspektywie ta koncepcja przedniego skrzydła ma większy potencjał. Komplikacje, z jakimi zmagaliśmy się na początku były dla nas do zaakceptowania”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.03.2024  Vettel: Powrót do Formuły 1 nie jest w tej chwili moim zmartwieniem
27.03.2024  Wolff: Relacje Verstappena z Mercedesem będą musiały nastąpić
24.03.2024  Alonso: Miałem problemy z układem magazynowania energii
24.03.2024  Russell nie chce oskarżać Alonso o celowe zwolnienie w T6
23.03.2024  Hamilton: Russell wykonał lepszą pracę ode mnie
Tagi:
Ferrari
Mercedes
Binotto M.
Wolff T.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca